2020-04-20, 15:35
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Triggas av att hon beter sig vidrigt mot folk som inte förtjänar det. Man ser ju hur jävla mycket Martin mår skit och hon är iskall och utnyttjar det.

Det är så jävla fult.

Om hon hade varit äkta i kameran så hade jag inte haft något problem med henne öht.

Men falska människor är det värsta jag vet.

Då ska du koncentrera dig på amilia, hon är det bästa exempel på falskhet i huset!!!
2020-04-20, 15:36
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Amilia = J
Jasmine =

You do the math ….
Ja, det är enkel matematik
2020-04-20, 15:36
Medlem
Jag hoppas att dom kör nån hatkampanj mot Amilia i studion ikväll som dom har gjort mot andra deltagare tidigare. Dom kan ju inte klaga på att dom har lite material iaf
Vore väl inte mer än rättvist?
2020-04-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Jag hoppas att dom kör nån hatkampanj mot Amilia i studion ikväll som dom har gjort mot andra deltagare tidigare. Dom kan ju inte klaga på att dom har lite material iaf
Vore väl inte mer än rättvist?

Inte en chans att de kommer. Min gissning är att de inte visar ett skit ikväll som har med amilia att göra. Varken hennes utbrott eller hela Martin och jassa grejen
2020-04-20, 15:45
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Ja hon uppmanar alltså lilltjejer spendera tid med en gubbe på 36 år. Hur i helvete får detta tillåtas när det är 11års gräns på programmet.
Ja, Amilia har vräkt ur sig mycket dynga men det där var fan upprörande på riktigt! 🤮🤬
Tyvärr är det fullständigt meningslöst du att försöker ha någon som helst vettig kommunikation med Willos, hen är en Jehovasliknande Lenny fanatiker som troligen kommer starta en sekt byggd helt runt Lenny den allsmäktige.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-20 kl. 15:47.
2020-04-20, 15:50
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, det är enkel matematik
Varför är Amelia bättre? Jassa röstar SD.
2020-04-20, 15:51
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=d7sp_moNoxM
sweet revenge idag!!
2020-04-20, 15:53
Medlem
Åker inte Amilia ikväll så tror även jag att produktionen är riggad, kan inte finnas en frisk människa som vill ha kvar henne i huset haha
2020-04-20, 15:56
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, Amilia har vräkt ur sig mycket dynga men det där var fan upprörande på riktigt! 🤮🤬
Tyvärr är det fullständigt meningslöst du att försöker ha någon som helst vettig kommunikation med Willos, hen är en Jehovasliknande Lenny fanatiker som troligen kommer starta en sekt byggd helt runt Lenny den allsmäktige.

Tack för info, jag har börjat märka det att hen är någon seriefigur som trollar och spammar.
Skönt att denna pedofilkärring Big Fat Mama åker ut ikväll men med den uppmaningen borde hon ha rykt automatiskt. Har två systerdöttrar runt den åldern som kikar på detta och jag vill inte se uppmaningar att de skall umgås med gamla gubbar. Det är avskyvärt.
2020-04-20, 15:57
Medlem
Rösta ut Amilia
2020-04-20, 16:00
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är jävligt tydligt att Jasmine överspelar situationen. En puss på munnen mellan Amilia och Martin var i köket när Jasmine stod med ryggen till MEN stod framför speglarna så hon kunde se rakt på dem, tyckte hon sneglade lite men låtsades som ingenting. En annan gång höll de på och flörtade och kramades i badrummet, Martin sa ”Jag gillar dig” till Amilia och gav henne en puss på kinden tror jag. Jasmine var inne på toaletten och hörde allt och när de hade gått kom hon ut och sa ”Naughty, naughty..” (finns klipp på bbspoils på Instagram).

Varför konfronterade hon aldrig honom om det? Väntade hon på att de skulle bli starkare som ett par så hon kunde utnyttja situationen fullt ut när det väl kom upp till ytan?
Japp, klart hon såg och hela tiden vetat om det.
Troligtvis tyckte hon att det bara var den skitsak det ju är, men framförallt ville hon ju ha kvar sin publikpopulära "romantiska kärlekssaga" som hon ju förstått, verkligen gått hem hos småtjejerna och romaniktörstande kvinnor över trettio, typ.
Visst, irriterande men va fan taktik som taktik. 🙂 Vi får ta itu med Jasmine nån annan gång, nu ska Amilia vinkas adjö till först.
2020-04-20, 16:01
Medlem
Verkar inte bli Amilia som åker idag, röstningen avslutas 21.30 istället för 21.45, så hon kommer räddas på något sätt. Sista dagen jag kollar på detta program.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in