Daniel Glasman hänger med Anty, Alex, Victoria och Lisa så han bestämde sig att köra "BB-kommentatorerna" på Instagram med de trots att Sami inte är där Sami. Fyra frågor, finns i "spoiler" då jag inte vill fucka tråden med ett lite längre inlägg. Verkar som att Amilia ryker på måndag.
- Vem åker ut på måndag?
* Anty: Amilia eller Martin
* Alex: Amilia
* Victoria: Amilia eller Jassa
* Lisa: Amilia, kanske Jassa
* Glasman: Amilia
- Vem tror ni vinner Big Brother 2020?
* Anty: Lennie, Mergim eller Sami
* Alex: Jasmine, Martin eller Sami
* Victoria: Lennie, Mergim eller Sami
* Lisa: Lennie eller Sami
* Glasman: Sami
Vem vill ni vinner BB 2020?
* Anty: Amilia, Lennie eller Mergim
* Alex: Jassa, Martin eller Sami
* Victoria: Lennie, Martin eller Sami
* Lisa: Sami
* Glasman: Sami
- Vem vill ni absolut inte vinner BB 2020?
* Anty: Frida
* Alex: Amilia, Frida och Mergim
* Victoria: Frida
* Lisa: Frida
* Glasman: Amilia
Han har faktiskt en YouTube-kanal. 9,7k prenumeranter och en video från januari i år (house-tour när han bodde i en stuga utanför Stockholm).
Hans syster har berättat att de (hon redigerar) siktar på att uppdatera kanalen med en video/vecka så han lär växa ännu mer i och med nya fans från BB.
Sami och Glasman kommer säkert att ha 100k på Youtube och Instagram innan året är slut. De första åren kommer de inte heller ha problem att casha in. Det gäller bara att de fortsätter förnya idéer och behålla intresset vilket blir en utmaning då folk hela tiden söker nytt innehåll.
Tro mig har sätt hur det vänt så snabbt man ser ju på Instagram och Facebook och cmore appen.
Man ser ju här också hur mycket någon hatats SÅÅÅ mycket innan och sen bara på någon timma ÄLSKAR alla denna person för att denna har gjort något som uppskattats av folket
Man ser ju här också hur mycket någon hatats SÅÅÅ mycket innan och sen bara på någon timma ÄLSKAR alla denna person för att denna har gjort något som uppskattats av folket
Jag tycker det är helt sjukt att tittarna är så lätt påverkade för minsta lilla, riktigt dåligt tycker jag.