2020-04-17, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Lite off topic..:
Du vet att man klarar coronan bättre om man ej är för tjock , hon kanske är rädd att förlora dej ?
Därmed menar jag ej att du är tjock -bara det att hon vill se till så att ni är friska och frejdiga , antar jag ...
Förstår din känsla ...

Heder åt L*enas barn att de står pall -det som har hänt ! 💐

Fast jag är tjock.
100 kg och bara 173 cm lång. Hon har kanske rätt, ändå !!

Nåt helt annat.
Björn Lindén sa ju på Onsdagen den 8:e att Stefan skulle kvarstanna i häktet till domen eller annat beslut fattades. Sen den 14:e släppte han helt plötsligt Stefan fri. Jättekonstigt!!!!!
Det är ganska skarpa ord, och med omedelbar verkan som Sefan skall släppas fri och avspärrningarna skall bort.

Jag har Protokollet på det beslutet. Jävligt intressant att läsa faktiskt.
Vill du ha det protokollet ? Du kan få det om du vill.....

// Tjockisen
Citera
2020-04-17, 15:30
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Fast jag är tjock.
100 kg och bara 173 cm lång. Hon har kanske rätt, ändå !!

Nåt helt annat.
Björn Lindén sa ju på Onsdagen den 8:e att Stefan skulle kvarstanna i häktet till domen eller annat beslut fattades. Sen den 14:e släppte han helt plötsligt Stefan fri. Jättekonstigt!!!!!
Det är ganska skarpa ord, och med omedelbar verkan som Sefan skall släppas fri och avspärrningarna skall bort.

Jag har Protokollet på det beslutet. Jävligt intressant att läsa faktiskt.
Vill du ha det protokollet ? Du kan få det om du vill.....

// Tjockisen

Inte fan är du tjock, du lider bara av lite underlängd

La du inte upp det dokumentet igår eller finns det något mer fylligt från Björn Lindén?
Citera
2020-04-17, 15:32
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Hur fan kunde du veta det.
Det exakt just det som var lösenordet. Helt otroligt !!

Citat:
Skojade bara.
Klart att alla skall få den.

Aktbilaga 475.

https://docdro.id/XfHswnZ

Nu var det allt för denna gången.
Men självklart har jag begärt ut ALLA Aktbilagorna för hela "efterspelet efter rättegången"
Många har gjort yttranden mm mm. Det blev lite som ett surrande getingbo hos alla Åkl/Advok/Domare... he he he

Vi får se om jag hinner få nåt idag innan jag går hem, eller om något måste skickas med posten.
Det är i alla fall beställt.
Kan va intressant och läsa alla yttranden. Jag vet att Stefan har några skrivelser bland annat.

Ja ja.... Tack för idag.

Trevlig Helg.

(hatar min jävla fru, hon har tvingat in mig på diet och en vit månad med början idag, jävla kärring)

Tack och bock för alla dokument du delar med dig av! Det tas tacksamt emot.

Alla sagor har ett slut, även de som är på riktigt. Kampen mot Katla fortsätter i nästa kapitel.
Citera
2020-04-17, 15:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Inte fan är du tjock, du lider bara av lite underlängd

La du inte upp det dokumentet igår eller finns det något mer fylligt från Björn Lindén?

Ha ha ha ha ha ha.

Underlängd.

Nä, det är HELA protokollet.
Det jag la ut härom dagen vara bara ett papper. (typ ett kvitto)

Jag lyckades fan få tag i protokollet.

Strax.
Citera
2020-04-17, 15:34
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Skojade bara.
Klart att alla skall få den.

Aktbilaga 475.

https://docdro.id/XfHswnZ

Nu var det allt för denna gången.
Men självklart har jag begärt ut ALLA Aktbilagorna för hela "efterspelet efter rättegången"
Många har gjort yttranden mm mm. Det blev lite som ett surrande getingbo hos alla Åkl/Advok/Domare... he he he

Vi får se om jag hinner få nåt idag innan jag går hem, eller om något måste skickas med posten.
Det är i alla fall beställt.
Kan va intressant och läsa alla yttranden. Jag vet att Stefan har några skrivelser bland annat.

