Citat:
Ursprungligen postat av
Blaisen
Kan någon förklara Julia för mig? Spelade hon ett spel med Amilia när hon är bästis med henne men samtidigt ger henne 2 poäng? Hon sa ju till Sami och Jessica att nu är det Amiia som ska ut efter att de blev så lurade när Alex åkte ut. Att hon t o m kan verka vara bästis med Amilia. Vill inte tro att hon är så blåst att hon går på allt Amilia säger?
Tål inte se Amilias nöjda flin idag, hennes ständigt pågående försök att TA på Lennie trots att han backar undan. Hon fattar verkligen INGENTING!
Jasmine känner sig dum, superdum, kan förstå henne mycket väl. Martin har pratat om hur lojal han är, att han inte vill att hon håller på med någon sen får hon veta att han strulat med Amilia (på Amilias initiativ) vid iaf två tillfällen och att hon fått hintar om det för flera veckor sedan när hon fick frågor från tittarna. Det är ju därför hon vill hålla sig från Martin OCH Amilia.
Jessica?
Ja, jag tror Julia spelar för hon vill ha bra relation med alla i huset så risken minskar att de nominerar henne. Nu blev hon ju nominerat för att Jasmine, Martin och Frida inte gick att rösta på och de i rosa rum endast kunde rösta på varandra eller på Sami och Julia.
Lennie är en toffel som springer efter Amilia konstant, men innerst inne är rädd för henne. Speciellt när hon ställer till med en scen och gråter ut i flera timmar tilla hon lyckas manipulerar honom.
Är det bara jag som tycker det är konstigt hur Amilia påstår att Lennie alltid springer efter Mergim så hon inte får någon tröst, men i själva verket är Lennie alltid på hennes sida i alla bråk och Lennie kan spendera tre timmar med att trösta henne när hon och Mergim har bråkat. Har aldrig sett honom trösta Mergim eller springa efter Mergim när det varit tjafs mellan honom och Amilia? Men ja, självinsikten hos kossan är noll. Hon påstår till och med Lennie inte vill sitta med henne men hon glömmer bort att han alltid sitter och lyssnar på henne när hon håller sina långa monologer.
Vilka frågor har ni ställt till Julia och Mergim? Jag har svårt att komma på bra frågor till dem.