2020-04-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Verkar som han tagit bort sin instagram iaf, tråkigt om han skulle känna sig skyldig på något sätt. Ingens fel sånt här inträffar mer än möjligen folkhälsomyndigheten och våra politiker.

Att anordna en 50 års fest eller att för den delen gå på en 50 års fest i dessa tider är helt ansvarslöst enligt min åsikt. Helt klart en risk att bli smittad och därmed också att dö. Men jag håller med dig om att våra beslutsfattare inte informerat om detta särskilt tydligt. Jag tror inte heller att det varit någons avsikt att sprida smitta.
Citera
2020-04-17, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Så är det alltid när någon kändis dör. Det betyder inget.

Håller delvis med. Men den tidigare narkotikamissbrukaren Anders Timell och bror till våldtäktsmannen och tidigare medieprofilen Martin Timell, tog riktigt illa vid sig av Adams död framför tv-kameran.
Citera
2020-04-17, 10:52
Avslutad
Såg en infektionsläkare som sa att Adam verkar ha haft extrem otur, typ att hans kropp var extra känslig för detta virus, han verkade vara en kul prick, vart gift med samma fru i 30 år mm.
Mitt sista minne var ett inslag där han skulle cykla Vättern runt el liknade iklädd typ lycra och med stort skägg.
Han verkade väldigt optimistisk trots sin uppenbara kamp mot gravitationslagarna.
Citera
2020-04-17, 10:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bouazizi
Att anordna en 50 års fest eller att för den delen gå på en 50 års fest i dessa tider är helt ansvarslöst enligt min åsikt. Helt klart en risk att bli smittad och därmed också att dö. Men jag håller med dig om att våra beslutsfattare inte informerat om detta särskilt tydligt. Jag tror inte heller att det varit någons avsikt att sprida smitta.
Är det ok att gå på en 43 års fest?
Citera
2020-04-17, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
varför höjer alla honom till skyarna. ??? det här är bara fråga om patetisk kändisdyrkan.

Adam var en tramsig fjant. definitivt inte rolig och inte särskilt intelligent...nåja intelligent till den grad att han visste vad som skulle göras för att sko sig och dra in pengar.

han har ju bara varit med i rena skitprogram, alldrig kunnat ta honom på allvar.

alla kallar honom helylle, fötterna på jorden, omtänksam. BULL fucking SHIT .

kändisnisse som dammsög koka med näsan på diverse finfester och kändisställen. otrogen mot sin hustru ... åh det är verkligen en karl med integritet och

patetisk kändisdyrkan som sagt...

Nämn två bättre programledare då som vi alla kommer att komma ihåg bättre och som är i 50 års åldern (47-53)?

Filip hammar räknas inte då han borde gjorde åtlöjen av handikappade och verkar inte bry sig om så mycket om sin syster trots att han har sponsrat henne en ny serie av Köping
Citera
2020-04-17, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Nej. Varför skulle man vara störd av att se bilder av Adam Alsing som död?

En obduktionstekniker har säkerligen rakat honom skägget vid det här laget.

Gillar man att se döda människor frivilligt är man rätt störd i huvudet.
Citera
2020-04-17, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar

Tja. Det som hände med Adam kan hända med vem som helst så gå på fest du.
Senast redigerad av Anonymaalko 2020-04-17 kl. 11:07.
Citera
2020-04-17, 11:06
Medlem
Citat:

Enda sättet att vara säker på att inte bli smittad är att inte ha kontakt med andra människor och ytor där andra människor har rört sig. Jag skulle personligen inte utsätta mig för risken att gå på någon form av fest i nuläget och det beror inte på att jag inte gillar att festa.

Lite off topic (det finns andra trådar för Covid) men det är någon promilles risk att dö om man blir smittad även om man är ung. Dessutom riskerar man att smitta andra som har en större risk. Jag har skjutit på mina fester till hösten. Tråkigt ja, men det blir inget kul party heller om alla ska sitta 2 meter ifrån varandra med munskydd 😷.
Citera
2020-04-17, 11:06
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Nämn två bättre programledare då som vi alla kommer att komma ihåg bättre och som är i 50 års åldern (47-53)?

Filip hammar räknas inte då han borde gjorde åtlöjen av handikappade och verkar inte bry sig om så mycket om sin syster trots att han har sponsrat henne en ny serie av Köping

Fredrik lindström !

Lotta Lundgren

två snabba på rak arm
Citera
2020-04-17, 11:07
Medlem
Citat:

Ełler 56-årsfest. Hehe
Citera
2020-04-17, 11:12
Bannlyst
Vem var på festen som blev Adams sista?
Citera
2020-04-17, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Såg en infektionsläkare som sa att Adam verkar ha haft extrem otur, typ att hans kropp var extra känslig för detta virus, han verkade vara en kul prick, vart gift med samma fru i 30 år mm.
Mitt sista minne var ett inslag där han skulle cykla Vättern runt el liknade iklädd typ lycra och med stort skägg.
Han verkade väldigt optimistisk trots sin uppenbara kamp mot gravitationslagarna.

AA hade också hjärtproblem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in