2020-04-20, 12:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Martins syster kommenterar ofta i FB gruppen, bara positivitet om Jassa.
Vafan? Jaha, glöm allt jag precis skrev då.
2020-04-20, 12:16
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vafan? Jaha, glöm allt jag precis skrev då.
Nejnej, hoppas dock istället att han har polare som ser hur Jassa verkligen är och kan hjälpa Martin.
2020-04-20, 12:18
Medlem
Globalisten55s avatar
Rösten gick på Amilia men hade helst velat att toffel Martin åkt
2020-04-20, 12:19
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Har också träffat och levt ihop med en sån brud, dom är cancer, men det kan va skitsvårt att se om man kärat ner sig i en sån brud tyvärr.

Det har nog de flesta förstått efter dina uppsatser de senaste dagarna. Satsa på en karriär som författare, och ta några samtal med en psykolog. Inte hälsosamt att bära på det du har. Det finns bra lojala och odramtiska damer med! Hoppas du får träffa en som gör dig lite gladare och avslappnad 😊

Ot: Amilia out
Senast redigerad av Fruktdraken 2020-04-20 kl. 12:22.
2020-04-20, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Min uppfattning är att han inte är intresserad av henne mer än att kunna dras fram till finalen av hennes popularitet. Att han låg till sängs vara bara bakfylla och ångest för att han missat att vi tittare ser mer än han tror. Och att han sagt mer än han borde.. Inte pga krossad kärlek. När hon sa att hon ville att de skulle träffas ute och att hon kunde besöka honom i hans lägenhet så såg han mest förskräckt ut och senare sa han i barnrummet att "jag har ju lovat att vi ska träffas EN gång i åtminstone när vi kommer ut"...?! Så nej inte är han kär inte.. Glöm inte att han valde mellan Antonia och Jasmine i början.. natt och dag och vem skulle kunna vara bäst i vinstsyfte tänkte han säkert och Jasmine blev räddad av tittarna om och om igen, så valet blev Jasmine. Dessutom valde ju Antonia mellan Mergim och Alex så det fanns ju inte så mycket att välja på och därför kanske han ägnade även Amilia lite intresse där också.

Okej. Då har vi olika uppfattningar. Jag är helt övertygad om att han är kär. Sen om det bara är för att de är instängda i ett hus kan man ju inte veta förns de kommit ut. Ångesten var säkert en blandning av att tittarna sett hur han betett sig, att det är kameror överallt samt att han fuckar up det precis då han börjar få starka känslor. Men främst för att han sårat Jasmine. Han har ju sagt upprepade gånger att han är kär och vill att de ska försöka om det så blir i huset eller utanför. Tror inte deras relation har något med spelet att göra, till en början kanske, men inte nu. Klart man måste väga sina val, tror dock han valde Jasmine pg.a. de klickade bättre. Han säger ju att hon gör han lycklig i huset o.s.v. o.s.v. intressant ändå hur olika man kan se på det som händer i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Det har nog se flesta förstått efter dina uppsatser de senaste dagarna. Satsa på en karriär som författare, och ta några samtal med en psykolog. Inte hälsosamt att bära på det du har. Det finns bra lojala och odramtiska damer med! Hoppas du får träffa en som gör dig lite gladare och avslappnad 😊

Ot: Amilia out

Tycker du inte Martin förtjänar det med då?
Medlem
elopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Många dras nog med i grupphetsen mot Amilia (och andra deltagare), det är lätt hänt. Men faktum är ju att hon är en människa som alla andra, med både goda och dåliga sidor. Jag förstår kanske inte riktigt hur så många kan välja att inte se de goda sidorna, utan i stället bara ser ett monster som förtjänar värsta tänkbara helvete..

Delvis tror jag det föder sig själv också, typ "EFTERSOM jag och så många andra hatar Amilia så MÅSTE hon vara en elak jävla bitch, annars är det ju mig det är fel på.."

Oerhört lätt att hata den människan som inte kan ta en konflikt utan inställningen att den andra människan ska förgöras. Man skulle kunna ha en föreläsning om härskartekniker och bara plocka amilia-klipp för att demonstrera. Riktigt oskön.
2020-04-20, 12:23
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Rösten gick på Amilia men hade helst velat att toffel Martin åkt

Jasså varför rösta du på Amilia då?
Är du en sådan där död fisk som bara flyter med strömmen? ….
2020-04-20, 12:25
Medlem
Emmvalentines avatar
In med en mangel till Lennie 🙏😅 såg väldigt skrynkligt ut det där 😅. Tänk hans min då😂
2020-04-20, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Jag har inte kanalen tyvärr, så har bara sett lite klipp. Vem fixar mat till dem? Får de välja vad som ska köpas in? Undra hur tjejerna gör med mens där inne, jobbigt värre.

Då förstår jag. De får in mat i slussen som BB väljer, ibland önskar de grejer i bikten som de eventuellt får in. De filmar inte inne på toan så blir väl mer eller mindre som hemma. Men måste va sjukt jobbigt!
2020-04-20, 12:27
Medlem
brajzillas avatar
Blir jävligt kul när Amillia åker ur och Glasmans b-kändisliv har kraschat och han smyger runt i ica-affären på lilla-essingen i sina söndersaggade långkallingar och stalkar henne och stinker sprit! hon kommer få sälja till underpris och flytta till Flemmingsberg
2020-04-20, 12:30
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tycker du inte Martin förtjänar det med då?

Martin får nog ligga en del för att han är lik olika kändisar och prinsen. Kommer inte gå någon nöd på honom när han kommer ut.

Finare tjejer än Amilia och Jasmine 😇

Självklart tycker jag han ska ha en fin tjej med när han lugnat ner sig och är klar kvinnor och sprit. Men passa på att partaja klart först.

Ot: Amilia out!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in