2020-04-18, 23:03
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Fatta när han får se klippen. Han kommer bli så pissed på Ami som har överdrivit.
Men har hon det? De har pussat eller kysst varandra vid två tillfällen, som Ami minns det i alla fall, och det har inte varit mer än så, och Ami har inte utmålat det som mer än så, inte till Martin och Jass åtminstone. I snacket med Jullan så sa ju Ami att Martin hade varit den som tagit initiativet, vilket absolut inte är sant, men det var ju inget som Ami hävdade inför Jasmine och Martin.

Jag tror att Martin framför allt kommer bli arg på sig själv för att han gjort saker han antingen inte minns eller inte kan stå för.
2020-04-18, 23:03
Medlem
Amilia har inte rört på fläsket på 70 dagar där inne. Förren grillfesten häromdagen. Skriver man ett ord om det på Facebook så går man höra ja men det va för då spelades house som hon gillar. Nu spelas this is the moment o hon studsar som aldrig förr. Varför kan inte folk inse att det är röstfiskeri??? Kan inte skriva detta på Facebook för då kastas jag ut direkt eller får så sjukt mycket skit
2020-04-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Vet jag inte skrivit i denna tråd tidigare o inte varit så väldigt aktiv på Flashback i överhuvudtaget men är en aktiv läsare. Är alla här fortfarande för att få ut Amilia på måndag eller har ni ändrat er pga detta med Martin o Jassa?

Amilia ska ut...är det någon som ändrar sig pga Martin o Jassa så rekommenderar jag att gå tillbaka o kolla på klippet när de skulle tvätta kläder o natten därefter...då blir man påmind 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Sedan Antonia har åkt ut har vi enats om att Amilia ska ut nästa... även om det ser ut som att vi har många Amilia lovers här i tråden så är det bara att ignorera dem
Tv eller skärm tycks dom ha, men alltför blinda för att kunna se vilken komplett skitstövel Amilia är.
Sorgligt !
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Snälla ni Amilia ska ut på måndag kan vi bara enas om det???
Jamen det har väl aldrig vari nåt tvivel om det?
2020-04-18, 23:06
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Amilia har inte rört på fläsket på 70 dagar där inne. Förren grillfesten häromdagen. Skriver man ett ord om det på Facebook så går man höra ja men det va för då spelades house som hon gillar. Nu spelas this is the moment o hon studsar som aldrig förr. Varför kan inte folk inse att det är röstfiskeri??? Kan inte skriva detta på Facebook för då kastas jag ut direkt eller får så sjukt mycket skit
Vaddå inte rört fläsket. Den snorfeta grisen har ju tagit ut disken idag, på goses kommando.
2020-04-18, 23:08
Medlem
Citat:

Du är välkommen och yttra dig här. Amilia ska ut på måndag. Så enkelt är det!
2020-04-18, 23:09
Bannlyst
Fulla tjejer blir alltid kåta och Jasmine har ingen annan, dom kommer dela säng inatt 100%.
2020-04-18, 23:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Kissade Jassa ner sig på "dansgolvet? "
2020-04-18, 23:10
Medlem
Grejen med Jasmine är att hon är en fett osäker tjej som jag har svårt att förstå att Martin pallar med, dock är han instängd med henne i ett hus.
Den där pussen har vi vetat om länge och ingen har brytt sig eftersom dom var inte "ihop" då eller ens långt senare faktiskt sagt att dom är ett par.

Men hursom andra nämnt fanns inget att förvänta sig att man ska vara trogen mot varandra vid det tillfället.

Jasmine har varit osäker hela tiden och försökt trycka ner Martin om och om igen under hela deras fling. Hon kläcker ur sig dom mest dryga kommentarerna för att försöka göra Martin svartsjuk och osäker.

Hon ville in i lilla big brother huset igen efter hon kom tillbaka för det kan ju vara nya deltagare, Tänk om rodney kommer in i huset kläcker hon ur sig till Martin.

I lilla big brother huset flörta hon upp Alex grovt, ställde sig och visa upp sig i framåtlutad ställning doggy för att kåta upp honom.

Alex har suttit och smekt Jasmine på låren mitt framför Martin och han har inte sagt något, just eftersom dom inte var något par ännu.

Han har strykit som en katt runt henne efter det, hon var inne i sovrum2 och plocka upp saker ifrån golvet för Alex, la sig i en säng vid honom och drog upp benen bakåt, han kolla mellan hennes ben.

Senare på kvällen så kommer Alex och går ensam och Jasmine kallar honom förföriskt "Borgmästarn...."

