2020-04-17, 11:47
Medlem
HerrGickhans avatar
Han tränare Boris Kuzmic tar till orda.

Citat:
– Det är en sådan tragedi och jag skulle ta Adams plats vilken dag som helst, säger han.

Ja det lät ju trösterikt.
Citera
2020-04-17, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bouazizi
Enda sättet att vara säker på att inte bli smittad är att inte ha kontakt med andra människor och ytor där andra människor har rört sig. Jag skulle personligen inte utsätta mig för risken att gå på någon form av fest i nuläget och det beror inte på att jag inte gillar att festa.

Lite off topic (det finns andra trådar för Covid) men det är någon promilles risk att dö om man blir smittad även om man är ung. Dessutom riskerar man att smitta andra som har en större risk. Jag har skjutit på mina fester till hösten. Tråkigt ja, men det blir inget kul party heller om alla ska sitta 2 meter ifrån varandra med munskydd 😷.
Jag behöver inte gå på fest för att smittas. I mitt jobb måste jag träffa folk i alla åldrar. Unga som gamla i ett litet stängt utrymme. Jag tillhör också en riskgrupp med nedsatt immunförsvar så överlever jag detta klarar jag allt 😁
Citera
2020-04-17, 12:05
Medlem
Jeff.Becks avatar
Att han tränade fyra gånger efter att han blivit smittad var nog ingen höjdare, även om han såklart inte visste om att han var sjuk då.
Citera
2020-04-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Jag får så sköna 90-talsvibes när jag tänker på Adam Alsing.

Ja, han var väldigt mycket 90-tal, han var ju med och hjälpte Sverige att utveckla sitt tv-utbud och ta ifrån SVT sitt långvariga tittarmonopol. Programmen han gjorde kanske inte alltid var av högsta kvalitet men han var en trygg person i rutan. Aldrig hade man tänkt att han skulle sluta på det viset.
Citera
2020-04-17, 13:41
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
En sammanstallning utav hans karriar:

1990: Gör debut i teve som programledare i TV4:s ”Twist & Shout” tillsammans med Sanna Ekman.

1991: Får sitt genombrott i ”Tur i kärlek” i TV4 tillsammans med Agneta Sjödin.

1993: Flyttar till TV3. Har premiär på sin talkshow ”Adam”.

2000: Leder den svenska premiären av dokusåpan ”Big Brother” i Kanal 5.

2004: Börjar sända ”Äntligen Morgon” på Mix Megapol tillsammans med Gry Forssell.

2006: Tar över efter Magnus Härenstam som programledare för ”Jeopardy” i TV4.

2007: ”Fotbollsgalan” sänds direkt från Hovet i Stockholm på TV4. Alsing leder galan tillsammans med Jessica Almenäs.

2011: Medverkar i SVT:s ”På spåret” tillsammans med Ebba Blitz.

2013: Leder ”Rix MorronZoo” i Rix FM med Brita Zackari och Marko Lehtosalo.

2019: Leder radioprogrammet ”NRJ Morgon” tillsammans med Messiah Hallberg och Klara Doktorow.

2019: Spelar in första säsongen av bilprogrammet ”Top Gear Sverige” tillsammans med före detta speedwayföraren Tony Rickardsson och artisten Marko ”Markoolio” Lehtosalo för Kanal 5. Oklart om Kanal 5 kommer att sanda programmet, familjens önskemål väger tungt.
Citera
2020-04-17, 13:43
Medlem
otellos avatar
Är Adam den första svenska semi-A-kändisen som kastar in handduken p.g.a. Corona?
Citera
2020-04-17, 13:44
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
En sammanstallning utav hans karriar:

1990: Gör debut i teve som programledare i TV4:s ”Twist & Shout” tillsammans med Sanna Ekman.

1991: Får sitt genombrott i ”Tur i kärlek” i TV4 tillsammans med Agneta Sjödin.

1993: Flyttar till TV3. Har premiär på sin talkshow ”Adam”.

2000: Leder den svenska premiären av dokusåpan ”Big Brother” i Kanal 5.

2004: Börjar sända ”Äntligen Morgon” på Mix Megapol tillsammans med Gry Forssell.

2006: Tar över efter Magnus Härenstam som programledare för ”Jeopardy” i TV4.

2007: ”Fotbollsgalan” sänds direkt från Hovet i Stockholm på TV4. Alsing leder galan tillsammans med Jessica Almenäs.

2011: Medverkar i SVT:s ”På spåret” tillsammans med Ebba Blitz.

2013: Leder ”Rix MorronZoo” i Rix FM med Brita Zackari och Marko Lehtosalo.

2019: Leder radioprogrammet ”NRJ Morgon” tillsammans med Messiah Hallberg och Klara Doktorow.

2019: Spelar in första säsongen av bilprogrammet ”Top Gear Sverige” tillsammans med före detta speedwayföraren Tony Rickardsson och artisten Marko ”Markoolio” Lehtosalo för Kanal 5. Oklart om Kanal 5 kommer att sanda programmet, familjens önskemål väger tungt.

RADIOJOBBEN OK ELLER BRA
TV-JOBBEN...SKITPROGRAM
Citera
2020-04-17, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Att han tränade fyra gånger efter att han blivit smittad var nog ingen höjdare, även om han såklart inte visste om att han var sjuk då.
.ta ut kroppen så där när en virus håller på odlas inte alls bra tränaren var väl med smittad
Citera
2020-04-17, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
RADIOJOBBEN OK ELLER BRA
TV-JOBBEN...SKITPROGRAM

Han harvade runt i nedre kvalitets regionerna, aldrig mello, lets dance, så mycket bättre mm
Citera
2020-04-17, 14:00
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Nä, det kan bidragit till hjärtsäcks- eller hjärtmuskelinflammation som inte är helt optimalt att ha om man skall läggas i respirator...
Citera
2020-04-17, 14:17
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Ja det är en jävla "sjukdom" det här jävla Coronaviruset. Folk vet inte om att dom är sjuka... Han var väl sjuk på andra sätt. Och visste om det. Svagt hjärta naturligtvis då han vart överviktig och haft högt blodtryck en massa år. Vem vet hur den mannen misskött sig genom åren? Är så inåthelvte dumt att folk som dött nu ska dött av Corona. Inte att dom hade en massa andra sjukdomar som folk dör av normalt. Varenda jävel som dör i Corona är sjuk i övrigt.

Är massor med feta jävlar som får för sig gå ner i vikt när dom blir äldre. Bästa sättet att gå ner i vikt som äldre... stoppa inte en jävla massa skit i käften. Tro inte att man genom cardio ska kunna bränna bort fettet och kalorierna. Idioter som belönar sig själv med läskeblask och kebabpizza efteråt. Sluta stoppa skit i käften era jävlar.

Rena fantasierna som vi tvingas tro på. Vara rädda... Dom ska rädda oss.

Hjälp hjälp hjälp...

https://youtu.be/owvKt8-ICdI?t=68
Citera
2020-04-17, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
.ta ut kroppen så där när en virus håller på odlas inte alls bra tränaren var väl med smittad

Högt sannolikt att tränaren är smittad med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in