2020-04-17, 13:07
Medlem
FarbrorAgges avatar
Åker inte Amilia ut på måndag så tappar jag tron på svenska folkets omdöme. Seriöst alltså. Lennie måste få några trevliga och lugna veckor därinne, utan terroristerna och psykfallen Amilia och Mergim.

Drömmen är att Amilia åker på måndag, därefter Jass och därefter Mergim.
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-04-17 kl. 13:10.
2020-04-17, 13:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så kanske det är. Blir bara lite förvånad över att Julia försvarar hennes beteende, när Mergim ändå förklarar läget. När Mergim sa "Hur kan man börja grina över att man inte får sova bredvid någon" svarade liksom Julia "Det är hormonerna". Alla måste väl ha märkt att hon blivit tjurig över småsaker innan?

BB lär inte ta med några "tuffa" frågor öht though :/ tb till när Mergim fick "Varför är du så söt?" en vecka han hade kukat ur flera gånger liksom.

Näe, inte en chans att hon får några som helst jobbiga frågor. Martin däremot kan ju få det men nu vann ju hon tittaromröstningen.
2020-04-17, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonchick
Nu har jag kollat på ett par avsnitt efter att bara ha hängt på 24/7 och måndagsfinalerna och plötsligt förstår jag varför folk röstar som dem gör. I avsnitten verkar allt så mysigt och puttinuttigt och vissa framställs helt klart i bättre dager än andra.
Borde vara ett krav att man ska ha ett visst antal timmar på liven för att få vara med och rösta ut folk

Har gjort likadant efter en massa konstiga kommentarer som jag absolut inte förstod..håller helt med dig..
2020-04-17, 13:15
Medlem
Gallagherss avatar
Riggad omröstning? Amilia hade typ 48% om att svara på tittarnas frågor idag. Martin runt 17% som 2:a. Men ändå blev det Martin?
2020-04-17, 13:17
Medlem
FarbrorAgges avatar
Julia har som sagt sjunkit enormt de sista veckorna. Dels bråkade och härjade hon oprovocerat med snälla Frida om sängplats och dels har hon närmat sig och blivit polare med både Mergim och Amilia.

Julia är falsk, opålitlig och beräknande. Dessutom alkoholiserad. Hon ska ut före finalveckan.
2020-04-17, 13:18
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Riggad omröstning? Amilia hade typ 48% om att svara på tittarnas frågor idag. Martin runt 17% som 2:a. Men ändå blev det Martin?

What? Det blev båda.
Två skulle få tittarfrågor idag 👍🏼
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers

Ska väl vara två som svarar idag och tre imorgon. De med flest röster var Martin och Amilia så nog därför.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
What? Det blev båda.
Två skulle få tittarfrågor idag 👍🏼
Såg bara marres. Men bra.
2020-04-17, 13:20
Medlem
Lobbaaans avatar
Varför är amilia så jävla glad? Måste ju ha fått knulla med lennie i bikten inatt
2020-04-17, 13:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Arbetsveckan är precis slut, och man längtar redan efter måndagen! Det händer inte ofta. Svängde in till bolaget och handlade en Taittinger 🍾 som jag ska fira med när fröken Stapenfeldt fraktas tillbaka till skansens akvarium efter måndagsfinalen! Nu MÅSTE det ske !
2020-04-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Åker inte Amilia ut på måndag så tappar jag tron på svenska folkets omdöme. Seriöst alltså. Lennie måste få några trevliga och lugna veckor därinne, utan terroristerna och psykfallen Amilia och Mergim.

Drömmen är att Amilia åker på måndag, därefter Jass och därefter Mergim.

Både på facebook och Instagram leder hon överlägset på vem folk vill ha ut. Så hoppas!
2020-04-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Varför är amilia så jävla glad? Måste ju ha fått knulla med lennie i bikten inatt

Lyckopiller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in