2020-04-19, 20:26
Medlem
Miraquellas avatar
Vad är detta??? Sova? Öppna båda poolerna och leverera lite. Sova och censur. Om vart annat. Och Jassas självgoda uppsyn som grädde på moset.🤮🤮🤮🤮
2020-04-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Var aldrig nominerad. Något annat att hänga löst.
Ja men då fick hon bekräftat att tittarna helst ville ha kvar henne av dem.
2020-04-19, 20:30
Medlem
icons avatar
Bra gjort av BB att ha berättat för deltagarna om utvecklingen av covid-19 och AAs dödsfall. Tänkte på det när Jassa låg och tittade på en ram tidigare idag, om det vara fotot på AA eller inte.

Är så udda situation i samhället så det är bra att de får chansen att förbereda sig mentalt på det inför utgången.

Någon som hann uppfatta nåt innan cencuren som kan avslöja varför sändningen pausades nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Vilka röstar ni på? Min röst går till Amilia 100%. Jazz kan åka ut nästa vecka. Men detta kanske är enda gången Amilia är nominerad på ett tag. Missa ej detta tillfälle.
Röstar såklart på amilia
Medlem
Alltså BB nu får ni säga till dem att röra på sig...hade varit bättre om de varit vakna nu och sen gått och lagt sig i vettig tid...

Ser med viss bävan framemot morgondagens live....
2020-04-19, 20:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja tror jag måste ge dig det rådet också, kolla på liven! Amilia spenderar mycket tid i sängen men många alla i huset lider av tristess ofta och Amilia är inte den enda som agerar soffpotatis.

Sen angående Amilias omtalade sexuella trakasserier på Lennie så måste jag tyvärr rätta dig i vissa delar. Ja Amilia har när hon druckit varit närgången men haft ett samtal med Lennie ang det och de är överens att de har löst det. i samband med det samtalet påtalade även Lennie att han har likande problem med Mergim men vet ej hur han ska hantera det eller hur han ska säga. Nu har Produktionen tyvärr klippt bort just den delen där han säger detta. Det här var under Barnveckan när Amilia skulle sova där inne. Mergim har många gånger varit mer påträngande på Lennie än vad Amilia någonsin varit. Därför förstår jag inte varför bara Amilia ska stå i de anklagades bås? Om du sett liven så borde du sett Mergim in action?
Varför ska jag se mer på liven? Bara för att fler är lata betyder det inte att Amilia är mindre lat. Korkat argument.

Okej, så nu ska du "rätta mig"? Amilia har kladdat på Lennie och det förändras inte bara för att de "löst" något. Lustigt hur du "tyvärr" ska "rätta" mig och så är det helt innehållslöst. Hon är fortfarande en som våldfört sig på Lennie vid upprepade tillfällen. Eftersom att det synts på liven kan de flesta konstatera detta faktum.

Men gud, tack för att du monologar de senaste timmarna i huset. Jag har liven på i princip hela tiden. skit ner dig.
2020-04-19, 20:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nej hon blev ju räddad en gång av tittarna mot 3 eller fyra andra.
Den omröstningen var troligen riggad. Typ ingen vill ha kvar henne.
2020-04-19, 20:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jag har alltid varit mycket skeptisk till Lennie. Han är alltså i min ålder med det beteendet. Har aldrig mött en liknande person i mitt liv. Han har tidigare sagt att han bryr sig om andra men springer iväg efter Mergim eller Amelia när de lämnar ett rum åtta gånger av tio och han grabbar alltid efter Coca-Colan till Mergim när slussen öppnas trots att Coca-Colan var till Sami och Alex för de dricker inte. Senare insåg Alex det och försökte vara först till baljan. Så nej, Lennie bryr sig inte om andra speciellt mycket. Mergim och till viss del Amelia är hans enda prio.
A du har rätt.
Jag blir förbannad på sånt.
Jag dricker inte Alkohol själv, Jag skulle bli förbannad om någon snodde det enda jag skulle kunna dricka när det är fest. Och alla dricker massa Alkohol. Och man blir utan för någon snor det Alkohol fria fast dom Super på.
Sett Lennie flera gånger ta allt Alkohol fria 3st drickor, Lennie grävde runt i baljan och tog alla drickorna. Det va 2 Cocacola och 1 trokadero, Som Lennie och Mergim drack i Sovrum2 senare.
2020-04-19, 20:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Bra gjort av BB att ha berättat för deltagarna om utvecklingen av covid-19 och AAs dödsfall. Tänkte på det när Jassa låg och tittade på en ram tidigare idag, om det vara fotot på AA eller inte.
Vet inte om jag bara fått för mig detta, men visst fan hade Jassa ett foto på Adam Alsing bredvid sängen redan när hon kom in i huset? Eller var det en bild på någon annan?
2020-04-19, 20:37
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Fy fan, godis är heligt!
Ja speciellt i BBhuset där dom får godis till sig själv typ 1gång i månaden.
Kommer chips skål ibland när det är fest. Men godis påse är värt som guld där inne.
2020-04-19, 20:38
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vet inte om jag bara fått för mig detta, men visst fan hade Jassa ett foto på Adam Alsing bredvid sängen redan när hon kom in i huset? Eller var det en bild på någon annan?

Nej, det var på Adam
2020-04-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Joo det hade hon. Hon vann ju de i ”onanikojan”
Men så fort det uppdagades med Adam så bad att få in bilden/ramen i bikten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in