Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Ja tror jag måste ge dig det rådet också, kolla på liven! Amilia spenderar mycket tid i sängen men många alla i huset lider av tristess ofta och Amilia är inte den enda som agerar soffpotatis.
Sen angående Amilias omtalade sexuella trakasserier på Lennie så måste jag tyvärr rätta dig i vissa delar. Ja Amilia har när hon druckit varit närgången men haft ett samtal med Lennie ang det och de är överens att de har löst det. i samband med det samtalet påtalade även Lennie att han har likande problem med Mergim men vet ej hur han ska hantera det eller hur han ska säga. Nu har Produktionen tyvärr klippt bort just den delen där han säger detta. Det här var under Barnveckan när Amilia skulle sova där inne. Mergim har många gånger varit mer påträngande på Lennie än vad Amilia någonsin varit. Därför förstår jag inte varför bara Amilia ska stå i de anklagades bås? Om du sett liven så borde du sett Mergim in action?
Varför ska jag se mer på liven? Bara för att fler är lata betyder det inte att Amilia är mindre lat. Korkat argument.
Okej, så nu ska du "rätta mig"? Amilia har kladdat på Lennie och det förändras inte bara för att de "löst" något. Lustigt hur du "tyvärr" ska "rätta" mig och så är det helt innehållslöst.

Hon är fortfarande en som våldfört sig på Lennie vid upprepade tillfällen. Eftersom att det synts på liven kan de flesta konstatera detta faktum.
Men gud, tack för att du monologar de senaste timmarna i huset. Jag har liven på i princip hela tiden.

skit ner dig.