2020-04-17, 18:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tycker synd om Jasse, man ser hur dåligt hon mår.
Synd? Allt är helt medvetet från hennes sida. Hon är falsk!
2020-04-17, 18:58
Medlem
Gallagherss avatar
Nu kommer frågorna...
Medlem
En glad blåval i centrum.

Hon är fan alltid i centrum när jag börjar kolla.

Vill ju bara spyyyyyyyyy.
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det är först nu man inser hur mycket hans jävla smaskande och klickande faktiskt har stört en
Helt underbart nu när huset är ljudsanerat!
När dom sitter vid matbordet är ju ren njutning numera!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är verkligen snäll. Jag tycker om henne fast jag vet många ogillar henne för hon är ”nudist” och kramar alla. Man är olika, jag tycker om folk som ger mig positiv energi och kramar. Hon tröstade även Amilia igår, hon är vettig när hon tröstar. Inget jävla ”Åhh du har så rätt omg förstår dig” utan hon ger konkreta råd.

Men ska de skicka in frågorna idag?? Väntar på festen också!
Jag förstår verkligen inte folks avsky mot henne. Ja, hon går runt naken, men hur är det ett problem ens? Det är ju hon som är naken och inte de som tittar. Kramarna kan man väl tycka vad man vill om, men hon menar ju fortfarande ingenting illa. Hon har inget ont i sin kropp och har aldrig gjort någonting för att såra någon annan. Hon pratar inte skit, hon stöttar alla, hon tar ingens parti och hon sprider energi och positivitet. Hon verkligen SÅ vettig när hon tröstar, hade lätt valt att bli tröstad av henne om jag var inne i huset och var tvungen att välja en att få sympatier av.

Men eller hur???? Antar att de inte skickat in dem för att inte "avbryta" bråket? Lite dåligt meneh. NU KOM BREVET!
2020-04-17, 18:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Amelia din vidriga narcissist, igår trycka ned Lennie idag se sig själv som alla mäns dröm så inte ens förhållanden stoppar dem från att kyssa henne. Skrattar högljutt och slänger med håret, skratta bäst som skratta sist på måndag får du möta verkligheten
2020-04-17, 19:00
Medlem
Gallagherss avatar
Helt okej frågor ändå.
Medlem
burialhexs avatar
Zzzzzzzzz så tråkiga frågor
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Zzzzzzzzz så tråkiga frågor
Vilka skulle du velat ha?
2020-04-17, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hmm, har alltid haft en liten misstanke om att hon ju måste ha vetat, men skitit i det för deras tittarvänliga "kärleksromans", men va fan vet jag?
Har nog troligen helt fel. 🙂
Har också tänkt lite så, men efter detta är jag faktiskt osäker. Tror helt ärligt att hon bara är/varit blåögd och inte velat inse situationen pga kär och naiv. Konstigt eftersom folk ser vad de gör 24/7, men ja. Är man naiv så är man!
2020-04-17, 19:01
Medlem
Jaha ska man orka lyssna på henne nu då. Hon kommer ju prata på i 30 min och vända allt så hon framstår superbra.
2020-04-17, 19:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Inte jag heller, därför har jag frågat om nån har sett nåt. Inga svar, fast alla skriker att amilia och martin har hånglat! Dem som skriker, det är dem som tycker inte om Jasse och Martin och utnyttjar tillfälle att kasta skit på dem. Att amilia kysser honom kan man inte kalla hångel. Att han klämmer på hennes tuttar samtidigt som alla andra gör det det är det inte hångel heller.
Jovisst har det hänt, inte för jag ”filmat” min tv bröstklämmandet var inte så oskyldigt hände i rosa soffan och det degades runt medans Amilia fnittrade och Martin hade sitt vanliga flin på läpparna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in