2020-04-20, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Man kan ju hoppas att han får lite perspektiv på Jass utanför huset, när han pratat med släkt och vänner om den här Amilia-historien osv. Jag tror inte jag sett en enda person klandra Martin överhuvudtaget för ett par fyllepussar, bortsett från rubriksättarna på Aftonbladet då..

Kommer aldrig hålla, dom är inte rätt för varandra.

Martin skulle klicka bättre med en typiskt feminin tjej, alltså någon med former som är mer typiskt kvinnlig.

Jag tror det är hans typ egentligen.

Därför han borde få hjälp att bryta sig bort ifrån Jasmine och träffa en tjej han klickar bra med som finns där och stöttar, bryr sig om honom, istället för som Jasmine, försöker bryta ner Martin genom konstant mobbning och nedvärdering.
2020-04-20, 12:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Oerhört lätt att hata den människan som inte kan ta en konflikt utan inställningen att den andra människan ska förgöras. Man skulle kunna ha en föreläsning om härskartekniker och bara plocka amilia-klipp för att demonstrera. Riktigt oskön.

Hon har ju politikerdrömmar, då måste man kunna härskartekniker, behärska konsten att slingra sig, och givetvis anse sig för fin för vanligt hederligt kroppsarbete till förmån för att hålla möten.
2020-04-20, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Martin får nog ligga en del för att han är lik olika kändisar och prinsen. Kommer inte gå någon nöd på honom när han kommer ut.

Finare tjejer än Amilia och Jasmine 😇

Självklart tycker jag han ska ha en fin tjej med när han lugnat ner sig och är klar kvinnor och sprit. Men passa på att partaja klart först.

Ot: Amilia out!

Ja, varför håller du då inte med mig när jag skriver istället för att försöka göra narr av mig? Mina meddelanden är ju just för att jag tycker samma sak.

Han kommer inte må bra med Jasmine, jag talar ifrån egen erfarenhet, varför du trycker på det känns väldigt orelevant iom vad du har för åsikter.
2020-04-20, 12:36
Medlem
amilia spot on angående jassa
2020-04-20, 12:38
Medlem
muhexs avatar
Amilia försöker vara så intellektuell, reflekterande och intelligent. Därutöver är hon alltid noggrann med att skryta om sitt kontaktnätverk och vilka samarbetspartners hon har arbetat med. Jag tvivlar starkt på att bruden ens har en eftergymnasial utbildning. Någon som har hennes historik?
2020-04-20, 12:39
Medlem
xrlpyts avatar
Sami ska spara till slutspelsskägg nu. Får se hur det blir.
2020-04-20, 12:39
Medlem
Globalisten55s avatar
Megrim som en krösa Maja springer och sladdrar som den falske orm han är.Megrim jag svarar alltid ärligt på frågorna.Hur var det med jag är Straight😂Nä kom ut ur garderoben.Då är man riktigt ärlig
2020-04-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Amilia försöker vara så intellektuell, reflekterande och intelligent. Därutöver är hon alltid noggrann med att skryta om sitt kontaktnätverk och vilka samarbetspartners hon har arbetat med. Jag tvivlar starkt på att bruden ens har en eftergymnasial utbildning. Någon som har hennes historik?

Hon finns på Linkedin, kolla upp henne där när hon yra om att hon hade en juristexamen men icke.

Tror inte hon har någon högeskoleutbildning nej.
2020-04-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Du är verkligen på alla sätt, en väldigt hjälpsam, solidariskt och vis vårta! 👏
I dessa tider måste vi alla dra vårt strå till stacken.

Ot. Ikväll sker det, Amilia ut.
Jag tänkte precis som dig men jag offra mig denna gången för atts gå samman och skicka ut Jasmin nsta gång.
2020-04-20, 12:42
Medlem
xrlpyts avatar
Kan vi diskutera det ironiska i att Amilia har en kompis som kallas för Piggy?

(Jag får skriva så eftersom jag är on record med att jag faktiskt tycker Amilia är söt. Men visst HAR vi ett litet gristryne? )
2020-04-20, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
amilia spot on angående jassa
Vad sa hon?
2020-04-20, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Jag tänkte precis som dig men jag offra mig denna gången för atts gå samman och skicka ut Jasmin nsta gång.

Du fattar att det inte kommer gå va för att Jasmine kommer inte sitta nominerad då? Folk tänker inte längre än vad näsan räcker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in