2020-04-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterHonshage
Mycket snack just nu om att en nyhet kring musik inte är långt bort, men jag har svårt att tro att det stämmer... Kan du bekräfta / förneka dessa ryktena?
Tacksam för svar
stämmer d kommer en del o Klas kämpar på
Citera
2020-04-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
stämmer d kommer en del o Klas kämpar på
Uppskattar att du svarar enormt mycket. Jag antar att det kommer till sommaren eller siktar de in till boksläppet?
Citera
2020-04-18, 19:37
Medlem
Citat:
d enda ja kan säga e att 2 pers var där

2 pers som inte var vänner utan väldigt nära (familj?) om jag förstått rätt. Var tillståndet Tim hamnade i drog/alkohol/medicinutlöst?
Citera
2020-04-18, 19:40
Medlem
Citat:
S hade tillgång tims icloud utöver d en skuld till tim som man ville hatillbaka efter hans död
de finns konto där en vän e bakom o skriver saker
tim hjälpte till me investering för d fanns inga pengar efter tims död försvann många planer ex oxå gymet som skulle startats alla möjligheter försvann me hans död o man trodde man skulle ärva honom

Bra att Klas ställde lite krav på herr räkmacka.
Citera
2020-04-18, 19:55
Medlem
Goaldigger
Jag är så tacksam för alla svar du ger. Det finns tusen frågor utan svar och varje ny bit till pusslet är sååå uppskattad.
Citera
2020-04-18, 20:13
Medlem
Goaldigger

Är hemligheterna bakom allt som hände i Oman för att man vill måna om Tims integritet, eller för att det som hände ger anledning att man vill skydda andra?
Det känns som att det inte har handlat om en lång resa med ångest och psykisk ohälsa som här fick sitt slut endast för att orken tog slut. Det känns mer som att något hände som utlöste självmordet just där, just då.
Kan ha varit fler saker under en period.. Men det känns otippat att man lider av ångest och psykisk ohälsa sedan unga tonår, och sen "väljer" det tillfället. Var det mer impulsivt.. Jag tänker så av flera anledningar men kanske läser in mina egna erfarenheter och känslor för mycket...
Jag kan ha så fel och jag kommer mest troligtvis aldrig få svar på detta. Men jag lägger ut frågan...
Citera
2020-04-18, 20:28
Medlem
Och blåtiran... Det finns en bild där man ser att ögat även är svullet. Ingen tvekan..
Citera
2020-04-18, 22:09
Medlem
Citat:
Paulig köpte majoriteten av aktierna för att tim gick bort o de behövdes pengar Klas ströp allt efter hans död ville oxå ha tillbaka allt man lånat av tim genom åren o d man köpt på hans bekostnad men inte lämnat tillbaka

Har du möjlighet att ge något exempel på något som de har lånat av Tim, eller något som de har köpt på Tim’s bekostnad?

Sjukt tacksam för din ovärdeliga info Goaldigger.
Citera
2020-04-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-valpen
Har du möjlighet att ge något exempel på något som de har lånat av Tim, eller något som de har köpt på Tim’s bekostnad?

Sjukt tacksam för din ovärdeliga info Goaldigger.
kameror o tillbehör kläder d hade hans amex o privata lån kontanter
Citera
2020-04-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Goaldigger

Är hemligheterna bakom allt som hände i Oman för att man vill måna om Tims integritet, eller för att det som hände ger anledning att man vill skydda andra?
Det känns som att det inte har handlat om en lång resa med ångest och psykisk ohälsa som här fick sitt slut endast för att orken tog slut. Det känns mer som att något hände som utlöste självmordet just där, just då.
Kan ha varit fler saker under en period.. Men det känns otippat att man lider av ångest och psykisk ohälsa sedan unga tonår, och sen "väljer" det tillfället. Var det mer impulsivt.. Jag tänker så av flera anledningar men kanske läser in mina egna erfarenheter och känslor för mycket...
Jag kan ha så fel och jag kommer mest troligtvis aldrig få svar på detta. Men jag lägger ut frågan...

skydda andra
Citera
2020-04-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Och blåtiran... Det finns en bild där man ser att ögat även är svullet. Ingen tvekan..
för mig e inte ögonen viktiga för mig e att han inte mådde bra och var på väg till bli undernärd eftersom han inte ville äta
Citera
2020-04-18, 23:05
Medlem
Citat:
för mig e inte ögonen viktiga för mig e att han inte mådde bra och var på väg till bli undernärd eftersom han inte ville äta

Alltså, jag vill bara skrika rakt ut!!! Stackars, fina människa! Vad fan hände? Får typ ångest över hur Tim måste ha mått! Ja, han ser väldigt mager ut på sista bilderna.
Fan att ingen kunde hjälpa honom. Blir helt kall i kroppen.
Finaste Tim❤❤❤
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in