2020-04-19, 11:29
Medlem
Blaisens avatar
Blå rummet låg längre än rosa så BB började ropa deras namn. Julia svarade med att "Jaaa, jag ÄR vaken men tänker inte gå upp. Har sån ångest"
2020-04-19, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag var en av de som ställde frågan om Martin och Amilias kyss och har velat att Jasmine skulle få veta. Men jag hade aldrig anat att det skulle ta sådana enorma proportioner och att Martin skulle bli så totalsågad och uthängd. Det är han inte värd. Synd att de inte kan visa klippen i huset. Det värsta var att Ami gick som segrare ur det här. Hennes ego fick ett rejält lyft.

Med tanke på hur bra Amilia är på att manipulera människor o intala dom lögner så är jag inte ett dugg förvånad över att detta blev till hennes fördel där inne. Därav att vi på utsidan som sett o hört allt måste visa på måndag att oss lurar hon inte!
2020-04-19, 11:31
Medlem
hahaha lennie ville ha valsång, passar utmärkt ju
2020-04-19, 11:33
Medlem
Citat:
Jag var en av de som ställde frågan om Martin och Amilias kyss och har velat att Jasmine skulle få veta. Men jag hade aldrig anat att det skulle ta sådana enorma proportioner och att Martin skulle bli så totalsågad och uthängd. Det är han inte värd. Synd att de inte kan visa klippen i huset. Det värsta var att Ami gick som segrare ur det här. Hennes ego fick ett rejält lyft.

Det är Jasmine som överreagerar och det bevisar bara vilken bitch skräpbrud hon är.

Dom har aldrig varit uttalat ihop öht och hon ser hur han mår och är iskall, ska hålla honom på sträckbänken i en hel månad och sen kanske, reder inte ut något.

Jag tycker synd om Martin även om hon får se kyssen nu och anser att det inte är så farligt så är detta "förhållandet" sabbat redan.

Går inte komma tillbaka ifrån detta, kort kan dom bli sams men det kommer rinna ut i sanden, hon har knäckt Martin för mycket det kommer inte bli bra mellan dom igen även om dom förlåter varann.
2020-04-19, 11:40
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är Jasmine som överreagerar och det bevisar bara vilken bitch skräpbrud hon är.

Dom har aldrig varit uttalat ihop öht och hon ser hur han mår och är iskall, ska hålla honom på sträckbänken i en hel månad och sen kanske, reder inte ut något.

Jag tycker synd om Martin även om hon får se kyssen nu och anser att det inte är så farligt så är detta "förhållandet" sabbat redan.

Går inte komma tillbaka ifrån detta, kort kan dom bli sams men det kommer rinna ut i sanden, hon har knäckt Martin för mycket det kommer inte bli bra mellan dom igen även om dom förlåter varann.

Jag håller med. Till hennes försvar så vet hon inte vad som har hänt och hon tror att det är mycket större än vad det är. Men... hade jag varit i hennes sits så hade jag tagit mig mer tid att prata med honom. Jag hade aldrig klarat att hålla mig ifrån honom så iskallt om jag var så kär som hon säger att hon var. Även om man kanske önskar att man kunde koppla ifrån känslorna så. Men, nej, jag skulle inte kunna. Han mår jättedåligt och jag skulle inte klara av att se det och festa loss som hon gjorde igår. Det verkar som om hon verkligen vill trycka ner honom ordentligt.
2020-04-19, 11:42
Medlem
Citat:
Jag håller med. Till hennes försvar så vet hon inte vad som har hänt och hon tror att det är mycket större än vad det är. Men... hade jag varit i hennes sits så hade jag tagit mig mer tid att prata med honom. Jag hade aldrig klarat att hålla mig ifrån honom så iskallt om jag var så kär som hon säger att hon var. Även om man kanske önskar att man kunde koppla ifrån känslorna så. Men, nej, jag skulle inte kunna. Han mår jättedåligt och jag skulle inte klara av att se det och festa loss som hon gjorde igår. Det verkar som om hon verkligen vill trycka ner honom ordentligt.

