2020-04-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Läste att det blivit några ändringar inför kvällen och röstningen.

Är det för att produktionen ser åt vilket håll det barkar för deras gullegris och väljer att ändra för att rädda henne?

Hur har du tänkt det när Amilia redan leder stort , och jag tror de ligger mer tv tid i vart jassa och Martins relation går, det stod om de i Aftonbladet och alla andra möjliga ställen, så jag tror verkligen Amilia lämnar
2020-04-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doctor
Ja, det är nog ingen nackdel i alla fall. Sen tror jag att det är väldigt svårt att vinna med den imagen, som någon som kan gå över lik för att ta sig fram, i slutändan då det inte faller speciellt många av tittarna i smaken.

Jag tror också att man kan komma långt men knappast vinna. De flesta människor är vettiga nog för att inte tillåta sådana som hon vinna.
2020-04-20, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Vad har de ändrat?

den som fått mest röster blir immun
2020-04-20, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
den som fått mest röster blir immun

hahaha men jo tjena.... #fakenews
2020-04-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Du kanske trollar men om man söker på mergim gay i den här tråden så finns spekulationer redan vid avsnitt 8 (kanske tidigare, tog första bästa). Jag tycker inte hans beteende är sjukt, det är mycket fasad och osäkerhet i början för att fästa sin plats, med tiden har han slappnat av när han inser att han inte är omringad av bögrädda ortenfolk. Finns också spekulationer om att hans familj inte skulle välkomna honom om han var gay. Man har ändå sett från början att han har det där klassiskt feminina i sig, oavsett läggning.

Jag gillar honom nu när han är sig själv och inte uppblåst tupp. Fnissar ofta åt Mergim och han vet själv hur han framstår och skrattar själv åt sin lennie-förtjusning men kallar honom familj.

Trollar inte, har dock efter dit inlägg gått igenom tråden bakåt (ska läggas till att jag inte har varit i denna tråd tidigare utan det var först igår när jag blev väldigt fundersam på om min misstanke stämmer)
Men nu har jag noterat att "bögrim" förekommer ganska flitigt så det är uppenbart fler än jag som fått upp denna tanke.. Tråkigt för mergim själv att komma in i huset och inte våga vara sig själv för att sen förändra hela sitt beteende. Klart som fan folk undrar vad det är för fel på killen när han gått från hård och bråkig till väldigt bögig på så kort tid. Och lennie som avvisar Amilia gång på gång, det känns som att även han trycker bort tjejer för att han är mer intresserad av killar. Åtminstone den uppfattning jag fått senaste dagarna. Men vi får la se vad detta slutar i när säsongen är över det ska bli intressant och se vem som vinner. Dom där inne verkar inte ha fattat alls att största hotet är lennie alla dagar i veckan. han vinner ofta imuniteter och tävlingar och är en så neutral person att dom i huset glömmer bort honom. Jag ser redan idag lennie som en vinnare som går under radarn. Men alla i huset kommer nog inom några få veckor inse hur stort hot han faktiskt är.

Men hur som helst då fick jag "bekräftat" det jag misstänkte ang mergim i alla fall.
2020-04-20, 14:27
Medlem
Citat:
hahaha men jo tjena.... #fakenews

du behöver nog inte oroa dig amilia kommer flyga åt helvete ikväll
2020-04-20, 14:27
Medlem
Citat:
Vad har de ändrat?

Hittar inte igen inlägget men det var något med tiden och att det skulle bli fler omröstningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Hur har du tänkt det när Amilia redan leder stort , och jag tror de ligger mer tv tid i vart jassa och Martins relation går, det stod om de i Aftonbladet och alla andra möjliga ställen, så jag tror verkligen Amilia lämnar

Om Amilia vinner en förkrossande seger och riskerar att åka ut så kan BB lätt göra om allt så tex alla utom två stycken får gå tillbaka in i huset och sen en ny omröstning på 15-30min vem av de två som ska åka ut. Allt för att öka sina chanser att behålla sin bästis.
2020-04-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Kan bli komplicerad situation för Amilia då hon själv får se hur hon antastat honom och hållt på. Så till den milde grad att han blev erbjuden hjälp i bikten att få henne att sluta. Och hans livrädda blick... Heeela tiden! Möjligt han reagerar med sådan lättnad i kväll att hon av ren skam inte kan lägga någon energi på honom mer.

Ot Rösta ut Amilia

Jag vet inte om hon kommer att inse vad hon gjort. Människor som trakasserar sexuellt kan sakna förmågan att läsa av andra, de kan inbilla sig att det är en kul lek och vad den andre tycker har ingen betydelse. En del kan läsa av andra men bryr sig inte om vad den andre känner, de trakasserar ändå. De kan inbilla sig att den andre vill, även när hen säger nej.
2020-04-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du behöver nog inte oroa dig amilia kommer flyga åt helvete ikväll

gjädjer mig, har röstat på henne
hon behövs på utsidan, för lennys skull jag tänker långsiktigt.
2020-04-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Om/när Amilia åker ut idag, kan inte vi samlas och skriva till hennes instagram så hon fattar att hon inte åkte pga detta med Martin och jassa, har en känsla att hon kommer vinkla det så...

” jag är för ärlig”

Då får hon vinkla det så! Tro mig, hon kommer mötas av mer hat än
hanterbart redan som det är, varför göra det ännu värre? Förstår på riktigt inte!

Är på riktigt orolig över hur hon kommer må iom allt som är skrivet och säkerligen kommer fortsätta skrivas. Och då är jag inte ens i närheten av att tillhöra ”team rosa”.

Amilia ska ut ur big brother för att hon är en mobbare, håller man med om det kanske man kan försöka föregå med gott exempel genom att inte vara en 10 resor värre mobbare själv, eller?

Jag vill att Sami vinner bland annat för att han har ett gott hjärta. Många i den här tråden skulle jag rösta ur programmet ögona böj.
2020-04-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är jävligt tydligt att Jasmine överspelar situationen. En puss på munnen mellan Amilia och Martin var i köket när Jasmine stod med ryggen till MEN stod framför speglarna så hon kunde se rakt på dem, tyckte hon sneglade lite men låtsades som ingenting. En annan gång höll de på och flörtade och kramades i badrummet, Martin sa ”Jag gillar dig” till Amilia och gav henne en puss på kinden tror jag. Jasmine var inne på toaletten och hörde allt och när de hade gått kom hon ut och sa ”Naughty, naughty..” (finns klipp på bbspoils på Instagram).

Varför konfronterade hon aldrig honom om det? Väntade hon på att de skulle bli starkare som ett par så hon kunde utnyttja situationen fullt ut när det väl kom upp till ytan?

Hon spelar teater för att hon bryr sig om vad tittarna tycker. Hon skiter i Martin.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-20 kl. 14:33.
2020-04-20, 14:31
Medlem
123....s avatar
Citat:
Amilia behövs på utsidan så hon kan kampanja och göra Lennie till BB vinnare 2020, detta är bra detta, om hon ryker =)

Det här är en tanke jag kan köpa till viss del, men Amilia behövs i huset för underhållningsvärdets skull och Lennie tar hem det här utan hennes hjälp från utsidan

Ut med Jasmine för höge Farao, Martin kommer bli ett Psykiskt Vrak här snart om vi inte räddar honom från den kvinnan....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in