Citat:
Ursprungligen postat av
LadySweden
Allt mer tyder dessutom på att sars2 är tillverkat i lab. CIA utreder nu den saken enligt CNN.
Personligen tror jag att kineserna försökt tillverka ett vaccin mot HIV, som sedan läckt ut av misstag. Det skulle förklara varför det hölls en konferens där om effekterna av en pandemi, där även Bill Gates deltog.
Lägger vi till att viruset verkar lägga sig latent, så står hoppet till effektiva bromsmediciner. Om världen skulle hamna i det läget kan vi snacka om att världsledarna har punggrepp på oss, även om jag inte tror att det var avsikten från början.
.. Ja, det är mina spekulationer. Dock inte direkt utan underlag.
Vi vet att vi lever i vilddjurets tid, så kanske bäst att vara uppmärksam trots allt... Kanske. Inte för att det spelar någon roll i evigheten, hem ska vi ju oavsett.
Tegnell är väl en tacksam syndabock innan detta är över, tror jag.
Ja Tegnell kommer hudflängas av vänstern när S tycker att det blir för hett, det kommer vara ett före och ett efter
Jag tror det är ett biologiskt stridsmedel. Dom tog en corona-sträng och har bio-engineed den.
Det räcker ju med att titta på hur det uppför sig - asymtomatiskt spridning, överlever i dagar på ytor, ger sig på olika organ osv.
Indierna sa ju tidigt att det fanns DNA bitar från HIV i viruset.
Nu skall man medicinera med tuberkulos och ebola medicin.
Kina får förhoppningsvis ett helvete efter detta, USA, FRankrike, UK mfl. börjar vända blickarna dit nu.