När det velats mellan Amilia eller Jassa så blir det väl Martin som åker på måndag bara för det.
Amilia imorgon och Jassa därefter.
Det vore ju drömmen. Men de bådar åt att Amilia åker med huvudet före imorgon. Hon kommer säkert tänka ” dom måste ha röstat ut mig för dom tycker om mig” eller vända de åt nått sånt. Hoppas hon går in här eller på andra Forum så hennes polett trillar ner någon gång.
Jag har förstått vad Am går för och väntar mig ingen empati från hennes sida heller. Jassa är omogen, men har förmågan till empati. Att vänta sig att Am skulle känna medlidande för ngn är som att kräva att en blind skall plötsligt börja se igen.
Man kan ju tro det baserat på hur hon agerat därinne men jag hoppas att hon skulle kunna det med väldigt starka glasögon eller nåt
Gud vad Jasmine ska mjölka denna situation move the fuck on och sluta älta samma grejer om och om igen
Orkar inte höra på detta tjat om kyssen i 30 dagar till ut med henne för guds skull
Undrar om det är Jassas godis klubba råttan Linnie sitter och suger på.
Fittan Lennie snodde hela Jassa's godis påse. och har inte gett tillbaka det.
Lennie sa att han inte hade hennes påse.
Han har den gömt under sina kläder.
Jullan's och Jassa's godispåsar låg bredvid varandra,
Han tog fram och gav tillbaka Jullan's påse efter hon frågade ett par gånger,
Då hade han Jassa's påse och men la tillbaka den under sina kläder.
Fan va trött man blir, Trodde inte det om Lennie. Men tydligen är Lennie en Jävla råtta.
Jo jag såg det men trodde det var skämt först. Lennie sjönk som en sten för mig när han i princip backade upp Mergims beteende häromkvällen och det spelar ingen roll vem han brinner av mot men Lennie går då alltså till Mergim som lagt sig i sängen, tröstar, kramar och nattar honom som det vore en belöning. Där blev det stopp för mig. Har sett Lennie som vinnare av Big Brother men efter detta har jag ändrat mig. För stor grej rent moraliskt, att välja att gå och hålla rygg på den som kör förtryckarmentalitet. inte första gången Mergim går berserk heller. Tror Lennie varit lika vek de gångerna men nu såg jag det verkligen tydligt.
Undrar om det är Jassas godis klubba råttan Linnie sitter och suger på.
Fittan Lennie snodde hela Jassa's godis påse. och har inte gett tillbaka det.
Lennie sa att han inte hade hennes påse.
Han har den gömt under sina kläder.
Jullan's och Jassa's godispåsar låg bredvid varandra,
Han tog fram och gav tillbaka Jullan's påse efter hon frågade ett par gånger,
Då hade han Jassa's påse och men la tillbaka den under sina kläder.
Fan va trött man blir, Trodde inte det om Lennie. Men tydligen är Lennie en Jävla råtta.
Jag har alltid varit mycket skeptisk till Lennie. Han är alltså i min ålder med det beteendet. Har aldrig mött en liknande person i mitt liv. Han har tidigare sagt att han bryr sig om andra men springer iväg efter Mergim eller Amelia när de lämnar ett rum åtta gånger av tio och han grabbar alltid efter Coca-Colan till Mergim när slussen öppnas trots att Coca-Colan var till Sami och Alex för de dricker inte. Senare insåg Alex det och försökte vara först till baljan. Så nej, Lennie bryr sig inte om andra speciellt mycket. Mergim och till viss del Amelia är hans enda prio.