Citat:
Ursprungligen postat av
asskisser
Det är så här att man inte får ifrågasätta ursprunget till smittan. Man blir bannad från div sociala medier och blir paria. Säkert inget du märkt av men många håller nog tand för tunga även om det börjar spricka upp. Jag tycker du ska stå fast vid din övertygelse och ignorera "fakemedia". Du behöver inte citera mig mer och jag kan lova att jag kommer ignorera en totalidiot som du.
Precis så som du skriver är det.
CCP har suttit och rensat för fullt på hemmaplan åtminstone.
Många kineser kallar det CCP-virus och inte C-19 eller SARS-Covid-19.
Just för att markera.
Skulle inte förvåna mig om det finns ett dussintal mullvader här på FB för att skademinimera.
Läst så mycket idioti sista tiden att jag häpnar över folks perspektiv på verkligheten och kognitiva dissonans.
Självklart är det skapat. Följt detta sedan början av januari liksom tidigare pandemier.
Biologisk krigsföring är förövrigt inget nytt.
Spanjorerna gav smittade föremål till aztekerna liksom brittiska kolonialister gav pälsar med smittkoppor till nordamerikanska stammar.
Önskar att folk var mer kritiska och såg verkligheten för vad den är. Då hade möjligen inte eliten lyckas köra med oss så som de gör och alltid gjort.
Problemet är inte att folk saknar kunskap. Problemet är att folk inte ifrågasätter vad de blivit indoktrinerade till att tro.