2020-04-20, 00:17
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag tror många fler killar föredrar Julia före the dude body Jassa 😂 fråga runt här ska du få se! Jassa sexig haha 😂😂

Kan med värdighet säga att jag föredrar Jullan framför Jassa, eller någon annan som har varit i huset.
Jullan är en kvinna med härliga kurvor och när hon inte är Olga en kvinna som kan föra en konversation
2020-04-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
haha. Exalterad över att lennie la sitt huvud på hans axel inatt.
För jävla rolig ibland.

Haha ja han är den enda roliga att följa atm
2020-04-20, 00:19
Medlem
geek12s avatar
Haha är Jassa o Martin tillbaka med varandra? Herregud
2020-04-20, 00:19
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror det är många bittra gamla kärringar här i tråden som inte klarar av att se söta och fräscha Jasmine. Helt otroligt vacker och dessutom har hon värdighet. Dom andra tre kvinnfolket är direkt motbjudande och ingen som man skulle vilja ta i med tång. Glasman borde äcklas över sig själv efter att knullat runt med Julia. Usch vilken äcklig brud. Jag förstår att Sami värjer sig med alla medel.

WHAT?! Har du sett Julias kropp eller? Vad gäller Jasse så är det oklart om det ens ÄR en kvinna, hon är jävligt androgyn både i ansiktet och i kroppen. Hon har dålig hållning, ingen röv, 2 meter lång etc. Näru, Julia är mycket snyggare och sexigare än Jasse.
2020-04-20, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Kan med värdighet säga att jag föredrar Jullan framför Jassa, eller någon annan som har varit i huset.
Jullan är en kvinna med härliga kurvor och när hon inte är Olga en kvinna som kan föra en konversation

Håller helt och hållet med dig! Snubben hade ingen aning vad han snackar om! Han gillar nog dudes innerst inne 😂😂

OnT: De dricker mjölk/oboy i köket
2020-04-20, 00:20
Medlem
Verkar som att Martin drar om Jasmin åker ut. Vadå 2 flugor i en smäll? Amilia sitter löst nästa v med och åker med stor sannolikhet ut. Alla som älskar Sami borde se detta som drömläge. Han får sin nattliga sömn och slipper skrik.
2020-04-20, 00:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha är Jassa o Martin tillbaka med varandra? Herregud

Nej inte fullt ut men hon hetsar honom att "kämpa" så han krälar i stoftet nu och gör allt. Han tror dessutom att han åker hem ikväll.
2020-04-20, 00:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Verkar som att Martin drar om Jasmin åker ut. Vadå 2 flugor i en smäll? Amilia sitter löst nästa v med och åker med stor sannolikhet ut. Alla som älskar Sami borde se detta som drömläge. Han får sin nattliga sömn och slipper skrik.

Han vågar ju inte stanna om hon åker ut. Skönt de inte kommer behöva ta det beslutet nu eftersom det blir bye bye Amilia.
2020-04-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han vågar ju inte stanna om hon åker ut. Skönt de inte kommer behöva ta det beslutet nu eftersom det blir bye bye Amilia.
Som andra säger. Han visar verkligen att han är en bad boy 😎
2020-04-20, 00:24
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
WHAT?! Har du sett Julias kropp eller? Vad gäller Jasse så är det oklart om det ens ÄR en kvinna, hon är jävligt androgyn både i ansiktet och i kroppen. Hon har dålig hållning, ingen röv, 2 meter lång etc. Näru, Julia är mycket snyggare och sexigare än Jasse.
Jag förväntar mig inte att alla här ska ha god smak men att ens antyda att det billiga ludret Julia är attraktiv får mig att fundera hur det står till. Sami är en hjälte och mest för att han har stil som inte vill se åt ludret Julia. Hon är vidrig som person hela hon och jag hoppas hon åker ut imorgon. Söta Jasmine kan gärna stanna kvar till slutet. Vacker som en sagoprinsessa.
2020-04-20, 00:24
Medlem
Är det sant att Hanif Bali har lagt upp om att rösta för att Amilia ska stanna? haha fan vad sjukt ändå
2020-04-20, 00:25
Medlem
muhexs avatar
Att man är 26 år & fortfarande så fäst vid oboy äcklar mig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in