Citat:
Ursprungligen postat av
hejsanjaghetersaga
Ja nu skriver jag här igen mitt ex/en kille jag började träffa för ett år sen, som det har tagit slut med och som rent utav betett sig som en röv hörbav sig än idag. 3 månader in i vår skit väljer jag att avsluta, en dag går så hör han av sig. Därefter avslutar vi säkert 7 ggr, han är den som tar beslutet mestadels av gångerna men är även den som sedan slingrar sig tillbaks varje gång.
Nu sista gången tog det 4 månader, sen kom han igen, först som vän. Detta är otroligt svårt för mig då jag gärna tror det bästa om folk, och vill tro på att han ska förändras. Vi har även gemensamma vänner och festar en del ihop, vilken även där gör det svårt.
Hur fan får man ett slut på detta? Utan att det blir stelt?
Jag är så otroligt svag, och jag hatar det! Jag har svårt för att vara den som avslutar, men när det väl avslutas så gör jag inget större väsen utav mig. Är det fel?
Är så jävla vilsen, jag vet att han inte är en bra kille men jag vet fan inte varför jag ständigt ger han nya möjligheter till att få mig att må dåligt.
Och varför i helvete gör han detta?
Han kan väl göra det för att du är konflikträdd men vi kanske kan kalla det "snäll" så slipper du vara ärlig.
Så länge du är rädd för att det ska bli stelt, vad era gemensamma vänner skall tycka osv osv... så kommer han tillbaka som en Jojo för att du inte kommunicerar ut vad du vill..
Kan inte era vänner acceptera dina val av kärleksrelationer, vem du vill ha kärleksrelation med eller INTE så är det inte dina vänner.... De kan såklart tycka det är tråkigt att det blivit som det blivit.. MEN sen får gränsen gå där. Eller ska de tvinga dig att knulla mot din egna vilja o kalla sig vänner.
Sätt ner foten och stå upp för dig själv. annars kommer någon annan stå på dig och du förintar dig själv.