2018-10-10, 19:42
Medlem
HandsomeDans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostplacefillah
Fair enough!
Kände bara att det var så otroligt mycket sura kommentarer de här senaste sidorna. Själv tycker jag dagens avsnitt var najs! Ina Lundström borde vara med oftare.

Det kan jag hålla med om! Hon var en frisk fläkt!
Eftersom jag också bidragit med mycket negativt tänkte jag lista mina topp-5 gäster just nu:
1. Albin! (alltid)
2. Ola Aurell
3. Kirsty Armstrong (var ett tag sen nu?)
4. Marcus Thapper
5. Robin Berglund

Edit: Räknar då inte med favorit-gäster som knappt är med längre såsom Fritte, David, Anton Magnusson, Johanna Wagrell m.fl.
Senast redigerad av HandsomeDan 2018-10-10 kl. 19:45.
Citera
2018-10-10, 20:01
Medlem
Vad har hänt med Jonathan Rollins? Är ju aldrig med längre.
Citera
2018-10-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Vad har hänt med Jonathan Rollins? Är ju aldrig med längre.

Han gjorde väl slut med sin brud och åkte hem till USA? Eller var det hans kompis?
Citera
2018-10-10, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Han gjorde väl slut med sin brud och åkte hem till USA? Eller var det hans kompis?

Var väl den andra?
Citera
2018-10-11, 00:56
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja

Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Var väl den andra?

Han är/var väl gift och har barn?
Lämnar väl inte landet om man har små barn?

Har också för mej att det var den andre killen.
Citera
2018-10-11, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Han är/var väl gift och har barn?
Lämnar väl inte landet om man har små barn?

Har också för mej att det var den andre killen.

Yemi Afolabi!
Citera
2018-10-11, 10:09
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Yemi Afolabi!
För övrigt den sämsta återkommande gästen i AMKs historia.
Citera
2018-10-11, 17:30
Medlem
HandsomeDans avatar
Verkar inte gå nått vidare med biljettförsäljningen för AMK Late Night i Göteborg. Var där i fjol när han körde med Ahmed, Branne, Albin, Thanos och Peter Wahlbeck - var magiskt med fullsatt (?) eller åtminstone nästan. Nu verkar det ha sålts mindre än 100 biljetter (tar väl runt 700...). Funderade på att dra dit, men känns som att det kan bli rätt ljummet
Visserligen mindre namnkunniga komiker i år, men trodde ändå inte mina ögon när jag såg hur dåligt det sålt i förhållande till förra året.
Citera
2018-10-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandsomeDan
Verkar inte gå nått vidare med biljettförsäljningen för AMK Late Night i Göteborg. Var där i fjol när han körde med Ahmed, Branne, Albin, Thanos och Peter Wahlbeck - var magiskt med fullsatt (?) eller åtminstone nästan. Nu verkar det ha sålts mindre än 100 biljetter (tar väl runt 700...). Funderade på att dra dit, men känns som att det kan bli rätt ljummet
Visserligen mindre namnkunniga komiker i år, men trodde ändå inte mina ögon när jag såg hur dåligt det sålt i förhållande till förra året.

Var ser man det?
Citera
2018-10-11, 18:27
Medlem
HandsomeDans avatar
http://amklatenight.se/ och så klicka sig vidare till Göteborg-showen och "välj plats manuellt" så ser man vilka platser som redan är uppbokade. Det är inte många.
Citera
2018-10-11, 18:56
Medlem
Citat:
http://amklatenight.se/ och så klicka sig vidare till Göteborg-showen och "välj plats manuellt" så ser man vilka platser som redan är uppbokade. Det är inte många.

Oj...

Nä du, det var inte många.... Återigen, Martins entrepenörsnada är inte speciellt stor. Katastrofalt arbete hanterande PR angående årets turné. Gjorde väl reklam för det typ en vecka före skiten startade......

Edit; Förstår inte hur man kan göra så lite med en sån stor lyssnarbas. Borde få DI's stora sengångarpris, även om Gasselpriset inte betyder ett jäk shit.
Senast redigerad av egenvilja 2018-10-11 kl. 18:59.
Citera
2018-10-11, 19:07
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Samma i Stockholm. Jag tror inte det bara har att göra med mindre namnkunniga komiker.
Jag tror att podden börjar dö ut lite grann. Det är inte samma dynamik eller känsla. Det är inte samma humor eller samma callbacks som förut. Det finns liksom inget återkommande skämt eller diskussion.
Det senaste avsnittet jag verkligen skrattade till var Breitbart-segmentet.
På senare tiden har det varit väldigt mycket av samma sak. Samma oförberedda avsnitt liksom. Visst, det har sin charm och det är egentligen det jag gillar med podcasts. Men det blir tröttsamt att höra samma typ av gnäll och samma typ av slöhet från Soneby. Han slappar på soffan efter inspelning.
Visst det är några inspelningar här och där. Det är roddande med sponsorer, uppladdningar och annat tjafs som är tråkigt och måste göras. Men innehållet då?
När fick vi senast en t-shirt med något internt skämt? Dom som beställde, fick dom ens sina t-shirtar?

Det är också rätt irriterande att podden ska vara oberoende och egen, men blir sponsrat av ett jättestort företag i Elgiganten. Jag har inga problem med lite mer inkomster åt Soneby. Men det tar över innehållet. Ha en slot i början, i mitten och sen i slutet. Det är jättetråkigt att höra fyra komiker diskutera huruvida dom ska ta en Gameboy-hatt eller en Zelda USB-sticka. Det är inte sorgligt-tråkigt, utan det är innehålls-tråkigt. "EEEEEEELGIGANTE!!!!!" - kom igen. Snubben som inte ville vara radioradioradioreklamradioradio har gjort en jingel med "glimten i ögat" men som inte är kul.

Jag har inte lyssnat denna vecka, misstänker att det är samma slöa prat och jag lyssnar då och då. Mest för att jag ska ta mig runt arbetsdagen/vardagssysslorna. Men jag kastar mig inte över ett avsnitt som innan sommaren typ.

Men ovan tror jag är en stor anledning till varför det inte säljer så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in