Citat:
Ursprungligen postat av
Blacka163
Ingen har nämnt att hon var en slav.
Ndella träffade nog inte Lamin på ett fik, där deras blickar möttes och det var ”kärlek vid första ögonkastet”. Om man träffar en sådan grabb är man nog ganska intresserad av det livet själv. Tror ingen laglydig, framtida snut vill gifta sig med en rå kriminell grabb. Då väljer man nog hellre Erik från Danderyd.
Ahmed nämner även i ett av sina förhör, att Ndellas och Lamins förhållande var ganska stökigt, dom bråkade väldigt mycket osv när dom var i Gambia.
Det är jävligt sorligt det som hände Ndella. & hon är ett jävligt bra exempel på hur det kan gå när man hänger med ”coola” gangster grabbar. Hoppas många kvinnor tar lärdom av denna händelsen och försöker hålla avstånd från dessa grabbar.
Enligt vad vi (jag) vet så träffades Ndella och Lamin på krogen, oklart vilken, när hon var ute med en av sina vänner. Enligt vad vänner sa så ville hon bli polis och var intresserad av kriminologi, det betyder ju inte att hon skulle ha blivit något av det men kan säkert höra ihop med att hon kanske tyckte det var spännande med en kriminell snubbe. Ndella skickade sms till sin syster (eller om det var morsan) när hon var i gambia och skrev att Lamins vänner hatade henne för att dom trodde hon fick honom att ta deras pengar eller liknande, jag tror inte hon gjorde det. Visst gjorde hon en massa dumma val, men hon förtjänade nog inte att bli dödad såhär.
I förhör med vänner säger någon att det var konstigt att hon blev ihop och gifte sig med Lamin, innan var hon bara intresserad av svenska killar, angående Erik från danderyds chanser. Även om Ahmads berättelser om offret ska tas med en nypa salt så tror jag nog helt klart att han är ärlig angående att LAmin och Ndella bråkade och att det var ett dåligt förhållande. Lamin verkar inte direkt vara typen som kommer överens med någon.