2020-04-17, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forung
Alltså, jag vet att det här är 2000-talet, jag vet att det här är internet, jag vet att det här är flashback.

Men helt seriöst, av alla dessa mediakändisar, av alla dessa stockholmare, av alla dessa svenskar, Så är Adam fan i mig unik.

Lyssna och läs, alla beskriver en person som är något i allafall jag antar, att alla vill sträva efter.
Jag har följt honom i nästan allt han gjort och är man direktsänd så ofantligt många gånger, alla dessa tusentals timmar med bild och ljud han har delat med sig av, då ser man lite vad det är för karaktär man har att göra med.

Adam hade humor som var flawless, han var alla anektoders våta dröm, han var REKO och väldigt väldigt underhållande. Bjöd på sig själv som få vill göra, riktigt jävla smart och samtidigt ödmjuk.

Han är en sådan person som folk kommer berätta om för sina barn, för att lära dom om humor, godhet och "hur man ska bete sig".

Att vissa loosers här inne verkar finna humor eller mening med att berätta om vad eran inavlade kusin berättat för er om att Adam gjort ditt eller datt, hoppas ni går och lägger er inatt och känner er stolta över er själva.

Är det någon jävla gång man ska hålla käften och visa lite jävla respekt så är det nu.

Sidnot, Det som grämer mig mest är att, alla gånger Adam fått komplimanger så har han förmodligen skrattat och sagt "lägg av", helt ovetandes om hur omtyckt och åtråvärd han var.
Vi som "känner" Adam vet hur mycket han älskade livet och hur extremt ont det gör att det var hans tur.

Tack för alla skratt
vila i frid

Kunde inte hålla med dig mer! Bra skrivet!
Citera
2020-04-17, 08:34
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contemplate
Han försökte ju göra Arga snickaren efter Anders Öfvergård, men det gick inget vidare eftersom han var på tok för snäll mot husägarna, tyckte det sade allt Sov skönt nu Adam

Jag såg aldrig de programmen, men detta säger väl allt.

Jag får så sköna 90-talsvibes när jag tänker på Adam Alsing.

Vila I Frid
Citera
2020-04-17, 08:49
Avslutad
Hann han lega med Gry Forsell eller inte?
Citera
2020-04-17, 09:01
Medlem
kasperwolfgangs avatar
varför höjer alla honom till skyarna. ??? det här är bara fråga om patetisk kändisdyrkan.

Adam var en tramsig fjant. definitivt inte rolig och inte särskilt intelligent...nåja intelligent till den grad att han visste vad som skulle göras för att sko sig och dra in pengar.

han har ju bara varit med i rena skitprogram, alldrig kunnat ta honom på allvar.

alla kallar honom helylle, fötterna på jorden, omtänksam. BULL fucking SHIT .

kändisnisse som dammsög koka med näsan på diverse finfester och kändisställen. otrogen mot sin hustru ... åh det är verkligen en karl med integritet och

patetisk kändisdyrkan som sagt...
Citera
2020-04-17, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Finns det bilder av honom från bårhuset?

Är du sjuk på något vis?
Lite störd är du allt.
Tänder du på döda människor?

Sjukt!
Citera
2020-04-17, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
varför höjer alla honom till skyarna. ??? det här är bara fråga om patetisk kändisdyrkan.

Adam var en tramsig fjant. definitivt inte rolig och inte särskilt intelligent...nåja intelligent till den grad att han visste vad som skulle göras för att sko sig och dra in pengar.

han har ju bara varit med i rena skitprogram, alldrig kunnat ta honom på allvar.

alla kallar honom helylle, fötterna på jorden, omtänksam. BULL fucking SHIT .

kändisnisse som dammsög koka med näsan på diverse finfester och kändisställen. otrogen mot sin hustru ... åh det är verkligen en karl med integritet och

patetisk kändisdyrkan som sagt...

Och du kände honom personligen, eftersom du vet så mycket?
Citera
2020-04-17, 09:24
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katbalou
Och du kände honom personligen, eftersom du vet så mycket?

han var ju såpass "intelligent" att han inte blåneka när han konfronterades !!
Citera
2020-04-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigturk
Är det någon som vet om han var frimurare. Merparten av bilder online kör han '' hidden hand''. Är det fastställt han han var av judisk börd?
Hoppas att han tog emot Jesus Kristus som sin herre och frälsare.

Har inte hittat en enda bild på Adam Alsing där han kör "hidden hand" så vet inte riktigt vilka bilder du syftar på.
Citera
2020-04-17, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Ja han blir verkligen tokhyllad av varenda kändis här i Sverige! Jag blev väldigt chockad att han var så oerhört omtyckt.

Så är det alltid när någon kändis dör. Det betyder inget.
Citera
2020-04-17, 10:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita

Det är ett sätt för kändisar att få utrymme i media, att hylla en annan kändis som dött.
Citera
2020-04-17, 10:27
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita

Nej, det är ju klart att ingen säger [får säga] något negativt. Däremot kan man utläsa i tonen hur pass mycket någon berör. Just i detta fall tror jag många blivit både perplexa och rädda över att han dog på detta sätt.
Citera
2020-04-17, 10:27
Bannlyst
Obduktionsrapporten ja! Kan den laddas ned?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in