2020-04-19, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Många tycker synd om Jassa nu efter all skådespeleri, folk går på allt så lätt. Hon är fake men folk vill ha henne kvar nu pågrund av det här? Från att alla velat ha ut henne som fan förra veckan och den här veckan till att tycka synd om henne och vela ha henne kvar. Det var just detta hon ville för det gynnar henne som fan. Hon skyller som fan på Amelia för hon vill hon ska lämna och inte Martin det är därför hon håller på som hon gör. Allt är fake och hon har alltid vetat om vad dom två gjort för hon har stått 30cm ifrån och vi har sett att hon sätt det och hur hon reagerat när dom höll på framför henne. Hon leker dum bara och tog chansen nu för det gynnar henne som fan för att få tittarna emot Amelia när hon hänger löst. Alla här vet att Jassa är fake och skådespelare och alltid överdriver, allt med henne är ett skådespelareri. Så rösta ut henne annars kommer hon inte åka ut nästa vecka för hon kommer inte hänga löst då 💯.

Ja Jasmine playar hårt och mjölkar detta.

Jag tror hon hoppas på att hänga med Sami efter BB och få komma nära Jockiboi.

Som sagt den där bruden är så kändiskåt hon skulle dumpat Martin direkt för en kändis.

Bara att ingen kändis kommer vilja ha henne eftersom hon är ett kameraluder.
Senast redigerad av GrecoBe 2020-04-19 kl. 02:26.
2020-04-19, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ok, och hennes "videos" handlar om....... smink??
Ena kanalen "Anty" har 201k prenumeranter och handlar om smink och kläder. Ligger på runt 73k visningar per video.
Andra kanalen "Anty Vlogs" har 119k prenumeranter och handlar om vloggar från dagliga livet. Ligger på runt 67k visningar per video.
Hennes Instagram har 328k följare med runt 10k likes per inlägg. Luktar lite indiska bottar över profilen. Otroligt få likes för att ha 328k följare.

OnT: Tonårsdiscot börjar nu, 02:20. BBs fester är så jävla dåliga i år. Knappt någon alkohol, ingen stämning och när det är läggdags vill man festa istället. Disco men en liten discolampa och tänt i hela huset.
2020-04-19, 02:26
Medlem
Citat:
Många tycker synd om Jassa nu efter all skådespeleri, folk går på allt så lätt. Hon är fake men folk vill ha henne kvar nu pågrund av det här? Från att alla velat ha ut henne som fan förra veckan och den här veckan till att tycka synd om henne och vela ha henne kvar. Det var just detta hon ville för det gynnar henne som fan. Hon skyller som fan på Amelia för hon vill hon ska lämna och inte Martin det är därför hon håller på som hon gör. Allt är fake och hon har alltid vetat om vad dom två gjort för hon har stått 30cm ifrån och vi har sett att hon sätt det och hur hon reagerat när dom höll på framför henne. Hon leker dum bara och tog chansen nu för det gynnar henne som fan för att få tittarna emot Amelia när hon hänger löst. Alla här vet att Jassa är fake och skådespelare och alltid överdriver, allt med henne är ett skådespelareri. Så rösta ut henne annars kommer hon inte åka ut nästa vecka för hon kommer inte hänga löst då 💯.

Att svenska folket är korkade och naiva är inget nytt.

Till och med en IQ-befriad Jassa lyckas spela brallorna av folket i detta land.
2020-04-19, 02:32
Avslutad
Nu vet jag inte var Jasse tog vägen
2020-04-19, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Nu vet jag inte var Jasse tog vägen

Poolrummet, tror jag.
2020-04-19, 02:36
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Att svenska folket är korkade och naiva är inget nytt.

Till och med en IQ-befriad Jassa lyckas spela brallorna av folket i detta land.

Helt sjukt hon har vetat om detta och sätt att dom klängt på varann osv, dom har även stått framför henne, tror verkligen svenska folket på att hon inte sett det? 😂 Heeeeelt jävla efterblivna!!
2020-04-19, 02:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ja Jasmine playar hårt och mjölkar detta.

Jag tror hon hoppas på att hänga med Sami efter BB och få komma nära Jockiboi.

Som sagt den där bruden är så kändiskåt hon skulle dumpat Martin direkt för en kändis.

Bara att ingen kändis kommer vilja ha henne eftersom hon är ett kameraluder.

Jaja exakt hon är helt galen i pengarna och nämner dom mest sen start. Hon är även galen för kändisskap och gör allt för att synas och för att bli det. Finns inget mer än att jag vill att hon åker ut den här gången hon har hängt löst flera gånger och klarat sig alla gånger!!

Jag vet att Amelia är hatad och jobbig men hon är iallafall mer ärlig än skådespelarskan.
2020-04-19, 02:45
Medlem
Det första Amilia skulle göra om hon vann millen är att köpa elsparkcykel.

Såklart hon skulle. Allt för att slippa ansträngning.
2020-04-19, 02:51
Medlem
Eagle35s avatar
Var sover Skådespelarskan? Säg inte nu att hon smaskar och ger Martin en handjob....
2020-04-19, 03:11
Medlem
Citat:
Var sover Skådespelarskan? Säg inte nu att hon smaskar och ger Martin en handjob....
Poolrummet, hon vill inte sova i samma rum som Martin.
2020-04-19, 03:16
Avslutad
Ville ha ut amilia men nu vill jag typ ha ut jassa så hon slipper helvetet där. Tycker så synd om henne
2020-04-19, 03:51
Medlem
Förstår inte riktigt grejen med det här med Jas, minns mycket väl att hon sett när Martin och Amilia hånglat.. Tror även hon såg när Martin tog henne på brösten.
Detta är ba skådespeleri och för att hon är uppmärksamhetskåt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in