2020-04-17, 13:22
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Varför är amilia så jävla glad? Måste ju ha fått knulla med lennie i bikten inatt

Antar det är för att LennieLam bad om ursäkt för något han inte gjort, ännu en gång...

Hon känner väl att hon vunnit den fajten också.
2020-04-17, 13:24
Medlem
Låt Lennie som ligger 2a på oddset vinna över sami
Medlem
ser så fram emot amilias ansikte på måndag när malin roppar upp hennes namn
" :O "
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Arbetsveckan är precis slut, och man längtar redan efter måndagen! Det händer inte ofta. Svängde in till bolaget och handlade en Taittinger 🍾 som jag ska fira med när fröken Stapenfeldt fraktas tillbaka till skansens akvarium efter måndagsfinalen! Nu MÅSTE det ske !
JA, det är fan nu eller aldrig!
Klarar hon måndagen ger jag upp, och börjar se ikapp allt man missat på nyafilmerhd pga av detta elände.
2020-04-17, 13:25
Medlem
Frida: Vad gott du luktar Amilia.
Amilia: Tack, jag har unnat mig en dusch!

Du har unnat alla andra i huset genom att ta en dusch.
2020-04-17, 13:26
Medlem
Lennie ville smita så hårt från amilia nyss i köket ba " frida vill du ha sällskap ute när du tar cigg" hahahah..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Åker inte Amilia ut på måndag så tappar jag tron på svenska folkets omdöme. Seriöst alltså. Lennie måste få några trevliga och lugna veckor därinne, utan terroristerna och psykfallen Amilia och Mergim.

Drömmen är att Amilia åker på måndag, därefter Jass och därefter Mergim.

Det allra bästa hade varit att hon blev hemskickad redan idag pga hennes beteende...och sen Jassa på måndag..
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
ser så fram emot amilias ansikte på måndag när malin roppar upp hennes namn
" :O "

Ska man rösta ut en så blir rösten självfallet på Amilia. Ska man rädda en så blir det Julia.

Men förra veckan röstade man på den man ville ha ut så hoppas de står fast vid det.
2020-04-17, 13:27
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Varför är amilia så jävla glad? Måste ju ha fått knulla med lennie i bikten inatt

Amilia är, som alltid, nöjd och uppåt över att hennes självutnämnde knähund Lennie har tyckt synd om henne, bekräftat hennes inbillningssjuka och att han har tagit på sig skuld i hennes påhittade och självupplevda helvete. Hon njuter av det faktum att han har behandlat henne orättvist och fel men nu har insett sin oförrätt.

I realiteten har Lennie givetvis inte gjort någonting illa alls mot henne. Men Lennie har nu gjort avbön och då myser Amilia i all sin glänsande fläskighet.

Knulla kommer hon med största sannolikhet aldrig att få göra. Alla som har sett BB kommer att sky henne som pesten för all framtid. Hon är körd i det här landet. Gambia nästa, ondsinta fläskfia.
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-04-17 kl. 13:30.
2020-04-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ska man rösta ut en så blir rösten självfallet på Amilia. Ska man rädda en så blir det Julia.

Men förra veckan röstade man på den man ville ha ut så hoppas de står fast vid det.

Jag räddar Mergim före ryssen. Men ja Amilia ska ut.
2020-04-17, 13:29
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Det allra bästa hade varit att hon blev hemskickad redan idag pga hennes beteende...och sen Jassa på måndag..
DET☝️ vore en dröm, som skulle rädda allt!
2020-04-17, 13:32
Medlem
Hydraulslangs avatar
Men om det är så jävligt att produktionen/Amilia ändrar tillbaka till att vi får rädda nån, hur fan gör vi då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in