Japp som sagt, hon är falsk och detta förhållande med "prinsen" är enbart för hennes fame i kamerorna.

Har skrivit om det massor i andra inlägg, hur hon dagen innan detta hände låg och prata om att hon vill knulla runt efter big brother men alla är inlåsta pga corona.

Tjejen är trash tyvärr, synd för Martin han verkar ju gilla henne på riktigt, hoppas han reder sig och går vidare efter detta :-)
2020-04-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Finns inget alternativ! Amilia ska lämna huset på måndag!

Citat:
Dom burde visa klip , amilia er for jävlig
2020-04-19, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
De senaste två utröstningarna så har jag använt hur folk har reagerat i C-more appen på de nominerades svar på tittarfrågor som en sorts barometer/opionionsundersökning som en hint om vem som kommer att åka ut, och det senaste två veckorna har det varit ganska spot on. Den här veckan så ser det ut som följande:

Definition av ogillar: Summering av gråt -och argsmiley.

Martin - 41% ogillar.
Amilia - 63% ogillar (förvånad över att det är så lågt).
Jasmine - 45% ogillar.
Julia - 50% ogillar (förvånar mig också).
Merghim - 41% ogillar.

Om det här skulle översättas till omröstning så ligger ju Amilia värst till följt av Julia. Sedan är det ganska tight bland de andra 3. Lite förvånande att färre människor ogillar Martins svar jämfört med Jasmines.
Det är nog inte så svart och vitt. Jag tror tyvärr fortfarande om man ska rädda kvar sin favorit så åker Martin. Det baserar jag på folks kommentarer om de olika deltagare. Ja, visst Amilia är ju mest hatade deltagaren utan tvekan. Men hon har sin minimala skara som kämpar för henne och även större konton som tycker ”synd” om henne för de tror hon är hatad pga hon är ”en stark kvinna”. Martin har aldrig kommentarer om honom, han fick lite negativa nu efter bråken och ”jude/judas” men har aldrig sett folk försvara honom som de försvarar Amilia. Så vid ”Rädda kvar” då ryker Martin tyvärr. Jag har själv bestämt mig för att försöka rädda kvar honom, för att öka chansen att Grisen åker men då måste fler tänka likadant.

Glöm inte bort nu att detta är enda och första chansen vi har att rösta ut henne på 9 veckor. Åker Martin eller Jasmine, så är det en mindre röst på henne i framtids nomineringar och hon är redan i full gång med att fjäska in sig hos alla deltagare. Dessutom kan hon vinna immunitet så då kanske hon glider på en räkmacka rakt in i finalveckan.
2020-04-19, 11:48
Medlem
Spelkväll.

Grabbar, ni får ett fia med knuff.
2020-04-19, 11:50
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Japp som sagt, hon är falsk och detta förhållande med "prinsen" är enbart för hennes fame i kamerorna.

Har skrivit om det massor i andra inlägg, hur hon dagen innan detta hände låg och prata om att hon vill knulla runt efter big brother men alla är inlåsta pga corona.

Tjejen är trash tyvärr, synd för Martin han verkar ju gilla henne på riktigt, hoppas han reder sig och går vidare efter detta :-)

Jag har läst inlägg som Jass om att hon är falsk. Måste studera henne lite till men börjar luta åt att kanske ni har haft rätt. Såg faktiskt också där hon låg och pratade om efter BB. Tänkte att hon var ung och dum och vill brisera lite, men nu vet jag inte. Hon verkar känslokall. Hon har sjunkit. Martin har ökat för min del i alla fall. Han får gärna sitta i final. Inte för att jag tycker synd om honom men det finns något genuint med honom. Han har ju berättat att det var bra för honom att komma in i huset och lugna ner sig från allt.
2020-04-19, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Finns inget alternativ! Amilia ska lämna huset på måndag!
Jag håller helt med. Amilia ska lämna. Ta chansen nu när den finns.
2020-04-19, 11:56
Medlem
mscatzys avatar
Jasmine är mer arg över att hon ser dum ut hos tittarna än att Martin kanske har bedragit henne. What?! Eller är hon dålig på att uttrycka sig+

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in