2020-04-18, 20:26
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Undra vad hon har gjort för att förtjäna den massagen.
Hon har ju tömt diskmaskinen idag, och igår tog hon en dusch, efter tre veckor.
2020-04-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Nu var det ju fastklubbat på familjemötet att alla ska få olika städningsuppgifter. Ska vi spekulera lite vilken orsak Amilia kommer att ha för att slippa undan?
Hon nämnde efter mötet att hon kände sig lite febrig. Mycket möjligt att hon har feber imorgon när det är dags att städa!
2020-04-18, 20:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Den som masserar knådar degen.
Jaaa, jag gissade rätt.

Frida förtjänar ledigt. Hon får verkligen jobba hårt där inne som olika sorters assistent åt flertalet...
2020-04-18, 20:27
Medlem
DjPuttes avatar
Funderat och funderar varför i helskotta sänder dem inte in ett helrör istället för alkoläsken och annat.....
2020-04-18, 20:28
Medlem
haha badgänget
2020-04-18, 20:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Kom det fram något om martin sa jude eller judas? antar iaf att det inte var något fult eftersom han inte är ute?
De har inte råd att kasta ut honom nu eftersom att de är mitt i ett drama. Min gissning. Har noga lyssnat och kollat. Det syns på Martins läppar att han säger "jude"; något som även Amilia reagerade på och Martin blev så nervös när hon uppmärksammade det. Väldigt tydligt att han märkte vad han gjort.
2020-04-18, 20:29
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
I samma skåp som Jas var halvvägs inne i när hon grät.
Haha nä fyfan, glömmer ibland att det är riktiga människor man tittar på...
Du skrev vad jag tänkte. Äh, lite svart humor är ingen fara. Just Jassa kan ju skratta åt sitt eget beteende mellan varven. Var väl därför det blev skrattgråt i skåpet tidigare idag.
2020-04-18, 20:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jaaa, jag gissade rätt.

Frida förtjänar ledigt. Hon får verkligen jobba hårt där inne som olika sorters assistent åt flertalet...
Jag tror att hon gör det mer än gärna. Det känns som att hon bär på något trauma. Hon har tidigare hintat om något om att inte vara älskad. Hon kompenserar för något. Är helt säker på det.
Medlem
htsolna08s avatar
Äter Mergim griskött?
Medlem
Emmvalentines avatar
Tror ingen fattar hur bra lennie är för mergim...på rikt ! (Fattar ju nu hur många omogna kommentarer som kommer på detta) men jäklar vilket jobb lennie gör ..och mergim lyssnar faktiskt och lär. Fina killar bägge två som behöver varandra på olika sätt. ❤️
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
De har inte råd att kasta ut honom nu eftersom att de är mitt i ett drama. Min gissning. Har noga lyssnat och kollat. Det syns på Martins läppar att han säger "jude"; något som även Amilia reagerade på och Martin blev så nervös när hon uppmärksammade det. Väldigt tydligt att han märkte vad han gjort.
Men han sjöng ju bara på en skön gammal Beatles låt, Hey Jude. Missade du det?
2020-04-18, 20:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Hon har ju tömt diskmaskinen idag, och igår tog hon en dusch, efter tre veckor.

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tja, hon satt en stund i soffan och var med på mötet förut t ex?
Det var fan inga dåliga bedrifter. Stor eloge till henne för hennes enorma engagemang!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in