2020-04-19, 23:58
Medlem
Nu har jag kollat bakåt i avsnitten igen för att snoka i den här händelsen mellan Martin, Jassa o Amilia...det hela grundar sig enligt mig i att Amilia är jäkligt svartsjuk på Jassa för att hon "tog" Martin ifrån henne (tror det var avsnitt 27 som visade det bäst). Jag hade helt glömt hur klängig Amilia var på Martin i början när han kom in OCH de delade för fan säng?! Uuuuusch! 😳
2020-04-19, 23:59
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Varför snackar hon så mycket skit om henne? Martin får inget skit. Allt handlar inte om yta. Hon är iallafall hotad av henne. Annars hade hon kunnat förlåta Amilia för kyssen nu med.

Menar du att Amilia är fin på insidan?
2020-04-20, 00:00
Medlem
Ja men knulla då om ni ändå ska ligga där och prata gamla minnen med varandra. Lyssnar hellre på Amilias monologer just nu än Martin och Jasmines obehagliga love-story
2020-04-20, 00:01
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror det är många bittra gamla kärringar här i tråden som inte klarar av att se söta och fräscha Jasmine. Helt otroligt vacker och dessutom har hon värdighet. Dom andra tre kvinnfolket är direkt motbjudande och ingen som man skulle vilja ta i med tång. Glasman borde äcklas över sig själv efter att knullat runt med Julia. Usch vilken äcklig brud. Jag förstår att Sami värjer sig med alla medel.
2020-04-20, 00:02
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Två snillen spekulerar. Vad bra då kan Jasmin förlåta Amilia med då hon sa att det krävs 2 för att dansa. Jasmin är så avis på Amilia så det är inte sant. Lever på sitt yttre men i min värld är din personlighet så ful att hela du blir ful.

Bara där visar det hur hon tänkt och hennes plan har vart att få alla tittare emot henne så hon ser ut som den dåliga personen.
2020-04-20, 00:02
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Enormt fint gjort. Ligger garanterat i hans natur att kolla till alla
Ähh, han kollade ju bara om det fanns nåt av värde att sno.
2020-04-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Menar du att Amilia är fin på insidan?
Tycker ingen verkar ha en fin personlighet men jag håller mig långt borta från personer som Jasmine i verkligheten. JAG stör mig mest på henne men även på de andra också.
2020-04-20, 00:05
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Amilia imorgon är redan klart , hon leder stort överallt
Gud finns!🙏
Amen 👊
Ot. Ett amiliafritt hus.
2020-04-20, 00:06
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Ja men knulla då om ni ändå ska ligga där och prata gamla minnen med varandra. Lyssnar hellre på Amilias monologer just nu än Martin och Jasmines obehagliga love-story

Jassa är verkligen lika dum som hon ser ut. Hon lyckades spela svår i drygt en dygn men nu gick det inte längre för barnrumpan!
Medlem
Vilken utrustning tror ni Martin kommer tvingas bära sedan? någon form av GPS känns som en självklarhet. Är det någon som är lik Marcelo i deras relation är det nog snarare hon.
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror det är många bittra gamla kärringar här i tråden som inte klarar av att se söta och fräscha Jasmine. Helt otroligt vacker och dessutom har hon värdighet. Dom andra tre kvinnfolket är direkt motbjudande och ingen som man skulle vilja ta i med tång. Glasman borde äcklas över sig själv efter att knullat runt med Julia. Usch vilken äcklig brud. Jag förstår att Sami värjer sig med alla medel.
Jizz är inget annat än ett skrikande luder från halmstad. Och hon ser bara okej ut i kontrast med blåvalen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008

Jag tror många fler killar föredrar Julia före the dude body Jassa 😂 fråga runt här ska du få se! Jassa sexig haha 😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in