2020-04-18, 20:31
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De har inte råd att kasta ut honom nu eftersom att de är mitt i ett drama. Min gissning. Har noga lyssnat och kollat. Det syns på Martins läppar att han säger "jude"; något som även Amilia reagerade på och Martin blev så nervös när hon uppmärksammade det. Väldigt tydligt att han märkte vad han gjort.
kanske det han har ångest för också idag. För han var väl på utsidan när Kim och Bella åkte ut?
2020-04-18, 20:31
Medlem
Spajdors avatar
Varför ligger Martin på latsidan!? Han borde ju smida planer med Sami och Lennie om att få till en kyss med Jassa i ryska posten. Även om jag uppskattar uppehållet i slaskandet....
2020-04-18, 20:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Jag tror att hon gör det mer än gärna. Det känns som att hon bär på något trauma. Hon har tidigare hintat om något om att inte vara älskad. Hon kompenserar för något. Är helt säker på det.
hon pratade om ångest och att känna sig ensam och utanför igår med Jassa. har väl varit mobbad tror jag
2020-04-18, 20:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Äter Mergim griskött?
Bara om det inte finns pizza utan griskött på eller om det är lösgodis. Andra haramprodukter som Smirnoff och vitt vin sväljs ner med glädje.
2020-04-18, 20:34
Medlem
Citat:
Jag tror att hon gör det mer än gärna. Det känns som att hon bär på något trauma. Hon har tidigare hintat om något om att inte vara älskad. Hon kompenserar för något. Är helt säker på det.

Håller med fullständigt.
Men det är knappast sunt i längden att alltid sätta alla andra före sig själv.
Hela grejen känns hemskt påklistrad. Måste vara jobbigt att hela tiden känna att man MÅSTE passa in bland allt o alla. Måste gå åt sjukt mycket energi i den där strävan att få bli omtyckt.
Som du säger så måste detta beteende grunda sig i något djupare.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
kanske det han har ångest för också idag. För han var väl på utsidan när Kim och Bella åkte ut?
Ja visst fan, det var han ju! Helt ärligt tror jag Martin är en sån som drar rätt grova skämt. Hade varit kul i tv, men jag har hellre Kim där än Martin, så om inte Kim fick ska fan inte Martin få.

Jag personligen tål att höra det mesta.
Medlem
avixs avatar
Oj vad Martin anstränger sig för att se ledsen ut och ska spela så ångerfull att han inte dricker ikväll. Får väl se hur länge det håller i sig.
2020-04-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Kom det fram något om martin sa jude eller judas? antar iaf att det inte var något fult eftersom han inte är ute?

BB har svarat på instagram att produktionen lyssnat noggrant på vad Martin sa och att det inte kunde räknas som ett regelbrott, har inte läst att de meddelat exakt vad som sas dock.
2020-04-18, 20:36
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Hon nämnde efter mötet att hon kände sig lite febrig. Mycket möjligt att hon har feber imorgon när det är dags att städa!
Tror nog du kan vara vinnare faktiskt, vi får se imorgon!
2020-04-18, 20:37
Medlem
avixs avatar
Yees, blir kul att se Mergim goes Skurt! eller nån med grönt hår.

Edit: Roligt också att man inte ska använda det i hårbotten och han har snaggat hår.. Kommer bli... eh.. snyggt?
2020-04-18, 20:37
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Håller med fullständigt.
Men det är knappast sunt i längden att alltid sätta alla andra före sig själv.
Hela grejen känns hemskt påklistrad. Måste vara jobbigt att hela tiden känna att man MÅSTE passa in bland allt o alla. Måste gå åt sjukt mycket energi i den där strävan att få bli omtyckt.
Som du säger så måste detta beteende grunda sig i något djupare.
Nä, men det kan ingen i huset eller vi i tråden ansvara för. Det där får hon lösa hos en terapeut.

Jag tror att alla kramar, alla orgies, pill i stjärt etc är hennes självdestruktiva sätt att fixa det trasiga. Hon känner att hon inte är värd något och därför måste hon hela tiden visa att hon duger. Tråkigt. Men fin är hon. Man undrar vad hon råkat ut för.
2020-04-18, 20:38
Medlem
Emmvalentines avatar
Känns även som att lennie är galet bra för fina Sami. Han lär han övningar som faktiskt ger nått, sen även laga mat. Killen ett stort hjärta och vill verkligen inte skryta eller lägga sig till om det 👌🤗

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in