2020-04-17, 11:04
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Det lär ju inte varit att klättra upp för en stege och ner igen, på tid
Nä precis... Men är inte alls förvånad att jag vaknade till detta. Det positiva är att skriet är kvar där inne.
2020-04-17, 11:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Varför sitter Martin i ”rullstol”?
straff från arkivskåpet
2020-04-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Wow! Intressant tolkning av mitt inlägg! Försökte skriva något positivt om Mergim. Hur umgänge påverkar hans beteende - precis som det påverkar alla andra också.

Mergim har bättrat sig, helt klart. Amilia har däremot som vi vet bara blivit än sämre än hon redan var.
Inatt visade hon oss alla vilken skitstövel hon faktiskt är. Detta kan ingen normalt funtad person förneka.

Du har helt rätt i dina iakttagelser
2020-04-17, 11:09
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Mergim har vuxit såååå mycket! Kastade sig inte över Lennie när han klev ut. Lugnare än på länge. Han har funnit en plats i huset även utan Lennie och det är positivt som fan!

Jag tror det hände när Lennie valde honom till middag i skräckrummet. Han blev trygg med att Lennie väljer honom framför Amilia så han behöver inte skrika efter hans bekräftelse hela tiden.
2020-04-17, 11:09
Medlem
123....s avatar
Varför har Frida byxor på sig? ….
2020-04-17, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Någon som vill köra en snabb recap på vad som hände mellan Amilia och Lennie i natt? Eller finns det att se någonstans?

Såg precis klippet på när Jasmine och Mergim började bråka över plundringen hahah. Hur många gånger har de inte skrikit åt varandra att hålla käften?
Kika in på bbklipp på Instagram. De har lagt upp både tjafset på dagen, vad som föranledde att Amilia blev sur igen samt samtalet under natten.
2020-04-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
BigBrotherSverige Instagram.

Jag är nog blind för jag ser inget schema för dagen där? Har sett att folk ibland lägger upp schema för dagen så någonstans måste det ju finnas, men inte på Instagram (?)
2020-04-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E1kaozE1
Jag är nog blind för jag ser inget schema för dagen där? Har sett att folk ibland lägger upp schema för dagen så någonstans måste det ju finnas, men inte på Instagram (?)

på deras story på insta
2020-04-17, 11:14
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E1kaozE1

Tryck på BB loggan på insta så får du fram insta story.
2020-04-17, 11:16
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Någon som vill köra en snabb recap på vad som hände mellan Amilia och Lennie i natt? Eller finns det att se någonstans?

Såg precis klippet på när Jasmine och Mergim började bråka över plundringen hahah. Hur många gånger har de inte skrikit åt varandra att hålla käften?
Typ det gamla vanliga Lennie och Amilia bråket. Lennie gör ett tydligt bort steg från Amilia. Den här gången i form av att flytta sin säng utan att säga något. Och då blir Amilia sårad. Också bråkar dom i 3 timmar om det😅
Amilia härskar teknikar till slut fram sanningen hos Lennie att han inte gillar hur hon klänger på honom när hon har druckit lite (dom plundrade alkohol igår) Och då blev hon såklart sårad på en helt annan nivå. Enligt mig syntes det att hon inte visste att det störde honom... hur nu hon kan ha missat det.

Båda betedde sig illa i min mening, men som du vet så går jag emot vad dom flesta i tråden tycker😂 många väljer att bara hata på Amilia.
2020-04-17, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Typ det gamla vanliga Lennie och Amilia bråket. Lennie gör ett tydligt bort steg från Amilia. Den här gången i form av att flytta sin säng utan att säga något. Och då blir Amilia sårad. Också bråkar dom i 3 timmar om det😅
Amilia härskar teknikar till slut fram sanningen hos Lennie att han inte gillar hur hon klänger på honom när hon har druckit lite (dom plundrade alkohol igår) Och då blev hon såklart sårad på en helt annan nivå. Enligt mig syntes det att hon inte visste att det störde honom... hur nu hon kan ha missat det.

Båda betedde sig illa i min mening, men som du vet så går jag emot vad dom flesta i tråden tycker😂 många väljer att bara hata på Amilia.
Såg dina inlägg om att du skrev att Lennie beter sig illa för att han inte säger ifrån, att han är taskig för att han är "feg", att han också behandlar Amilia illa osv - så din trovärdighet hos mig ligger på noll faktiskt. Sorry not sorry!

Tråkigt att Amilia fick bli vuxen. Hon var där i ett dygn och gnällde mest av alla. Man ser ju rätt tydligt hur mycket Frida och Lennie vinner på att vara positiva och försöka göra det bästa av situationen.
2020-04-17, 11:23
Medlem
Prisonchicks avatar
Nu har jag kollat på ett par avsnitt efter att bara ha hängt på 24/7 och måndagsfinalerna och plötsligt förstår jag varför folk röstar som dem gör. I avsnitten verkar allt så mysigt och puttinuttigt och vissa framställs helt klart i bättre dager än andra.
Borde vara ett krav att man ska ha ett visst antal timmar på liven för att få vara med och rösta ut folk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in