Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Hon är verkligen snäll. Jag tycker om henne fast jag vet många ogillar henne för hon är ”nudist” och kramar alla. Man är olika, jag tycker om folk som ger mig positiv energi och kramar. Hon tröstade även Amilia igår, hon är vettig när hon tröstar. Inget jävla ”Åhh du har så rätt omg förstår dig” utan hon ger konkreta råd.
Men ska de skicka in frågorna idag?? Väntar på festen också!
Jag förstår verkligen inte folks avsky mot henne. Ja, hon går runt naken, men hur är det ett problem ens? Det är ju hon som är naken och inte de som tittar. Kramarna kan man väl tycka vad man vill om, men hon menar ju fortfarande ingenting illa. Hon har inget ont i sin kropp och har aldrig gjort någonting för att såra någon annan. Hon pratar inte skit, hon stöttar alla, hon tar ingens parti och hon sprider energi och positivitet. Hon verkligen SÅ vettig när hon tröstar, hade lätt valt att bli tröstad av henne om jag var inne i huset och var tvungen att välja en att få sympatier av.
Men eller hur???? Antar att de inte skickat in dem för att inte "avbryta" bråket? Lite dåligt meneh. NU KOM BREVET!