Hahaha fyfan vad kul att titta på! Värd att sova minimalt för detta.
När konflikträdda Lennie blev irriterad ”Ursäkta mig Amilia men världen kretsar inte kring dig!”
Hon blev tyst flera gånger och tänkte för fullt hur hon skulle formulera sig bra så hon framstår som klok och han framstår som oförstående. Tyvärr har hon grävt sin egen grav. Hennes beteende gentemot Lennie idag har varit helt sinnessjukt. Från att skrika ”Håll käften din fucking idiot, bara gå härifrån!” (pga hon inte fick sitt hår borstat) till att ligga skrika ”NEJ!” åt allt Lennie säger nu under deras samtal samt förnekar hans känslor totalt och lägger ord i munnen på honom. Jag tycker han är mesig MEN idag tyckte jag fan synd om honom, för man såg hur sjukt obekväm han känner sig. Han tycker ju hon är jobbig när hon lägger sig över honom på fyllan. Stör mig dock på att han högt skulle dementera att det rör sig om sexuellt ofredande för det gör det faktiskt.
Sedan räknade jag under 5 minuters tid nämnde hon Mergims namn minst tio gånger. Hur svartsjuk kan hon vara? Fattar hon inte Lennie vill vara i Mergims närhet, eftersom han aldrig skulle lagt sig över honom och hålla fast hans ansikte på det sätt hon gör?
Nåväl det bästa av allt var när de ”vuxna” stormade in, borstade tänderna och Sami sjöng Blinka Lilla Stjärna medan Amilia grät