2020-04-19, 20:50
Medlem
NightWalker1s avatar
fy fan nu ska dom måla upp martin som något jävla monster. visst var det onödigt att strula med amilia men jasmine och martin hade ju inte kommit så långt i deras grej när det hände med amilia.

uppenbart att 4an vill ha ut honom nu för att han har "krossat jasmines hjärta" buhuuuu..paaatetiskt 4an!!!
dom är inte direkt gifta, hallå..
2020-04-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Jag kanske var otydlig men menade att det kvittar för mig vem som åker först av Martin/Jassa/Lennie. Känner inte så starkt åt något håll för någon av dem, och det kan variera lite. Amilia, Mergim och Frida tenderar jag mer att ogilla/störa mig på i olika situationer (framför allt Amilias beteende mot Lennie). Julia och Sami är jag ett lojalt fan till och förlåter alla eventuella misstag, från Samis bakgrund till Julias utbrott. Sami förtjänar mest att vinna men blir glad om Julia vinner också.

Ja, Sami är den person som får mig att fortfarande titta. Riktigt underhållande och inte sjuk i huvudet. Julia är sådär galet härlig, hon gör bra TV. Martin har ökat, han totalt trollar med alla idioter där inne.

Amilia är den mest vidriga människa jag skådat tillsammans med Mergim och hoppas verkligen att någon kommer nita dom två utanför huset.
Lennie är en reko kille när han hänger med Sami, Julia och Martin.
2020-04-19, 20:51
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Brevet hemifrån inramat
Aha. Tack! Det stämmer bra med hennes min då.

Även om jag vill slippa Am i huset är det nog skönt för Jassa att få åka hem till familjen imorgon.
2020-04-19, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej hon hade med en bild på Adam när hon gick in i huset.

Den bilden fanns väll med tillsammans med 2002-filmen i lådan hon vann i jubileumsveckan?
2020-04-19, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
var i eftermiddag eller tidig kväll i gula/turkosa sovrummet. Låg i sin säng och höll i en ram som hon tittade på med allvarsam min. Men hon kanske fick ta med sig bilden från barnrummet?

Jaha då har jag ingen aning faktiskt. Det jag syfta på va ju i barnrummet i dagens avsnitt då hon satt o stirra på den.

Kanske hon fått tillbaka ramen på Adam vad vet jag
2020-04-19, 20:54
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
fy fan nu ska dom måla upp martin som något jävla monster. visst var det onödigt att strula med amilia men jasmine och martin hade ju inte kommit så långt i deras grej när det hände med amilia.

uppenbart att 4an vill ha ut honom nu för att han har "krossat jasmines hjärta" buhuuuu..paaatetiskt 4an!!!
dom är inte direkt gifta, hallå..
i kvällsavsnittet?

fast det såg inte snyggt ut när Jassa försökte förklara att hon hade känslor för honom ena stunden och sen andra stunden flörtar han med Am. Och det vara bara en grej av alla..
Han har sett ut som en röv på fyllan så det är inte synd om honom om han åker på det här. Sen om det räddar kvar Am är ju skit förstås
2020-04-19, 20:55
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jaha då har jag ingen aning faktiskt. Det jag syfta på va ju i barnrummet i dagens avsnitt då hon satt o stirra på den.

Kanske hon fått tillbaka ramen på Adam vad vet jag
nån annan trodde det var ett brev hemifrån så nu undrar jag inte längre
2020-04-19, 20:56
Medlem
Miraquellas avatar
Jassa vill hem. Bad om det nu. Bra där!
2020-04-19, 20:58
Medlem
xrlpyts avatar
Jasmine har fått två "vårda ditt språk"-varningar på ca fem minuter, jag ÖNSKAR att man hade fått se Amilias reaktion på det. Hahahahhaaha
2020-04-19, 21:01
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
A du har rätt.
Jag blir förbannad på sånt.
Jag dricker inte Alkohol själv, Jag skulle bli förbannad om någon snodde det enda jag skulle kunna dricka när det är fest. Och alla dricker massa Alkohol. Och man blir utan för någon snor det Alkohol fria fast dom Super på.
Sett Lennie flera gånger ta allt Alkohol fria 3st drickor, Lennie grävde runt i baljan och tog alla drickorna. Det va 2 Cocacola och 1 trokadero, Som Lennie och Mergim drack i Sovrum2 senare.

Ja, jag blir extremt lack på sådant beteende. Jag dricker iofs, men långt ifrån Martins konsumtion, men har många vänner som ofta inte dricker för de kör bil, men att sno åt sig eller för andra förekommer aldrig i min vänskapskrets. Det är säkert annorlunda när man bor i ett hus i 70 dagar men det ger en fingervisning om den personen. Nej Lennie har inte längre mitt förtroende sedan ett par veckor och jag är mycket misstänksam mot honom.
2020-04-19, 21:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Exakt! 🤣

Jass måste verkligen KÅKA nu när Martin sitter med gänget inkl. Amilia och har kul. HAN ska sitta ensam i sitt rum och lida! (tycker Jasmine, min tolkning)
2020-04-19, 21:02
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
i kvällsavsnittet?

fast det såg inte snyggt ut när Jassa försökte förklara att hon hade känslor för honom ena stunden och sen andra stunden flörtar han med Am. Och det vara bara en grej av alla..
Han har sett ut som en röv på fyllan så det är inte synd om honom om han åker på det här. Sen om det räddar kvar Am är ju skit förstås
han är ju redan ute..alla jävla fjortisbrudar kommer ju rösta ut honom nu så.klart.
vadå som en röv? mot amilia eller? hon är ju en tönt. elak och översittare, särskilt mot mergim.
nu har inte jag sett något live men i avsnittet när martin hånglade med am så såg det mer ut som det var am som var efter honom. visst han hade kunnat backa men som sagt så har/hade han ju inga förpliktelser mot jasmine

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in