2020-04-19, 19:58
Medlem
xrlpyts avatar
OJ, Lennie typ suger av sin godisklubba
2020-04-19, 19:59
Medlem
__Alez__s avatar
Att för första gången sitta nominerad och åka ut är ju vad man vill se.
Då kanske hon inser att hon inte varit så populär och glidit på en räkmacka i 70+ dagar.
2020-04-19, 20:00
Medlem
Bra kagge på Blåvalen just nu.
2020-04-19, 20:01
Medlem
Mouchinos avatar
Ut med Jass, hon verkar må alltför dåligt för att vara i BB och hon är så labil och ska försöka få Martin att lämna. Det är ingen hemlighet att Martin och Amilia flörtat med varandra och när de (Jass,Alex, Lisa och Mergim) bodde i lilla Big Brother, redan då spekulerades det kring Amilia och Martin.Finns även ett klipp på det.När de varit fester har de gjort det mitt framför henne, Jass har med egna ögon sett detta och inte sagt ett skit. VARFÖR? Sen är frågan var de två ens ett par då? Martin var ju helt lost och visste inte ens om han gillade henne, sen gillade han verkligen henne. var ju mest flyktigt och ytligt allting. Hursomhelst tycker jag Jass är färdig och orkar inte höra hennes tjat kring henne och Martin. Hon gnäggar över att alla pratar men snälla att bo alla tillsammans, dela sovrum och sen ha ett kärlekspar som tjafsar, skriker, knullar.. dagar och nätter i ända. Konstigt att alla blir inblandade! Tycker hon är rätt egoistisk vad gäller andras behov som tex sömnen och hur mycket hon brydde sig när Sami inte kunde sova pga dom. Han fick gå ut och sova i annexet för att de skulle få ligga och störa och föra oljud. Nej helt ärligt, jag står hellre ut med Amilia alla dar i veckan än med Jass.
Senast redigerad av Mouchino 2020-04-19 kl. 20:05.
2020-04-19, 20:04
Medlem
__Alez__s avatar
När det velats mellan Amilia eller Jassa så blir det väl Martin som åker på måndag bara för det.

Amilia imorgon och Jassa därefter.
Medlem
Skrik-jass till Julia. Va ska du jobba med?
-jag tror du kan jobba med influenser, det kan vi nog alla.....
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Bra kagge på Blåvalen just nu.
Ja den var makalös
2020-04-19, 20:05
Medlem
Lunatics avatar
Undrar om det är Jassas godis klubba råttan Linnie sitter och suger på.
Fittan Lennie snodde hela Jassa's godis påse. och har inte gett tillbaka det.
Lennie sa att han inte hade hennes påse.
Han har den gömt under sina kläder.
Jullan's och Jassa's godispåsar låg bredvid varandra,
Han tog fram och gav tillbaka Jullan's påse efter hon frågade ett par gånger,
Då hade han Jassa's påse och men la tillbaka den under sina kläder.
Fan va trött man blir, Trodde inte det om Lennie.
Men tydligen är Lennie en Jävla råtta.
2020-04-19, 20:05
Medlem
Zombie-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Jag hoppas det men det ser ut lite svart på instagram, TYVÄRR

Vadå. Bara de 15 första kommentarna man ser på bb insta är ju uteslutande "Ut me Am.".. ??? Mfl. Osv. kommentarer under oxo.
2020-04-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Am har inte den förmågan. Brister grovt med empatin. Elakt beteende men inte förvånande när det kommer från henne. Jassa känns mer empatisk och inte elak på det sättet men vad vet man egentligen

Jag har förstått vad Am går för och väntar mig ingen empati från hennes sida heller. Jassa är omogen, men har förmågan till empati. Att vänta sig att Am skulle känna medlidande för ngn är som att kräva att en blind skall plötsligt börja se igen.
2020-04-19, 20:08
Medlem
denemos avatar
Min begränsade undersökning på diverse sociala medier pekar på att Amilia kommer att åka ut. But it's not over until it's over. Jag kommer inte våga tro på att hon har åkt ut förrän hon står hos Malin imorgon.
2020-04-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hereditas
Tittar bara på avsnitten numera, så är ju alltid "en dag efter", men tror vi verkligen på att Martin inte minns? Tycker det mest låter som att han försöker upprepa en lögn tillräckligt många gånger för att det ska bli sant.

Eller så minns han inte. Fortfarande en rätt stor red flag att supa tills man inte minns vad man gör, kan jag tycka. Skröt han inte om att han kunde dricka väldigt mycket utan att bli full när han kom in i huset?
Nej, tror inte att han inte minns, tror mer att han säger så för att slippa stå för det.

Om du inte vill ligga en hel dag efter så kan jag tipsa om Instagram-kontona "bbklipp" och "bbspoils". De lägger upp klipp från liven, ofta höjdpunkter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in