2020-04-20, 15:05
Medlem
Bajenjeppes avatar
Det finns självklart ingen logik i det, men vad tror ni om risken att BB ikväll meddelar vilka 2 som sitter säkert (fått minst antal röster på vem folk vill ska lämna) i soffan, och sen låter folket rösta på vem man vill ha kvar av alla 3 som går in i uppdragsrummet? Vore ju såklart jävligt bedrövligt med tanke på hur otroligt många det är som visat att man vill ha ut Amilia..
2020-04-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
varför är martin fortfarande nere? trodde han blev sams med häxan igår?

är han bara orolig över att han åker ikväll?

Nej, hon har inte förlåtit honom och han är kär. Klart han är depp.

Jasmine spelar teater och vill knäcka Martin inför alla tv tittare.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-20 kl. 15:08.
2020-04-20, 15:08
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MountEverest
Efter läst tråden lite snabbt igår var det någon som skrev att några ”nördar” hjälper med att rösta kvar Amilia. Hoppas det inte stämmer. Hoppas att Alex är i studion idag.
Är bara bullshit, trollet Rami nångting vad hen nu heter som gjort en ny användare här och är "lustig".

Ot.amilia bye bye
2020-04-20, 15:09
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Det finns självklart ingen logik i det, men vad tror ni om risken att BB ikväll meddelar vilka 2 som sitter säkert (fått minst antal röster på vem folk vill ska lämna) i soffan, och sen låter folket rösta på vem man vill ha kvar av alla 3 som går in i uppdragsrummet? Vore ju såklart jävligt bedrövligt med tanke på hur otroligt många det är som visat att man vill ha ut Amilia..

Nu ser inte jag nedräkningen då jag redan röstat (Amilia OUT) men läste någonstans att omröstningen är över 21.30.
Så då lär de ju informera vilka två som klarar sig och sedan 21.45 går de tre med flest röster in.

Vore ju fel att dra igång en ny röstning.
2020-04-20, 15:11
Medlem
Martin är en äkta toffelpajas, autonominerad nästa vecka ifall han stannar. han eller skriket ska ut nästnästa vecka, hoppas inte jasse tar tbx den tönten
2020-04-20, 15:15
Bannlyst
Oddset på Amilia är nu sänkt från 1,40 till 1,20 vilket betyder att hon åker ut ikväll 100%.

Alla andra har från 4,50 till 8,50 så det är klart 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Oddset på Amilia är nu sänkt från 1,40 till 1,20 vilket betyder att hon åker ut ikväll 100%.

Alla andra har från 4,50 till 8,50 så det är klart 👍

Vilken bettingsida?

EDIT: Hittade, https://www.betsson.com/sv/odds/tv-program/sverige/big-brother?tab=outrights
Medlem
Zingo2s avatar
Sami och Lennie har trevligt ihop.👍
2020-04-20, 15:16
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hoppas verkligen det är adjö Amilia ikväll.

Så blir det säkert Martin bara för det. Känns ju som att det borde bli Amilia om inte det så Jassa.

Rösta ut Amilia!
Det är redan klappat och klart! 😁
Amilia åker ut i kväll, utan någon som helst tvekan.
Gör hon inte det är det den största riggnings-skandalen i Big Brothers historia, och dödsstöten för både årets och eventuella framtida säsonger.
Tv4/Cmore är inte så desperata att ha kvar människan, att dom bränner hela konceptet för hennes skull.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-20 kl. 15:21.
2020-04-20, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Martin är en äkta toffelpajas, autonominerad nästa vecka ifall han stannar. han eller skriket ska ut nästnästa vecka, hoppas inte jasse tar tbx den tönten

hate to brake it to you men hon har REDAN tagit tbx honom.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe

Åker inte amilia ut idag då slutar jag titta. Det har jag lovat mig själv!! Orkar inte längre med den vidrigaste människa...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine: har jag någon dialekt?
Lennie: JA, det har du!
Jasmine: näää det har jag inte. Jag pratar rikssvenska.
Lennie: nej.
Jasmine: jo!

Jasmine är en jävligt skev varelse. När hon och Martin pratade och Jasmine frågade "skulle du lämna Big Brother för mig?" svarade Martin "ja, men vad skulle det hjälpa oss?" och då sa hon att det inte skulle hjälpa någonting, men hon undrade! Hahaha va!? Hon kollar läget för att se hur nära hon är miljonen.

Bästa var också när en ledsen Martin föreslår att de kan fråga BB om de får prata tillsammans, ostört i bikten, varpå Jasmine frågar "varför då?". Man kunde nästan höra hur hon tänkte "då får ju inte tittarna ta del av det"
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-04-20 kl. 15:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in