Vet inte om jag bara fått för mig detta, men visst fan hade Jassa ett foto på Adam Alsing bredvid sängen redan när hon kom in i huset? Eller var det en bild på någon annan?
Vet inte om jag bara fått för mig detta, men visst fan hade Jassa ett foto på Adam Alsing bredvid sängen redan när hon kom in i huset? Eller var det en bild på någon annan?
Det fotot vann hon i en tävling. När hon fick träffa Christian och onanikojan om du minns? Hon var instängd i lilla BB då.
vad var det för ram hon låg och kollade på idag då?
Vet inte i vilket sammanhang du menar men pm de var när hon låg med Frida i rummet så hängde det en barn-tavelram, tecknad med en elefant som åt en cupcake typ.
Nej hon hade med en bild på Adam när hon gick in i huset.
Vet inte i vilket sammanhang du menar men pm de var när hon låg med Frida i rummet så hängde det en barn-tavelram, tecknad med en elefant som åt en cupcake typ.
var i eftermiddag eller tidig kväll i gula/turkosa sovrummet. Låg i sin säng och höll i en ram som hon tittade på med allvarsam min. Men hon kanske fick ta med sig bilden från barnrummet?