2020-04-17, 13:34
Medlem
burialhexs avatar
Glöm nu inte att 2 med stor sannorlikhet kommer räddas av oss tittare innan måndag.

Martin, Jassa, Mergim, Amilia, Julia sitter löst.
Mergim blir antagligen räddad, men vem är den andra? Skulle inte förvåna mig om de blir Amilia.

Då sitter Martin, Jassa och Julia på måndag, då ryker Julia.
2020-04-17, 13:34
Medlem
burialhexs avatar
Bråket inatt uppe:
https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/12581271
2020-04-17, 13:36
Medlem
Gallagherss avatar
Amilia bryter mot reglerna ännu en gång. Har aldrig blivit bestraffad.
2020-04-17, 13:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så kanske det är. Blir bara lite förvånad över att Julia försvarar hennes beteende, när Mergim ändå förklarar läget. När Mergim sa "Hur kan man börja grina över att man inte får sova bredvid någon" svarade liksom Julia "Det är hormonerna". Alla måste väl ha märkt att hon blivit tjurig över småsaker innan?

BB lär inte ta med några "tuffa" frågor öht though :/ tb till när Mergim fick "Varför är du så söt?" en vecka han hade kukat ur flera gånger liksom.
Tror Julia har listat ut att man inte blir tittarfavorit om man snackar skit om alla, så hon hejdar sig.
2020-04-17, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Lennie ville smita så hårt från amilia nyss i köket ba " frida vill du ha sällskap ute när du tar cigg" hahahah..
Hon har ju verkligen fattat noll. Han vill vara SJÄLV ibland. Han vill inte hon ska vara efter honom. Tycker istället hon blivit värre, är efter honom överallt idag.

Amilia sa till att de som spelade musik skulle höja ljudet på utegården. Fick ett ”Ni bryter mot reglerna” av BB. Lär inte få några konsekvenser. Fan ta dem om de ändrar till ”rädda kvar en”. Då måste vi gå ihop och rädda Martin, annars ryker han. Men vet inte om jag vågar slösa bort en röst på Julia.
2020-04-17, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Glöm nu inte att 2 med stor sannorlikhet kommer räddas av oss tittare innan måndag.

Martin, Jassa, Mergim, Amilia, Julia sitter löst.
Mergim blir antagligen räddad, men vem är den andra? Skulle inte förvåna mig om de blir Amilia.

Då sitter Martin, Jassa och Julia på måndag, då ryker Julia.
Vi får rädda Julia då. Sen rädda Martin alt rösta ut Amilia på måndag.
Amilia blir inte räddat före Jassa eller Julia.
2020-04-17, 13:39
Medlem
Hahah så himla gulligt att propellern på kepsen liksom snurrar i vinden när Frida ligger och solar
2020-04-17, 13:41
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Arbetsveckan är precis slut, och man längtar redan efter måndagen! Det händer inte ofta. Svängde in till bolaget och handlade en Taittinger 🍾 som jag ska fira med när fröken Stapenfeldt fraktas tillbaka till skansens akvarium efter måndagsfinalen! Nu MÅSTE det ske !

Jag hoppas verkligen att du inte jinxar skiten nu...
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Amilia bryter mot reglerna ännu en gång. Har aldrig blivit bestraffad.

Det är helt otroligt. Hon särbehandlas gång på gång. Inga som helst repressalier när hon upprepade gånger bryter mot reglerna. Jag betalar fan för det här programmet! Jag betalar för att allt ska gå rättvist och korrekt till. Jag blir galen!!

Skärp er nu BB-produktionen! Amilia måste bestraffas. Autonominering nästa måndag också (om hon är kvar då).
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag räddar Mergim före ryssen. Men ja Amilia ska ut.
Räddar också Mergim före ryskan. Han har växt senaste veckan.
2020-04-17, 13:43
Medlem
Blir så orolig när Frida håller i deras 'fia med knuff' på det där sättet med tanke på hennes ovana att tappa och göra sönder saker.
2020-04-17, 13:43
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Jag räddar Mergim före ryssen. Men ja Amilia ska ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Räddar också Mergim före ryskan. Han har växt senaste veckan.

Av de som hänger löst så sitter Mergim säkrast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in