Citat:
Ursprungligen postat av
OzzieTheOwl
SD har en Samsung Galaxy S6.
Men det var ju en sådan ny ROSA som LW hade om jag inte helt har tappat minnet,det är den där mobilen de gör reklam för på tv ständigt när en blandasiatisk snygg kvinna med fräknar sitter och tar kort på sin son som hoppar ner i en swimmingpool och när hon zoomar in så ser hon en man i en luftballong som vinkar åt henne ,senare i reklamen så filmar hon ett poolparty där alla glammar omkring .
Det reklamen vill visa ÄR att denna mobil är en hävert på att ta bilder och video med sin fantastiska camera !
I slutet visas alla färger på skalet som finns ,och när jag sett hela reklamen, var det som om den var helt enkelt gjord för att just LW skulle köpa den !!
Varje gång jag ser den så känns det så !
Rosa ,och rött /hennes älsklingsfärger ...och sen bildstandarden på mobilen helt i hennes smak ...
Så den mobilen är det antagligen någon som har bytt skal på och fortsatt använt tror jag på -det är ingen mobil man bara råkar tappa eller stampar sönder ,neee
..undrar var den är ?
ps. Vet att Ni skrev att ip-numret följer med mobilen hela tiden så INGEN kan typ stjäla den och ha den vidare ...men om Ip-numret blivit hackat så att den står på ryskt territorium tex ..?!?! ds.