2020-04-18, 22:56
Medlem
Oj, krävdes det att Martin och Jas skulle bråka för att Jas skulle släppa loss eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Censuren på utegården har varat ett bra tag nu. Samtidigt har varken Martin eller Sami synts till

Jag undrar också över det, tror att de blivit inkallade till bikten innan också (Martin blev iallafall).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Censuren på utegården har varat ett bra tag nu. Samtidigt har varken Martin eller Sami synts till
Den har varit så sen i eftermiddags. Tror fan de glömt sätta på den igen. Konstigt.

Och ser ni, jag ser ju det är större chans för Lennie att knulla Mergim än Frida. Fan vad han körde ballongen hårt upp i Mergimas röv.

Blåvalen försöker FÖR mycket. Dansar, sminkar sig i glitter osv. Undrar varför hon gör detta efter 9 veckor? Hmm just det hon hänger löst för första gången
2020-04-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Snälla ni Amilia ska ut på måndag kan vi bara enas om det???

Jadå, det är vi enade om.

Sedan dag ett.
2020-04-18, 22:58
Medlem
geek12s avatar
Missat senaste 4 dagarna pga sjukt barn, men har Jassa o martin gjort slut?
2020-04-18, 22:59
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag undrar också över det, tror att de blivit inkallade till bikten innan också (Martin blev iallafall).
Nej jag tror dom är kvar ute.
Dom slog pp cammen ute i 3 sek, sen va vi tillbaka i köket. Jag har inte sett att de gått till bikten efter det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Missat senaste 4 dagarna pga sjukt barn, men har Jassa o martin gjort slut?

yes
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Den har varit så sen i eftermiddags. Tror fan de glömt sätta på den igen. Konstigt.

Och ser ni, jag ser ju det är större chans för Lennie att knulla Mergim än Frida. Fan vad han körde ballongen hårt upp i Mergimas röv.

Blåvalen försöker FÖR mycket. Dansar, sminkar sig i glitter osv. Undrar varför hon gör detta efter 9 veckor? Hmm just det hon hänger löst för första gången
Ja goses har nu bara Mergims röv i tanken, resten är ett spel och fint för oss tittare.
2020-04-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Överanalys, men bra var den

Den här musiken förstör hela diskotemat.
Haha fan... trodde för en sekund att du var trådens största geni. Men eftersom jag kom på det så måste det vara jag som är det istället?

Antar att det inte finns så många discolåtar på Epidemic Sound de kan köra? Så de får helt enkelt nöja sig med de låtar som finns. Tycker att de åtminstone hade kunnat släcka så att de får lite mer disco-feeling med lampan, glowsticksen osv.
2020-04-18, 23:00
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jadå, det är vi enade om.

Sedan dag ett.
Sedan Antonia har åkt ut har vi enats om att Amilia ska ut nästa... även om det ser ut som att vi har många Amilia lovers här i tråden så är det bara att ignorera dem
2020-04-18, 23:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Grym fest, BB. Ni drog igång en gratislåt från Epidemic Sound.
2020-04-18, 23:02
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha fan... trodde för en sekund att du var trådens största geni. Men eftersom jag kom på det så måste det vara jag som är det istället?

Antar att det inte finns så många discolåtar på Epidemic Sound de kan köra? Så de får helt enkelt nöja sig med de låtar som finns. Tycker att de åtminstone hade kunnat släcka så att de får lite mer disco-feeling med lampan, glowsticksen osv.
De borde släcka ner och tränga in discokulan i en framåtböjd Fridas röv.
Romantiskt och disco på samma gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in