Citat:
Ursprungligen postat av
Eagle35
Jaja exakt hon är helt galen i pengarna och nämner dom mest sen start. Hon är även galen för kändisskap och gör allt för att synas och för att bli det. Finns inget mer än att jag vill att hon åker ut den här gången hon har hängt löst flera gånger och klarat sig alla gånger!!
Jag vet att Amelia är hatad och jobbig men hon är iallafall mer ärlig än skådespelarskan.
Hon är en sån sjukt äcklig människa och inte ofta jag säger det om folk.
Som exempel kvällen innan vid barnrummet satt hon och trigga Martin med att hon ska sova bredvid Lennie

och klappa Lennie på låret inför Martin.
Som hon gjorde med Alex inför Martin också. Hon ska alltid visa Martin att hon tar på andra män framför honom.
För att hon är sån osäker fjolla ska hon göra så för att trycka ner Martin och göra honom osäker.
Det är därför Jasmine reagerar så starkt och svartsjukt på minsta grej Martin gör, för hon vet om att hon är 100x värre själv men skillnaden är att Martin inte gör sina grejer medvetet, det gör Jasmine vilket är så mycket fulare och värre.
Jag visste när Alex åkte att nu kommer Jasmine tycka det är jobbigt för hon har ingen snubbe i huset att göra Martin svartsjuk med, men hon använde Lennie till det direkt så det var ju inte konstigt.
Amilia var ju ledsen att Lennie ville sova i hörnet bredvid Jasmine, Jasmine fatta ju det men spelar ju dum, hon gilla ju att hon bräckte Amilia med Lennie, killen som Amilia vill sova bredvid visar att han hellre sover bredvid Jasmine.
Så är Jasmine jättenöjd, plus att hon gjort Martin avis.
Jag fattar inte hur Martin står ut med en sån brud det kommer ju aldrig gå att ha en vettig relation med någon så omogen och osäker. Konstant drama och bråk, aldrig känna trygghet till varandra.
Så vad man än må säga om Amilia men hon blev ju förnedrad av Jasmine med Lenniegrejen sånt där märker oftast brudar dom är lite mer manipulativa och läser in såna detaljer.
Så när då det kom fram att Amilia kysst Jasmine så var det faktist riktig karmaa åt Jasmine för Amilias räkning.
Om Jasmine hade vart en bra tjej skulle hon sett till för både Martin och Amilias skull att hon inte sov bredvid Lennie i barnrummet.
Det gör man inte när man har en "snubbe" oavsett om det finns ett intresse där eller ej, så handlar det om respekt, och när man som Jasmine dessutom sitter och triggar Martin med att hon ska sova bredvid Lennie och smeker han på låret inför Martin så kan vi tala om hur mycket respekt hon har.
Det är värsta gradens luderbeteende ifrån henne. Finns ingen vettig snubbe som hade pallat henne i en relation. Fjortisförhållande med svartsjuka och dramatik bråk 24/7 är typ det bästa "förhållande" man kan få med en så osäker brud.
Det är en sak om någon är naturligt svartsjuk utan anledning som exempelvis Jasmine är. Men om man medvetet agerar för att sin partner ska bli svartsjuk. Flörtar öppet med andra för att den ska se, osv, då är man inte mogen att ha förhållanden och dom man kommer ha kommer krascha jävligt fort.
Sen ser vi ju dagen efter när Jasmine är på sin straffrunda att hon lägger sig ner i sängen med huvudet emot Samis rumpa.
Hon pratar med Julia om Samis snopp. Samtidigt som Martin ligger 1 meter ifrån och fortfarande har ångest.
Jag visste att hon skulle flörta med Sami och det tog ju inte lång tid förrens hon gick och smekte Sami över ryggen den kvällen heller.
Alltså Jasmine äääääääääär ett luder, hon är sjukt horig det finns inte en vettig fiber i den tjejens kropp spruta och dumpa låt någon idiot ta henne i några månader innan det kraschar.
Tycker så jävla synd om Martin som råkat ut för henne hoppas han går vidare och träffar en vettig brud på utsidan sen.
Tom Vickan såg igenom Jasmine när hon var i huset och lowkey droppa till Martin att hon var ett kändisluder.