2020-04-20, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Hittar inte igen inlägget men det var något med tiden och att det skulle bli fler omröstningar.

Om Amilia vinner en förkrossande seger och riskerar att åka ut så kan BB lätt göra om allt så tex alla utom två stycken får gå tillbaka in i huset och sen en ny omröstning på 15-30min vem av de två som ska åka ut. Allt för att öka sina chanser att behålla sin bästis.

Aha! Jo men eftersom spelbolagen är insatta i detta nu, och Amilia har 1,40 i odds på att lämna , så tror jag ej de händer något sånt ikväll, sist gång när det blev en twist mellan glasman och julia så fanns inte oddsen uppe på spel sajterna.
Stora fotbolls lag som spelar på hemma plan mot en botten konkurrent brukar ha 1,40-1,50 i odds vilket tyder på att de blir stor seger
2020-04-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Då får hon vinkla det så! Tro mig, hon kommer mötas av mer hat än
hanterbart redan som det är, varför göra det ännu värre? Förstår på riktigt inte!

Är på riktigt orolig över hur hon kommer må iom allt som är skrivet och säkerligen kommer fortsätta skrivas. Och då är jag inte ens i närheten av att tillhöra ”team rosa”.

Amilia ska ut ur big brother för att hon är en mobbare, håller man med om det kanske man kan försöka föregå med gott exempel genom att inte vara en 10 resor värre mobbare själv, eller?

Jag vill att Sami vinner bland annat för att han har ett gott hjärta. Många i den här tråden skulle jag rösta ur programmet ögona böj.

Fast jag tycker det är big brothers fel som gjort så denna harstorm mot henne blir ännu större , alla tittarfrågor hon fått har varit snälla, alla uppdrag hon gjort har varit enkla , är de ens någon som tror på att hon vann över Lisa med ” 2 sekunder ” under skid tävlingen ...
Hon ” bröt ” foten och produktionen satte henne i ett lag med Martin Alex och mergim
2020-04-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det här är en tanke jag kan köpa till viss del, men Amilia behövs i huset för underhållningsvärdets skull och Lennie tar hem det här utan hennes hjälp från utsidan

Ut med Jasmine för höge Farao, Martin kommer bli ett Psykiskt Vrak här snart om vi inte räddar honom från den kvinnan....

håller med dig men folk är arga på amilia men tänker inte utan agerar bara så låt henne åka nu hon hade ändå åkt förr eller senare, Jasmin kommer få hybris och tro att hennes 13åriga fans backat upp henne när amilia åkt och ser dummare ut i tv sen ryker hon nästa vecka.
2020-04-20, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Ut med Jasmine för höge Farao, Martin kommer bli ett Psykiskt Vrak här snart om vi inte räddar honom från den kvinnan....

Han är redan fucked totalt av henne. Tror han kommer må piss framöver tyvärr. Men men det är hans problem.
2020-04-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Fast jag tycker det är big brothers fel som gjort så denna harstorm mot henne blir ännu större , alla tittarfrågor hon fått har varit snälla, alla uppdrag hon gjort har varit enkla , är de ens någon som tror på att hon vann över Lisa med ” 2 sekunder ” under skid tävlingen ...
Hon ” bröt ” foten och produktionen satte henne i ett lag med Martin Alex och mergim

Jag håller med fullt ut!! Och lösningen måste vara att produktionen tar ansvar för detta, inte att en deltagares hela liv blir förstört. Har ju hänt tidigare att deltagare tagit livet av sig efter de kommit ut ur huset, ett sådant scenario kan jag bara inte tro att någon människa kan vilja vara med och driva fram.
2020-04-20, 14:50
Medlem
Batoss avatar
Hoppas Amilia åker. Men samtidigt skulle det va så kul att se Jasmins min ifall hon själv åker. Jasmin är ju helt övertygad om att Martin åker pga att han kysst Amilia och att det ser dåligt ut hos oss tittare.
2020-04-20, 14:53
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batos
Hoppas Amilia åker. Men samtidigt skulle det va så kul att se Jasmins min ifall hon själv åker. Jasmin är ju helt övertygad om att Martin åker pga att han kysst Amilia och att det ser dåligt ut hos oss tittare.
Absolut! Helst att Amilia blir bönhörd, bad oss alla rösta på henne! Annars Jass... oj vad skoj! Martin och Amilia kvar, skriet rätt ut.

O T rösta ut Amilia
2020-04-20, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är jävligt tydligt att Jasmine överspelar situationen. En puss på munnen mellan Amilia och Martin var i köket när Jasmine stod med ryggen till MEN stod framför speglarna så hon kunde se rakt på dem, tyckte hon sneglade lite men låtsades som ingenting. En annan gång höll de på och flörtade och kramades i badrummet, Martin sa ”Jag gillar dig” till Amilia och gav henne en puss på kinden tror jag. Jasmine var inne på toaletten och hörde allt och när de hade gått kom hon ut och sa ”Naughty, naughty..” (finns klipp på bbspoils på Instagram).

Varför konfronterade hon aldrig honom om det? Väntade hon på att de skulle bli starkare som ett par så hon kunde utnyttja situationen fullt ut när det väl kom upp till ytan?

Finns det ett klipp på första kyssen?
Den som är på bbspoils kan väl inte vara allt??
2020-04-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batos

Ja och det roliga är att hennes skådespelsteater om att knäcka Martin kommer bli så jääääävla jobbig för henne att hålla uppe om Martin är kvar

Du ska se Jasmine kommer tycka det är jobbigt om Martin är kvar.

Uff, hon kommer behöva ta ett par djupa andetag och förmodligen spåra ikväll
2020-04-20, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Martin kunde inte säga att han älskade henne, älska var för svårt att säga. Men han var kär i henne??????

Tre stadier är ganska vanligt:
1. Förälskelse
2. Kärlek
3. Älska

Så det är mer obehagligt om man slänger sig med uttryck som att älska någon... Att vara kär är inte synonymt med att älska, det är verkligen mycket djupare.
2020-04-20, 14:56
Medlem
.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-20 kl. 14:58.
2020-04-20, 15:02
Medlem
varför är martin fortfarande nere? trodde han blev sams med häxan igår?

är han bara orolig över att han åker ikväll?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in