2020-04-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Han skulle bara sagt att han minns det (som han gör egentligen) och att det bara var en "skoj-grej". Då hade det inte ballat ur såhär.

Varför är du säker på att han minns?
2020-04-19, 23:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Sista kvällen med Amilia i BB då. Lite vemodigt.
Inte det minsta. Kommer vara en fröjd att titta på BB på tisdagen.
2020-04-19, 23:07
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Har Frida sagt det? Hur kan dom inte då fatta när det hände?

Ja just ja, det var ju före tengah.
2020-04-19, 23:07
Medlem
avixs avatar
Drömmen imorgon: De visar upp klippen på liven när Amilia och Martin "strular" så att Jas får se att Am har överdrivit och det var ingen big deal, Amilia får skämmas och sen röstas hon ut!
Jag skulle faktiskt vara halvnöjd även om Jas eller Martin åker ut, så det känns som det blir en bra kväll imorn! Julia och Mergim finns inte på kartan att de ska åka.. Förhoppningsvis. Pyttelite orolig över Julia dock.
2020-04-19, 23:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Jepp Jag är på samma bana

Vad fan håller Martin på med??? Går och tofflar efter en gapskrattande fjortis som gjort slut med honom för 24 timmar sedan

Jag tror ärligt att Martin bara vara vill vara i närheten av henne pga att det ger mer TV-tid när hon gapar och beter dig hela tiden.
Han förstår att han ligger illa till med sin egna grå personlighet så han behöver draghjälp för att hålla dig kvar ett tag till.

Som tur är han ju räddningsplankan Amilia som åker imorgon så en vecka till blir det iaf
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Varför är du säker på att han minns?
För att han inte blir så väck på fyllan. Dessutom minns han ju kökskyssen typ 10min efter det läckte.

Han minns ju att han inte har gjort det fler gånger...
Medlem
xrlpyts avatar
Martin och Amilia har pussats kanske sammanlagt 2.5 sekunder, och då är jag generös med tiden. Hur många TIMMAR och DYGN har ägnats åt att grubbla och diskutera och älta och bråka om dessa pussar, om man ser till dels de direkt iblandade, men också alla utomstående..? HAHAHAHAHAHAAHA

DET ÄR SÅ SJUUUUUKT..!
Medlem
mscatzys avatar
Konstigt att Martin bara ligger och ber om ursäkt utan att ens försöka ha någon kroppskontakt.
Medlem
Jassa frågar flera gånger om Martin tänker lämna bb och att hon inte vill vara vän med honom heller om båda är kvar. Känns som att hon är så orolig att båda är nominerade, att hon är rädd för om hon skulle bli utröstad och inte han.. Hon är så rädd att båda är nominerade så hon inte vet vad hon ska ta sig till
2020-04-19, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Deal!
Amilia imorgon Jassa nästa måndag!
Vi är många här som tycker likadant
Då håller jag mig till planen ✌️
2020-04-19, 23:11
Medlem
Eagle35s avatar
Kolla hur hon skrattar åt hela grejen, Jass är en skådespelare alltid varit det. Hon skyller allt på Amelia för hon ska få skit och få tittarna emot henne, hennes plan och hon har lyckats lura folket.
2020-04-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Martin och Amilia har pussats kanske sammanlagt 2.5 sekunder, och då är jag generös med tiden. Hur många TIMMAR och DYGN har ägnats åt att grubbla och diskutera och älta och bråka om dessa pussar, om man ser till dels de direkt iblandade, men också alla utomstående..? HAHAHAHAHAHAAHA

DET ÄR SÅ SJUUUUUKT..!
Exakt. Men problemet är ju att Amilia har kryddat och sagt att dom har strulat. Så vi lär ju inte få slut på det här ältandet i första taget OM inte BB visar upp klipp. Hoppas dom gör det imorgon annars kommer Jassa prata om det här hela nästa vecka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in