2020-04-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Martin är en äkta toffelpajas, autonominerad nästa vecka ifall han stannar. han eller skriket ska ut nästnästa vecka, hoppas inte jasse tar tbx den tönten

Han tror ju på att hon verkligen är sårad på riktigt och fattar inte att hon bara spelar teater.
2020-04-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jasmine: har jag någon dialekt?
Lennie: JA, det har du!
Jasmine: näää det har jag inte. Jag pratar rikssvenska.
Lennie: nej.
Jasmine: jo!

Jasmine är en jävligt skev varelse. När hon och Martin pratade och Jasmine frågade "skulle du lämna Big Brother för mig?" svarade Martin "ja, men vad skulle det hjälpa oss?" och då sa hon att det inte skulle hjälpa någonting, men hon undrade! Hahaha va!? Hon kollar läget för att se hur nära hon är miljonen.

Bästa var också när en ledsen Martin föreslår att de kan fråga BB om de får prata tillsammans, ostört i bikten, varpå Jasmine frågar "varför då?". Man kunde nästan höra hur hon tänkte "då får ju inte tittarna ta del av det"

Ja alltså det börjar bli för skevt för att inte kunna så igenom det. En blind borde kunna se igenom hennes spel vid det här laget.. Och dessutom har hon sån sjuk hybris "jag kommer inte kunna åka tunnelbana för att jag är för känd och folk kommer känna igen mig och be om autografer" typ något i den stilen har hon sagt både en och tio ggr..
2020-04-20, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
hate to brake it to you men hon har REDAN tagit tbx honom.

Det är möjligt att hon tar tillbaka honom men jag lovar hon kommer byta snubbe illa kvickt om någon bättre dyker upp på utsidan sen.

Den där bruden är en äkta golddigger kändiskåt kamerahora.
2020-04-20, 15:24
Medlem
Miraquellas avatar
Och så var det censur IGEN...
Ot Amilia hejdå. Rösta ut!
2020-04-20, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är möjligt att hon tar tillbaka honom men jag lovar hon kommer byta snubbe illa kvickt om någon bättre dyker upp på utsidan sen.

Den där bruden är en äkta golddigger kändiskåt kamerahora.
Jassa måste verkligen triggat igång dig ordentligt. Men tappa inte fokus, Amilia ska ut idag!
2020-04-20, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jassa måste verkligen triggat igång dig ordentligt. Men tappa inte fokus, Amilia ska ut idag!

Triggas av att hon beter sig vidrigt mot folk som inte förtjänar det. Man ser ju hur jävla mycket Martin mår skit och hon är iskall och utnyttjar det.

Det är så jävla fult.

Om hon hade varit äkta i kameran så hade jag inte haft något problem med henne öht.

Men falska människor är det värsta jag vet.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-20 kl. 15:29.
2020-04-20, 15:28
Medlem
Har det varit censur länge och vet någon varför?
2020-04-20, 15:29
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry

Kanske någon info inför kvällen. Malin brukar prata lite.
2020-04-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry

De fixar kameror inför kvällen
2020-04-20, 15:30
Medlem
DjPuttes avatar
Från Twitter:
Big Brother Sverige
@bigbrothersve produktionen är på g in i huset för att fixa lite kameror så det blir ett kort uppehåll snart!
2020-04-20, 15:31
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Amilia behövs på utsidan så hon kan kampanja och göra Lennie till BB vinnare 2020, detta är bra detta, om hon ryker =)
Hahaha, du ger dig aldrig tydligen. Har du kontaktat socialstyrelsen om att starta din alldeles egna lilla religion, Lennyism än?
Om du levt på slutet av 60 talet hade du garanterat varit medlem både i Heavens Gate och The Manson Family, samtidigt. 😉
2020-04-20, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Amilia =
Jasmine =

You do the math ….

Hade ju vart fett kul om hon åkte istället för Amilia, hade hon fått omvärdera sina teaterskills en del

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in