Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Jag saknar Felicia Tomala, gillar hennes lite aspergianska sarkasm och killiga stil. Eller Johanna Wagrells hispiga men fungerande stil..
Jag är less på de här rekorderliga trista personerna främst Järpehag och Impro-gänget.
Saknar karaktärer som Branne P och Thanos, Felicia jackson, Nisse Hallberg, eller folk som visserlign är rekorderliga och "vanliga" men på ett mer sympatiskt och intressant vis , t ex Anders Sparring, Jörgen Löfgård, Adrian Broberg, Johan Hurtig..
Lyssnade på ett par avsnitt av Della Sport, i.o.m. att podden nämndes i denna tråden. Vilken skön frisk fläkt! Jag gillar inte ens sport, men det är så gött att höra Kringlan igen.
Ska nog titta efter fler alternativ till AMK. Har mest fortsatt lyssna på AMK av gammal vana och har inte utforskat alternativen. Känns som att den har långsamt gått ner sig i kvalité, och när man väl lyssnar på något annat märker man kontrasten.
Vad är det egentligen för personer de bjuder in till AMK, när man tänker efter.

Impro-gänget, någon pojke som spelar Pokémon, en kvinna som inte talar svenska, en tjej som bara kan berätta om sitt superi, osv. Verkligen C-laget.