2020-04-20, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Frida incidenten känner jag inte till. Försökte förstå via tråden men har inte hittat.

Att kalla Amilia slampa tycker jag inte alls är något konstigt med tanke på omständigheterna. Förstår att hon känner så och tittar man på klippen med t ex handen på tutten och pussen så är ju Amilia den drivande. Hon var sugen på martin och hon skiter i andras känslor.

Julia och Jas har varit falska mot varandra men tror nog att de tycker om varandra ändå.
Tänkte skriva något långt om hela situationen men den är så tröttsam vid det här laget.
Kalla henne vad du vill (Jasmin alltså) men vart ligger Martins ansvar? Kalla han saker också.
Detta är en del av hennes spel. Ikväll är det kärare än någonsin och hybrisen hög.
2020-04-20, 10:17
Medlem
askungens avatar
Fridas brittiska engelska är bättre än Jasmines...
2020-04-20, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Man kan ju tro det baserat på hur hon agerat därinne men jag hoppas att hon skulle kunna det med väldigt starka glasögon eller nåt

Amilia har gjort mycket som får oss att tro att hon inte känner empati, men jag såg hur orolig hon var när Sami satt i köket efter korvätandet och dreglade.. Hon bad att BB skulle göra ngt för honom och sa "ser ni inte hur han lider" och hon vankade av och an som om det gjorde ont i henne själv.. så något känner hon då och då. Jasmine däremot.. väcker alltid folk som sover bl a utan hänsyn.. Häromdagen skulle hon pussas på Martin i barnrummet när han låg bredvid Frida och dessa båda sov, och i stället för att gå via martins fötter och upp vid hans andra sida där det var tomt, så kryper hon över Fridas mage?!!! och lägger sig rakt över henne för att pussa Martin och sen går hon ut och struntar fullkomligt i Frida och om hon nu fick sin sömn förstörd eller inte.. bara en sån sak.. för att inte nämna alla Samis sömnlösa tillfällen.. och hur det har påverkat hans hälsa.
2020-04-20, 10:19
Medlem
askungens avatar
Så amilia röker på fritiden konstateraded precis, happy 4/20 amilia! Troligen kan hon verkligen fira detta ikväll!
2020-04-20, 10:28
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Så amilia röker på fritiden konstateraded precis, happy 4/20 amilia! Troligen kan hon verkligen fira detta ikväll!
Ja både hon och Martin har ”försagt” sig vid ett flertal tillfällen vad gäller deras historik av drogbruk. Tvivlar däremot inte att ett flertal i huset är liberalt inställda.
2020-04-20, 10:28
Avstängd
nu ligger dem och smeker på varandra jassas skådespel avslöjat hon ska fan mig ut nästa vecka
2020-04-20, 10:29
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aubry
Trodde ni trollade om H.B's story på instagram.. Men det hade han verkligen postat.
Borde ju rimligtvis innebära slutet på hans politiska karriär!
INGEN med sån usel personkännedom borde få vara i nån som helst politisk maktposition!
Nixon gjorde ju ett litet misstag i jämförelse.
2020-04-20, 10:29
Medlem
Citat:
Iofs så är hon en ganska social person, vet lite om mycket och "hänger med" så hon kanske vet vad det innebär utan att bruka själv!

Så många låtar hon kan av Frej, ODZ m.m. Så tror mer på som du säger att hon snappat upp, än att vara brukare själv.
2020-04-20, 10:30
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Iofs så är hon en ganska social person, vet lite om mycket och "hänger med" så hon kanske vet vad det innebär utan att bruka själv!
Aha

Ot. Amilia ut
2020-04-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Borde ju rimligtvis innebära slutet på hans politiska karriär!
INGEN med sån usel personkännedom borde få vara i nån som helst politisk maktposition!
Nixon gjorde ju ett litet misstag i jämförelse.

Nej men verkligen, blir nyfiken på om han ens sett 2 min av programmet. Hans motivering att rösta på "någon annan stackare" kändes heller inte super-engagerat.
2020-04-20, 10:39
Bannlyst
Japp, då var det klart att Amilia får lämna ikväll.

Hon är stor favorit hos spelbolagen att åka ut ikväll.

Här är oddsen, Amilia 1,40, Jasmine 4.00, Martin 5,50, Mergim 6,50 och Julia 7,50.
2020-04-20, 10:39
Medlem
Hahah hittade precis i ett youtube-klipp där Amilia kallar sig själv tönt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in