2020-04-17, 09:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Jaha, VÄLDIGT konstigt att tv4 inte lagt ut NÅNGTING av Amilias psykos inatt i appen!!!!???? 🤔🤔🤔

Klart de inte gör! Skönt att Lennie är en så snäll kille som ALDRIG steppat på någons tår. Svårt att vinkla honom negativt.
2020-04-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Kan du länka mig till den gruppen för så många röster lades knappt vid omröstningen mellan Lennie och Daniel. Men jag skall låta det vara osagt innan jag ser gruppen. Jag gissar på att jag kikar in på de flesta sociala medier om BB. Instagram brukar faktiskt vara en fingervisning nästan vid varje omröstning utom vid två tillfällen men jag kikar gärna på den gruppen. Och där ligger Amelia riktigt risigt.
Ignorera Rammi. Det är ett återkommande troll som förpestar tråden. Ljuger om allting också. De enda som räddar Amilia är elaka och känslokalla tjockisar som sympatiserar med henne.
2020-04-17, 09:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Amilia har totalt förstörd Lennies upplevelser av BB. Varje gång han försöker ha kul, som med skräckstolen, så ska hon drar med sig honom ned tills han också mår jättedåligt. Hon är så sjukt vidrig, hur kan man lyckas få gladaste Lennie till att bara sitta tyst och stirra ut i luften? Han mår jättedåligt psykiskt nu, bra jobbat ditt äckliga Fetto! Hon kommer ju fortsätta leka offer hela dagen idag tills hon fått honom att be om ursäkt x antal gånger till.

Gick hon in i bikten nu och bad om att få gå ut i huset? Dumjävel. Lämna huset!!

Nej, hon blev inkallad.

Hon måste ut. Punkt. SLUT!
2020-04-17, 09:24
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Amilia har totalt förstörd Lennies upplevelser av BB. Varje gång han försöker ha kul, som med skräckstolen, så ska hon drar med sig honom ned tills han också mår jättedåligt. Hon är så sjukt vidrig, hur kan man lyckas få gladaste Lennie till att bara sitta tyst och stirra ut i luften? Han mår jättedåligt psykiskt nu, bra jobbat ditt äckliga Fetto! Hon kommer ju fortsätta leka offer hela dagen idag tills hon fått honom att be om ursäkt x antal gånger till.

Gick hon in i bikten nu och bad om att få gå ut i huset? Dumjävel. Lämna huset!!
Vi får alla gemensamt be till Gud, Allah, Buddah, Jahve, Konfucius och Stefan Löfven att hon tar det beslutet!
2020-04-17, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Nu kan man rösta på tittarfrågor, två svarar idag, resten i helgen. Amilia leder redan på 49%, martin näst på 17%. Kasta ett par röster på honom, vore kul att ställa honom mot väggen ang kyssen med Amilia!
Rösta på Martin! Amilia leder ju redan med nästan 50%. Vi ska grilla henne nu! Så sjukt beteende av henne mot Lennie. Och vill fråga om varför hon umgås ned Mergim, med tanke på så mycket skit hon pratar.

Martin måste få frågan ”Varför berättar du inte du har pussat Amilia?” Så vi kan få lite drama idag.
2020-04-17, 09:26
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Tänk er Sami
Kliver in som en fd nazist
Blir först kompis med en Jude
Sen kompis med en svart man (neger)
Sen blir det en homosexuell pojk (bög)

Sami älskar alla idag och har lagt allt gammalt bakom sig.

glöm inte att han strulat med julia som är ryss?
Medlem
Blaisens avatar
Jasmine är smart ibland: "Det här måste varit den längsta diskussionen i BB:s historia någonsin." "Ibland är det bara att agree to disagree"

Nej, det finns EN som toppat härskartekniks och diskussionsliga och det är Benji som han höll på och knäckte Marie Picasso. Känslan jag får när jag lyssnar på Amilia är samma som jag fick då!
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ignorera Rammi. Det är ett återkommande troll som förpestar tråden. Ljuger om allting också. De enda som räddar Amilia är elaka och känslokalla tjockisar som sympatiserar med henne.
Jaha just det. Jag fick det tipset redan igår angående den användaren. Såg inte vem jag svarade, nu vet jag. Tack skall inte mata mer.
Medlem
esetts avatar
Idag blir en lite mer festlig dag i huset då grillfest står på schemat!

FÖRMIDDAG:
- Brev om grillfest och tävling för barnen
- Tävling om att bli vuxen

EFTERMIDDAG:
- Grillfest för alla (utom två barn)
- Tittarfrågor till två som tittarna valt

KVÄLL:
- FEST!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej, hon blev inkallad.

Hon måste ut. Punkt. SLUT!
Hon gick in där först och ställde en fråga. Sen blev hon inkallad för att få svar.
2020-04-17, 09:27
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Kan du länka mig till den gruppen för så många röster lades knappt vid omröstningen mellan Lennie och Daniel. Men jag skall låta det vara osagt innan jag ser gruppen. Jag gissar på att jag kikar in på de flesta sociala medier om BB. Instagram brukar faktiskt vara en fingervisning nästan vid varje omröstning utom vid två tillfällen men jag kikar gärna på den gruppen. Och där ligger Amelia riktigt risigt.
Hen bara trollar, inget som helst att bry sig om!😉
2020-04-17, 09:27
Medlem
Dagen idag

FÖRMIDDAG:
- Brev om grillfest och tävling för barnen
- Tävling om att bli vuxen
EFTERMIDDAG:
- Grillfest för alla (utom två barn)
- Tittarfrågor till två som tittarna valt
KVÄLL:
- FEST!

Fy fan för Amilias beteende hela jävla dagen igår. Psykisk misshandel av Lennie som bara vill ha kul. Avskydde henne innan men ännu mer nu.
Inte en värdig vinnare som bryter ihop vid minsta motgång. Blääää

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in