2020-04-17, 18:51
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, Amilia måste vara prio 1.
Dessvärre var dagens drama med största säkerhet räddningen för Amilia.
Medlem
Vad gör Blåvalen ute?

Fick räckte det med 12 timmar i barnrummet för henne, med godis och dryck?
Medlem
Miraquellas avatar
NU måste BB släppa ut Frida!!! Varför får hon värsta straffet????
2020-04-17, 18:52
Medlem
riskns avatar
Jag kom och tänka på det nu men fan vad skönt det är utan Alex i huset. Han hade garanterat stoppat konflikten mellan Jasmine och Martin. Men speciellt hans oljud varje dag slipper vi.
2020-04-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex

Hoppas inte..hon är fortfarande min prio ett i alla fall..
2020-04-17, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muhex

Vaaa? Vad i helvete har man missat?

Nej, finns inget drama i världen som ska kunna rädda den jävla idioten.

Men svenska folket är naiva idioter, så skulle inte bli förvånad.
2020-04-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag kom och tänka på det nu men fan vad skönt det är utan Alex i huset. Han hade garanterat stoppat konflikten mellan Jasmine och Martin. Men speciellt hans oljud varje dag slipper vi.

det är först nu man inser hur mycket hans jävla smaskande och klickande faktiskt har stört en
2020-04-17, 18:54
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Den har inte jag heller sett..

Inte jag heller, därför har jag frågat om nån har sett nåt. Inga svar, fast alla skriker att amilia och martin har hånglat! Dem som skriker, det är dem som tycker inte om Jasse och Martin och utnyttjar tillfälle att kasta skit på dem. Att amilia kysser honom kan man inte kalla hångel. Att han klämmer på hennes tuttar samtidigt som alla andra gör det det är det inte hångel heller.
2020-04-17, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Man kan ju hoppas på att de får komma ut under kvällen då! Haha jaa, verkligen. Och när hon var ute och fick lite sol på nosen på rasten tidigare idag och ba "VÄRLDENS BÄSTA RAST" när hon gick in. Har fan aldrig hört henne klaga? Hon bara så positiv och tar allting med en klackspark. Hon är så fin. Som nu när hon sitter och tröstar Jasmine<3 så saklig och vettig och lugn.

Hon är verkligen snäll. Jag tycker om henne fast jag vet många ogillar henne för hon är ”nudist” och kramar alla. Man är olika, jag tycker om folk som ger mig positiv energi och kramar. Hon tröstade även Amilia igår, hon är vettig när hon tröstar. Inget jävla ”Åhh du har så rätt omg förstår dig” utan hon ger konkreta råd.

Men ska de skicka in frågorna idag?? Väntar på festen också!
2020-04-17, 18:56
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Amelia är en typisk ”kvinna” som tror att hon är snyggare och bättre än andra kvinnor då hon kan hångla upp deras män. De hon inte fattat är att många män styrs av kuken i stunden för att dagen efter vill spy sig själv i halsen, har inget med att göra att Amilia är en sexig underbar kvinna hon bjöd ut sig och kuken tog för sig.
2020-04-17, 18:56
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Intressant ändå att se hur polletten trillar ned för Jasmine.

"Tittarna har försökt berätta detta för mig SÅ många gånger"

Hon har verkligen inte förstått varifrån frågorna kommit innan? Hon har typ trott att tittarna som ställt alla frågor bara har jävlats typ?
Hmm, har alltid haft en liten misstanke om att hon ju måste ha vetat, men skitit i det för deras tittarvänliga "kärleksromans", men va fan vet jag?
Har nog troligen helt fel. 🙂
2020-04-17, 18:57
Medlem
riskns avatar
''Hon sjunger opera med sitt jävla rövhål'' Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här