2020-04-18, 01:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Här är anja med i förhör angående mordet på rozh shamal i blackan.... Super trevliga typer.

"”Sen började Rozh skriva till med mig och sa att han ville ha pengar från mig som jag var skyldig honom. Jag skrev att han inte kommer få de pengarna nu. Sen blev det ett tjafs som eskalerade. Det skrevs horunge och fittunge. Jag sa att jag skulle slå hans tjej och han sa värre saker tillbaka. Så vi blockade varandra.
Sen skrev han på Instagram att han skulle våldta min mammas fitta. Det såg jag någon dag efter att han hade blivit skjuten. Han hade skickat det tidigare, men jag hade inte sett det förrän då. Jag blev så arg när jag öppnade meddelande att jag skrev tillbaka till honom typ "vem fick äta sina ord". Men efter att jag hade skickat det fick jag ångest och tog tillbaka meddelandet och tänkte att det var väldigt dumt skrivet. Jag ångrade mig så mycket, med tanke på det som hände och han var ju faktiskt min vän.”

En skuld på 500 kronor alltså. Fuck vilka loosers. Men på instagram är det Rolex som gäller 😂
"
Citat från Brottinators post i tråden.

Anja Wiola Lund alltså om någon inte visste namnet. Hon gillar att hota och bråka med folks som blir mördade haha, och verkar vara en helt hundra procent trash person.

edit: hhon verkar gilla att hota folks flickvänner. Känns som en riktig jävla "goare"

Det är knappt att man förstår att sådana här smågrejer kan få någon att begå mord för dessa skitsaker.
Hur fan funkar blattar/negrer när de pratar med varandra?
Citera
2020-04-18, 04:29
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
A som dumpades vid graven vars café Sirap sprängdes nyligen var inblandad i mordet på Birger Jarlsgatan. https://www.dn.se/sthlm/gangkrigen-i-stockholm-fortsatter-skorda-offer/
Det var den handelsen jag menade
Enligt DN ar det olika gängkrig, men min fraga gallde
- var Lamin inblandad i konflikten mella Ostberga och Bredang?
- hade A som dumpades vid graven koppling till mordet pa Ndella?
Det ar helt oviktigt for mig, svara inte om det ar kansligt, jag laste bara i traden om Ostberga och Bredang att A hade dumpats vid hennes graven, och folk i den traden undrade ocksa
Minns inte exakt, men om A hade handklovar och dumpades nara hennes grav sa verkar det ju som om nagon tog lagen i egna hander och 'visade upp' en MGM offentligt
Senast redigerad av qutm 2020-04-18 kl. 04:35.
Citera
2020-04-18, 11:01
Medlem
Citat:
Har inte hunnit läsa hela FUP men hur kan inte FA ens vara med?
Är det en pågående förundersökning?
Det var 3 i Rocksta. En körde 2 sköt.
Tror Lamin som ensam tyckte att det var bra att säga att Gibbo klippt.
Det lyckades spegla A mobil i mars. Senaste förhören är för mindre än en månad sedan.
Vem mobil speglar de i bilaga 275. Vem skriver han till i Gambia? Värsta goaren.

Håller med. Jag har hela tiden påpekat att FA förmodligen var med och låg bakom första skjutningen iaf. För får intrycket av att I och A jobbar åt honom och tror knappast de skulle skjuta mot hans bror utan hans tillåtelse
Citera
2020-04-18, 11:21
Medlem
Vad har Fa för relation till Lamin egentligen?
Läser i flera förhör att han är lillebror till honom.

Men är det en 'brosha' eller en riktig lillebror?
Citera
2020-04-18, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbb100
Vad har Fa för relation till Lamin egentligen?
Läser i flera förhör att han är lillebror till honom.

Men är det en 'brosha' eller en riktig lillebror?

Riktig bror. Oklart om det är hel- eller halvbror.
Citera
2020-04-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Riktig bror. Oklart om det är hel- eller halvbror.

Kan vara vilket som, satt med Lamins pappa på asptuna, riktigt skön kille. Rolig och vänlig. Han har iaf 16 barn med tre olika kvinnor.
Citera
2020-04-19, 14:36
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaninernas
Kan vara vilket som, satt med Lamins pappa på asptuna, riktigt skön kille. Rolig och vänlig. Han har iaf 16 barn med tre olika kvinnor.
Undra hur många av de som är mönstermedborgare.. Ibland tänker jag att tvångssterilisering kanske är en bra idé.
Citera
2020-04-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Undra hur många av de som är mönstermedborgare.. Ibland tänker jag att tvångssterilisering kanske är en bra idé.
Det är kanske att kasta sten i glashus Stefan? 😂
Citera
2020-04-19, 21:32
Medlem
Citat:
Hon satt häktad drygt 1 månad nov dec 2018. Släpptes. Dömdes i mars 2019 men fick ej inställan direkt. Laddade ner alla hennes domar. Kan dela om av intresse? Hon är dömd senast i april 2019 för yttligare ett brott.

Det får du jättegärna göra, sjukt intressant att denna bonntjej är inblandad i så mkt skit haha, knullat varenda beknande zinji i dalen hahah, tönt.
Citera
2020-04-20, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson

Håller med!
Citera
2020-04-20, 09:24
Medlem
Idag börjar rättegången väl? Någon från flashback som ska dit?

Uppdatering uppskattas!
Citera
2020-04-20, 10:25
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detsamma31
Idag börjar rättegången väl? Någon från flashback som ska dit?

Uppdatering uppskattas!

Far gemene man komma in i sakerhetssalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in