Ja ja.... Tack för idag.

Trevlig Helg.

(hatar min jävla fru, hon har tvingat in mig på diet och en vit månad med början idag, jävla kärring)

TACK för allt! Och för att du orkar fortsätta!

Hela "efterspelet" vill vi se!

Och det om Stefan låter ju spännande. Med den fantasin han har, så kan det innehålla vad som helst.

Och, NEJ, du hatar inte din fru! Du älskar henne! Är det NÅGOT vi har lärt oss i denna tråd är just det!

Så är det diet och vit månad som gäller, så är det för att hon är rädd om dig. Bara att köpa, grabben!

Mvh
/FS

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-04-17, 15:36
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Fetade 1: Lenas eget hår.
Fetade 2: Kan det vara kaninhår?

Eller hundhår.
Citera
2020-04-17, 15:38
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Enligt Europa konventionen som är lag i Sverige ska du alltid betraktas som oskyldig till det finns en laga kraftvunnen dom. Eftersom han nu är släppt ur häktet trots att det är obligatorisk häktning vid misstanke om mord så är sannolikheten i stort sett100% att domen kommer att bli friande. Han ska således anses som oskyldig ev kan detta ändras i hovrätten men han ska inte anses skyldig förrän en ev fällande dom i hovrätten vunnit laga kraft.

Det är nog så oberoende av Europakonventionen skulle jag tro. Försöker man hålla tanken still i huvet en sekund så inser man att det på ett ungefär är vad rättegångar går ut på. Man får då försöka foga sig i det efter bästa förmåga.

Personligen skulle jag då inte av det dra slutsatsen att personen är ett lämpligt svågerämne eller en utmärkt affärskollega eller det ideala valet i en tillsättning av en lärartjänst på gymnasiet. Men jag skulle å andra sidan inte förneka honom rätt till tex studiestöd el mänskliga o andra medborgerliga rättigheter.

Åkl. får försöka igen. Jorden går inte under. ”Karln” måste ju få leva fram till rättvisan hinner upp honom. Om han är den skyldige....
Citera
2020-04-17, 15:39
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det finns många fixeringar hos de här personerna i kretsen, verkar det som.
Ja, det verkade som om mobilen och allt chattande och smsande och geo-fnattande var livsviktigt för Lena. Allra viktigast var SD.

Som en drog.

Som luften hon andades, verkar det...
Citera
2020-04-17, 15:39
Bannlyst
AKTBILAGA 482

https://docdro.id/X4w8nx5

Här är protokollet på Rättens beslut.

Anledningen kommer stå i domen, men detta är jäkligt intressant
Citera
2020-04-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
[/b]

Detta skrevs således dagen (alt. några timmar) efter SD's omdiskuterade Nordsjö-ö-loggar som antingen är falskloggade eller ej, där han i sina postuma loggtexter skrev att de var ute på gemensam långtur med "en sista rejäl fika med nybryggt i naturen" den 30 mars 2018.

Nu förstår jag inte.
I AB som Krmkr bifogade står inget sånt. Var har du läst det? Kan du länka?

Frågan är "sista" som i för alltid eller för dagen?
Citera
2020-04-17, 15:41
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Spikrakt hår vanligt hos personer med asiatiskt ursprung. Ang strukturen.

L*enas hår från hårprov som man har tagit från hennes huvud är vågformade till raka.
Aktbil 160/90:

"Hårstråna är upp till ca 4 dm långa, svagt vågböjda till raka och
svarta och är artificiellt infärgade i sin helhet. Vissa strån saknar
märg medan andra har fragmenterad, segmenterad eller hel märg.
De har en jämn medelgrov pigmentering.
"
Citera
2020-04-17, 15:42
Medlem
Citat:
AKTBILAGA 482

https://docdro.id/X4w8nx5

Här är protokollet på Rättens beslut.

Anledningen kommer stå i domen, men detta är jäkligt intressant

Jag läste bara varför avspärrningen av huset hävdes men inte häktningen. Missade jag något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in