Sedan har hon vid flera tillfällen långt efter hon och Martin faktist var riktigt seriösa anmärkt på att Sami är så attraktiv bla bla vilket är sjukt att göra om man nu är "ihop" med någon som hon tydligen anser sig varit med Martin.

I Lilla big brother så kläckte Jasmine ur sig att efter big brother kanske hon träffar någon sen stoppa hon sig självt i meningen och sa, eller ah om det inte funkar med Martin...

Så man märkte att hon redan tänkte tanken på att träffa killar efter BB.

Redan där fatta man ju att hon var en falsk golddigger och kändiskåt brud.

Sen fortsatte BB och hon trycker ner Martin konstant, får utbrott på honom, ska iväg och sova i andra sovrummet, straffar honom konstant, hennes flörtande med Alex fortsätter, Alex sitter och pussar på Jasmine vid matbordet, som sagt jag har en riktig syster som jag älskar mer än något, jag sitter inte och pussar på hennes armar vid matbord och har aldrig någonsin gjort.
Hon har även nämnt att hon ska resa flera månader till London med Alex, om hon nu ansett sig vara ihop med Martin vilken brud ska då bosätta sig i London med en annan snubbe efter BB vill man inte vara med Martin i stockholm då?

Ger honom även sitt gosedjur nog fan för att dom var "vänner" men inte fan lämnar man iväg sitt gosedjur åt en annan snubbe när man anser sig vara "ihop" med Martin, återigen skev som fan.

Sedan när Martin blir "vuxen" och dom i barnrummet får veta att dom ska raida så tar Jasmine ALLTING hon tänker inte en enda tanke på att Martin som varit med dom hela tiden som barn precis blivit vuxen och kanske vill ha lite alkohol eller något gott.

Där märker man hur ego hon är återigen.

Där på fyllan i barnrummet anmärker Jasmine återigen på att Sami är så attraktiv. Hon ligger med Frida och snackar i barnrummet om snygga kändisar, säger att den och den kändisen får det att pirra i hennes klitta.
Tänk er själv om eran flickvän prata om kändisar som fick det att pirra i hennes klitta, jag hade fan bett henne fara o flyga.

Efter deras kändissnack om pirrande klittor så snackar dom massor sex, Jasmine säger att hon också vill utforska sin sexualitet som Frida men att det inte kommer gå efter Big Brother för alla är ju inlåsta pga corona.

Man märkte att hon tänkte på att gå ut på krogen och träffa folk inte att hon ville utforska sin sexualitet med Martin.

När hon nämnde detta om att utforska sin sexualitet pga corona då alla är instängda kommer hon också på sig själv på samma sätt som hon gjorde i lilla big brother och nämner ajuste Martin.

Sedan dagen efter detta då kyssen uppdagas så börjar Jasmine såklart att straffa Martin grovt, hon springer runt och festar "glatt" osv man märker på henne att hon inte har så starka känslor för annars hade man inte klarat av att bete sig som hon gör.

Hon ska alltså fortsätta partaja i big brother i en hel månad för att avgöra om hon kan gå vidare med mannen hon säger sig älska när hon sett deras puss.

Iom deras korta relation som inte ens sagts öppet ännu att dom är ett par så kan jag garantera att den tiden ifrån varandra det är kört att lappa ihop den efteråt.

Antingen skulle dom försökt lösa den där och då eller sagt att det är over for good och båda går vidare.

Martin är så jävla tofflad och trög hoppas snubben inser vilket luder han låtit sig tofflas av och skaffar en vettigare tjej.

Tjejer som Jasmine ska man kasta fort.

Kom ihåg, hon blev "dumpad" innan big brother pga att killen hon hade då inte ville att hon skulle vara med i big brother.

Tro fan på det, om man är ihop med en tjej i 3månader som ska gå in och vara med i big brother.

Sedan säger hon "jag trodde aldrig jag skulle träffa någon i big brother jag var verkligen inte öppen för det" men hon kliver rakt i martins famn direkt.

Inse hon kasta bort sin tidigare kille innan BB lika lätt som hon kommer kasta bort Martin.

Denna tjejen är knas och skadad och här mina damer och herrrar har ni anledningen till att hennes längsta relation i hennes 26åriga liv är på 3månader.

Fatta den 26 år och aldrig haft ett seriöst förhållande.
Medlem
börjar tröttna på att sami räknar ner dagarna...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Du är välkommen och yttra dig här. Amilia ska ut på måndag. Så enkelt är det!

Tack 😊

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in