Citat:
Ursprungligen postat av
bumzbumz
Kom igen nu flashback! Olofsson har arbetat med barn och ungdomar under lång tid. Måste finnas massor med intressant information. Fram med den!
Jag är för att offentliggöra såna här svin, särskilt om de poserar som PK-helgon, som avger en mindre tilltalande skugga:
Denny Olofssons har en bostadsadress Lindome. Exakt var, vill jag inte nämna av respekt för hans eventuella fru. Som förhoppningsvis lämnat det vämjeliga kräket. Men söker du på honom så ser du exakt var.
Vilket egentligen inte är särskilt intressant just nu.
Men nu verkar han (som jag tidigare nämnde) avtjäna sitt straff på Skogomeanstalten.
Som man kan se
här så är han adresserad på box 3003. Vilket visar, om man söker på det, postboxadressen till anstalten i Skogome.
Han drev ett företag med inriktning på massage. Ett stenkast ifrån där han bor. Ingen farbror, jag skulle rekommendera, eller övh föreställa mig, hur en kvinna frivilligt skulle vilja lägga sig på britsen för.
https://www.allabolag.se/570204RMNF/massage-i-lindome-denny-olofsson
Jag menar, kolla bara på honom, när han skiner upp i ett rejält mongoflin på den
här bilden. Och inte minst med tanke på de brott han har begått. Så är nog massagebranschen, inget han direkt har reklamfört sig själv som någon att anförtro sig åt.
Var det i denna massagestudio han också utförde våldtäkten på den 14åriga flickan?
– "Han säger till mig att ta av alla kläder och lägga mig på massagebritsen. Sen hör jag hur han går till ett skåp och tar fram några svarta band. Och binder fast mina ben och armar så att jag ligger som ett ”x”. Sen säger han att jag ska sära på mina ben. Jag får panik verkligen", berättar flickan i rätten enligt GP.
Inte mycket till gräv, men alltid något.