2020-04-19, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Off Topic:
Bilden som jassa ligger med på sängen, är det adam på bilden?

Det är nog hennes brev hemifrån.
2020-04-19, 01:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Ni underskattar dom d-kändiskåta som finns där ute. Tro mig 😊
Jag tror dig, skulle inte bli förvånad om Sami blir "stor" på tuben efter det här heller.
2020-04-19, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Definitivt nån hund som ligger begraven.
Han menar att han är i en "asexuell bubbla" thats bullshit.
Han måste vara oskuld. Allt annat är orimligt.

Eller så gillar han inte tanken av att hans ”bästa vän” var där innan, samt att hon slickat på alla i husets fötter? Kan ju finnas någon logisk förklaring också? Han har ju faktiskt haft någon rätt fräsch brud under sin tid som ”raggare” iallafall om man tittar på raggarjävlar.
2020-04-19, 02:00
Medlem
Eagle35s avatar
Många tycker synd om Jassa nu efter all skådespeleri, folk går på allt så lätt. Hon är fake men folk vill ha henne kvar nu pågrund av det här? Från att alla velat ha ut henne som fan förra veckan och den här veckan till att tycka synd om henne och vela ha henne kvar. Det var just detta hon ville för det gynnar henne som fan. Hon skyller som fan på Amelia för hon vill hon ska lämna och inte Martin det är därför hon håller på som hon gör. Allt är fake och hon har alltid vetat om vad dom två gjort för hon har stått 30cm ifrån och vi har sett att hon sätt det och hur hon reagerat när dom höll på framför henne. Hon leker dum bara och tog chansen nu för det gynnar henne som fan för att få tittarna emot Amelia när hon hänger löst. Alla här vet att Jassa är fake och skådespelare och alltid överdriver, allt med henne är ett skådespelareri. Så rösta ut henne annars kommer hon inte åka ut nästa vecka för hon kommer inte hänga löst då 💯.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-19 kl. 02:05.
2020-04-19, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jag tror dig, skulle inte bli förvånad om Sami blir "stor" på tuben efter det här heller.

Hahaha, han har ju faktiskt en tubkarriär med rätt många visningar om man kikar ”hammarbyrampen” på yt.
2020-04-19, 02:01
Medlem
Citat:

Han är den enda av dom som har personligheten att bli nåt sånt, och då räknar jag med Anty
2020-04-19, 02:06
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Bara håva fram dasen och köra en ensamseglare, det förtjänar du.
Tack. Dasen vilar nu och jag har eftersvettning. Men måste säga att det var klart värt. Lite mys ensam är bara bra. Dags att puffa till kudden och somna med ett leende på läpparna och skicka ett tack till Jullan. Hon fick mig på banan igen efter lite ointresse och stress den senaste tiden.
Pheew.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrrnyfiken
Han är den enda av dom som har personligheten att bli nåt sånt, och då räknar jag med Anty
Helt klart!
Hur den där Antymänniskan blivit ""populär" övergår då mitt förstånd, fast kidsen kollar ju på så jävulskt mycket dynga nuförtiden. 😁
Medlem
Missat hela dagen, har det hänt något nämnvärt förutom att Jassa "gjort slut" med martin? Vart e martin för övrigt?
2020-04-19, 02:08
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Många tycker synd om Jassa nu efter all skådespeleri, folk går på allt så lätt. Hon är fake men folk vill ha henne kvar nu pågrund av det här? Från att alla velat ha ut henne som fan förra veckan och den här veckan till att tycka synd om henne och vela ha henne kvar. Det var just detta hon ville för det gynnar henne som fan. Hon skyller som fan på Amelia för hon vill hon ska lämna och inte Martin det är därför hon håller på som hon gör. Allt är fake och hon har alltid vetat om vad dom två gjort för hon har stått 30cm ifrån och vi har sett att hon sätt det och hur hon reagerat när dom höll på framför henne. Hon leker dum bara och tog chansen nu för det gynnar henne som fan för att få tittarna emot Amelia när hon hänger löst. Alla här vet att Jassa är fake och skådespelare och alltid överdriver, allt med henne är ett skådespelareri. Så rösta ut henne annars kommer hon inte åka ut nästa vecka för hon kommer inte hänga löst då 💯.
Jag tror att de flesta kan se igenom det vid det här laget och låter sig inte fintas mer.
2020-04-19, 02:09
Medlem
Citat:
Helt klart!
Hur den där Antymänniskan blivit ""populär" övergår då mitt förstånd, fast kidsen kollar ju på så jävulskt mycket dynga nuförtiden. 😁

Hon är en blek brunutansolkopia av andra youtubekanaler och har inga egna idéer och inte så många visningar trots rätt många prenumeranter
2020-04-19, 02:09
Medlem
Citat:
Han har faktiskt en YouTube-kanal. 9,7k prenumeranter och en video från januari i år (house-tour när han bodde i en stuga utanför Stockholm).
Hans syster har berättat att de (hon redigerar) siktar på att uppdatera kanalen med en video/vecka så han lär växa ännu mer i och med nya fans från BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in