2020-04-17, 09:09
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä, hon kunde verkligen inte acceptera att Lenny verkligen är seriöst rädd för henne!
Hon låg ju bara och skrek NEJ åt stackarn, och givetvis slutade det med att HAN bad om ursäkt!? 😳
Svårt att säga vad som är värst, hennes genomvidriga beteende eller att Lennys nyfunna ryggrad helt pulvriserats av hennes vansinniga malande?

Misstänker att det är just det beteendet han är vad vid, eller snarare att det är det som gjort honom rädd.
2020-04-17, 09:12
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Misstänker att det är just det beteendet han är vad vid, eller snarare att det är det som gjort honom rädd.
Det har du nog rätt i! En slags ptsd?
2020-04-17, 09:12
Medlem
Blaisens avatar
Åh vad jag skulle vilja veta vad Lennie tänker på nu...
2020-04-17, 09:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Det här du nog rätt i! En slags ptsd?

Ja, tror faktiskt man kan kalla det för det. Har man varit med om jobbiga saker med t ex berusade människor som skapar obehag längre fram i livet är ju en light-version av det. Annars skulle han ju kunna vifta bort det men hon måste representera något otroligt jobbigt i hans liv med tanke på att han faktiskt står ut med att dela säng med Mergim TROTS att han är full men att Amilias gränslösa och kvävande klängande nästan ger honom panik.

Sen tror jag framför allt att hennes timvisa malande om samma försvar än mer slår an strängen. Har fan egen erfarenhet av det faktiskt. Vidrigt är det.
2020-04-17, 09:15
Medlem
askungens avatar
Citat:
"Kom å ta mig långt härifrån..."
2020-04-17, 09:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Han kliver nog inte upp ur sängen idag.
2020-04-17, 09:17
Medlem
Hydraulslangs avatar
Jaha, VÄLDIGT konstigt att tv4 inte lagt ut NÅNGTING av Amilias psykos inatt i appen!!!!???? 🤔🤔🤔
2020-04-17, 09:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
"Kom å ta mig långt härifrån..."

Typ, eller inser att det är fan fredag idag, kommer bli alkohol 2 kvällar till vilket kommer leda till samma diskussioner och tjafs. Så kanske även "Should I stay or should I go"

Citat:
Ursprungligen postat av scamp
Han fixar inte att ligga kvar, han är för rastlös för det.
2020-04-17, 09:20
Medlem
Amilia har totalt förstörd Lennies upplevelser av BB. Varje gång han försöker ha kul, som med skräckstolen, så ska hon drar med sig honom ned tills han också mår jättedåligt. Hon är så sjukt vidrig, hur kan man lyckas få gladaste Lennie till att bara sitta tyst och stirra ut i luften? Han mår jättedåligt psykiskt nu, bra jobbat ditt äckliga Fetto! Hon kommer ju fortsätta leka offer hela dagen idag tills hon fått honom att be om ursäkt x antal gånger till.

Gick hon in i bikten nu och bad om att få gå ut i huset? Dumjävel. Lämna huset!!
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ja, tror faktiskt man kan kalla det för det. Har man varit med om jobbiga saker med t ex berusade människor som skapar obehag längre fram i livet är ju en light-version av det. Annars skulle han ju kunna vifta bort det men hon måste representera något otroligt jobbigt i hans liv med tanke på att han faktiskt står ut med att dela säng med Mergim TROTS att han är full men att Amilias gränslösa och kvävande klängande nästan ger honom panik.

Sen tror jag framför allt att hennes timvisa malande om samma försvar än mer slår an strängen. Har fan egen erfarenhet av det faktiskt. Vidrigt är det.
Nä fy fan! Sorgligt och hemskt.
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Rädda Amilia är en grupp tjejer , typ 60000 st i den gruppen nu , riktigt vettig grupp oftast
Kan du länka mig till den gruppen för så många röster lades knappt vid omröstningen mellan Lennie och Daniel. Men jag skall låta det vara osagt innan jag ser gruppen. Jag gissar på att jag kikar in på de flesta sociala medier om BB. Instagram brukar faktiskt vara en fingervisning nästan vid varje omröstning utom vid två tillfällen men jag kikar gärna på den gruppen. Och där ligger Amelia riktigt risigt.
2020-04-17, 09:21
Medlem
askungens avatar
Nu kan man rösta på tittarfrågor, två svarar idag, resten i helgen. Amilia leder redan på 49%, martin näst på 17%. Kasta ett par röster på honom, vore kul att ställa honom mot väggen ang kyssen med Amilia!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in